Jos teille ei tule mainokset ja paikallislehti joku kerta,
vaikka yleensä on tullut, niin soitatteko heti ja valitatte vai odottelettko seuraavan jaon ennen soittoa? Vai odotatteko vielä kauemmin? Ettekö valita ollenkaan?
Kommentit (8)
jos niitä ei kukaan kaipaa, niin aika helppoa bisnestähän se voisi olla tällaiselle kotiäidille käydä kippaamassa matsään lehtiä silloin tällöin ja saada vielä vähän taskurahaakin siitä ;)
oon jakanu nuorena mainoksia, ja sain kyllä valituksia jos joku talo jäi jakamatta, oli sellaisiakin taloja että kukaan ei vastaa summeriin ja silti valittaa kun en jakanut heille.
Se on kyllä törkeetä. Mutta kyllä kai tuollaiset "jakajat" kiinni jää. Meidän tyttö jakaa mainoksia ja on kyllä tosi tunnollinen. Ei varmasti jää yksikään laatikko jakamatta. Mutta uudelle jakajalle ja sijaisille voi kömmähdyksiä tulla. Menee aina muutama jakokerta ennen kuin alueen oppii tuntemaan,
ja 8, ei ole tullut valituksia. Jakoalueeseen kuuluu vain omakotitaloja ja rivitaloja, joten ei tarvitse summereita soitella.
Logiikkani mukaan Posti on se, joka mainoksia (siis perusnippuja, ei yksittäisen pikkufirman) jakaa. No, menin kertomaan Postiin kuinka mainokset on olleet karkuteillä kohta 3 viikkoa ja mitä kävikään? SAIN HUUDOT SIITÄ ETTEI POSTI OLE VASTUUSSA NÄISTÄ ASIOISTA. :D
muutama mummo tuli ihan ulos perään huutamaan että alapa tuoda se aamulehti kun nyt kerta täällä vihdoinkin olet, se on kuule kallis lehti tilata!!!
Eikä ollut uskoa lainkaan kun änkytin kauhuissani että olen vaan mainostenjakaja eli ilmaislehtien että Posti vastaa niistä maksetuista...
Mutta kaupunkilehdet ja niiden välissä olevat mainokset jakaa mainostenjakofirman jakajat.
en mä edes tiedä milloin mitäkin pitäisi tulla