Uskotko, että Fsamour-palvelu kannattaa?
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009760170.html
"Janakkalalaiset yrittäjät, toimitusjohtaja Anni Sjöblom ja varatoimitusjohtaja Laura Kuisman perustivat viime vuoden lopussa oman artesaanideittipalvelunsa Fsamourin. Tarkoituksena on poimia potentiaaliset pariskunnat asiakkaiden joukosta käsin."
Olen nähnyt tällä palstalla useammankin kerran jonkun toivovan, että olisi tarjolla palvelu, joka yhdistäisi aidosti parisuhdetta hakevat ihmiset. No nyt on. Uskotteko, että tuon kautta syntyy parisuhteita? Entä että tuo on taloudellisesti niin kannattavaa, että yritys pysyy pystyssä?
Minä en kumpaakaan. Suomi on aivan liian pieni maa tuollaiselle palvelulle. Jotta sieltä löytyisi toisilleen aidosti sopivat ihmiset, tarjolla pitäisi olla kymmeniä- mieluummin satojatuhansia palvelun käyttäjiä. Ja sittenkään ei vielä tiedettäisi muuta kuin että taustatietojen pohjalta on mahdollisuus, että kiinnostus herää, mutta ei mitään takeita kemioiden kohtaamisesta.
Tuo artikkelikin kertoo, että metsään menee. 53-vuotias nainen "paritettiin" miehen kanssa, joka haluaa vielä lapsia!
Kommentit (3)
Kokeilin itse tätä palvelua. Vahvasti tuli huijattu olo. Kävin yksillä treffeillä ja "asiantuntijat" olivat valinneet sellaisen kumppanin, joka ei vastannut ollenkaan sitä, mitä olin heille haastattelussa kertonut hakevani (ikä ei täsmännyt, ulkoiset "vaatimukset" olivat päinvastaiset) jne. Lähinnä sain kiusalliset treffit, joista vielä maksoin useita satoja euroja. Säästäkää rahanne, itse menin haksahtamaan tämän yrityksen huijaukseen - älkää tehkö samoin.
Myy tarinasi jollekin lehdelle varoituksena muille. Tällaiset huijarit pitää saada vastuuseen. Tsemppiä
Uskomatonta! kyyniseksi kenet tahansa tämän tekee.
Voi tietenkin olla että mies valehteli haluavansa lapsia vielä.