Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testing....stadin leidit!

Vierailija
16.12.2006 |

Olen surkea etsimään uusia ystäviä, mutta josko täältä tärppäis. Olen 30 v. ja kaipailisin seuraa muista saman henkisistä kotiäideistä. Olen akateemisesti koulutettu ja kahden pienen lapsen äiti länsi-helsingistä. Rakastan lapsia, mutta mitään kotiäiti-tyyppiä en ole. Omat kaverit vielä lapsettomia ja jotenkin tuntuu siltä että välillä olis kiva vaihtaa kuulumisia äitien kanssa, jotka ovat samalla aaltopituudella. Mies, kaverit ja puistotuttavuudet löytyy, mutta uusiin tyyppeihin olis aina hauska tutustua. Josko joku uskaltais lähtee anonyymista puistotreffeihin, vaikka samaan leikkipuistoon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen akateeminen 32-vuotias kahden lapsen kotiäiti, joka ei ole ollenkaan kotiäitityyppiä. Olisin asunut Helsingin länsipuolella, mutta muutettiin jokin aika sitten ulkomaille... täällä nyt kärvistelen ilman sosiaalista verkkoa. No, toivottavasti löydät samanhenkisiä tuttavuuksia piristämään kotirumban keskellä :)

Vierailija
2/2 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pähkäilen miehen kanssa lähdettäiskö ulkomaankomennukselle. Nyt ois hyvä sauma kun meidän lapset on tosi pieniä, niin voisin olla kotona ja petrata samalla kielitaitoani. Kiitos sinulle, tulin hyvälle tuulelle!

t: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan