G: Mikä ulkonäössäsi on feikkiä??
Nyt listaa kirjoittamaan, kuinka olet muokannut ulkonäköäsi eli mikä ei ole ns. omaa.
Tässä minun:
- Hiusten vaalennus (viimeksi 5 kk sitten)
Kommentit (44)
Tyly ilme, hymyttömyys.
Oikeasti olen iloinen ja avoin, minkä tietävät ne, jotka minut tuntevat.
perse
tisiit
kulmakarvat
hiukset
huulet
maha
korvat
kynnet
hampaat
allit
oliks muuta?
Hiusten väri sillä oikeasti minulla harmaita ollut jo alle 30 vuotiaasta. Karvattomuus on toinen mikä ei totta. Kolmantena rinta korjausleikkauksella uusiksi.
Naiset feikkaa alusvaatteilla kehon muotoja.
Ylipaino on feikkiä koska minulla on hoikan ja urheilullisen ihmisen identiteetti.
En ole jaksanut edes sheivata sääriä/kainaloita eli ei mikään.
N 53v
Ihan luomulla mennään muuten mutta korostan rajauskynällä ja ripsarilla ruskeita silmiäni.
Huuliin käytän ihan hiukan omasta väristä tummempaa huulipunaa tai vaan lievästi punaisuutta korostavaa huulirasvaa.
Hiuksiin ehkä 6x vuodessa kiiltoa lisäämään samansävyistä suklaanruskeaa kevytsävytettä.
Mutta - kävisin rasvaimussa jos se ei olisi niin hirveän kallista, tulos 100% hyvä eikä siinä olisi riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset feikkaa alusvaatteilla kehon muotoja.
Joo, puuvillaiset kauhtuneet alusvaatteet onkin sitä kunnon feikkiä.
No ei kyllä mikään.. käytän rintaliivejä.
Mikä lasketaan feikiksi? Käyn suihkussa joka päivä, pesen hampaat ja siistin kynsiä/ karvoitusta tarvittaessa. Kesällä myös iho ruskettuu.
Ihon tasainen väri ja vaaleat aurinkoraidat hiuksissa.
Sätkä huulien välissä. En oikeasti polta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan feikiksi? Käyn suihkussa joka päivä, pesen hampaat ja siistin kynsiä/ karvoitusta tarvittaessa. Kesällä myös iho ruskettuu.
Suihkussa käyminen ja hampaiden harjaus on feikkiä.
Raidat ja kulmien sekä ripsien värjäys. Kaikki muu on ihan aitoa. Voisin kuitenkin kuvitella vanhempana ottavani jonkun kevyen kasvojen kohotuksen, jos alkaa ihan rupsahtaa. Ei kuitenkaan niin, että jotain ikuista nuoruutta tavoittelisi.
Ei mikään.
En ole tukkaa värjännyt kohta 20 vuoteen. Enkä edes meikkaa enää. Aika aikaansa kutakin.
Luomuus kunniaan.
Ruskeat hiukset ovat feikkiä. Luonnostaan minulla on maantienharmaan hiukset.
Hiukset, koska niitä on leikattu, enkä siis anna niiden vain kasvaa siihen mittaansa mihin ne kasvaisivat (olkapäille, koska mulla on ohuet hiukset ja ne kuluu latvoista niin pahoin, että eivät kasva pitkiksi), vaan käyn säännöllisesti parturissa
Kulmakarvat on nypitty ja värjätty, ripset kestovärjätty&taivutettu
Ajelen kainalokarvat, sääret ja bikinirajan. Nypin ylähuulesta viikset pois.
Hampaat on suorat, kun lapsena mulla oli raudat.
Kynsinauhat on siistit, kun teen säännöllisesti manikyyrin.
Jalatkin on siistit, koska teen jalkahoitoja ja rasvaan kantapääni joka ilta. Muuten minulla olisi todella kuivat ja halkeilevat kantapäät ja paksu nahka.
Minulta on poistettu maksaläiskiä kosmetologilla ja käytän nykyään voiteita niitä estämään.
Varmaan on paljon muutakin, mutta nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.
Säärien ja kainaloiden ym. karvattomuus, oikeasti olen mallia Oranki.