Käyttääkö joku vielä tänä päivänä kappaverhoja?
Kommentit (56)
Otin juur Kappaalist uudet hienot, muuta ei huoli.
Keittiössä pidän. Ompelen itse.. Teen samasta kankaasta 2 pöytäliinaa. Kauniit ovat. Jokainen tyylilillään..
Kappa ja salusiinit sopii maalaistalon keittiöön tai tupaan. Tai jossain perinteisessä ravintolassa/pubissa voisi kuvitella olevan tuon tyyppiset verhot.
Mulla on puusälekaihtimet joka huoneessa. Muuta ei tarvita!
Minähän roikotan omissa ikkunoissani ihan mitä haluan!
Ei kiinnosta muiden mielipiteet ja tykkäämiset.
Mulla ei ole, mutta joskus näen joulukuosisia kappaverhoja, esim Klingelillä, ja ne olisi kivat tunnelmanluojat, kun muutenkin tykkään joulujutuista. Mulla ei vaan ole kappatankoja, enkä viitsi alkaa sellaisia laittamaan pelkkien jouluverhojen takia. Mitään rumia retkottavia vaijerisysteemejä en huoli.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on laskosverho yhdessä ikkunassa. Lähes sama asia, mutta minusta kivemman näköinen.
Laskosverho on niin passé. Epäkäytännöllinen eli paljon rikkoutuvia osia ja vaikea ellei mahdoton pestä. Lisäksi helvetin kallis teettää ja työläs myös tehdä itse. Peruskappa on paljon tyylikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puusälekaihtimet joka huoneessa. Muuta ei tarvita!
Mä haluaisin sellaiset amerikkalaistyyliset, leveärimaiset ja valkoiset, jotka olisi kiinteästi asennettu. Ne on ihania, eikä silloin tarvita verhoja ollenkaan.
Meill kaikissa ikkunoissa kappaverho. Tykkään, ei kerää niin paljon pölyä eikä kissa kiipeile niissä.
Kyllä mammat ostavat kappaverhoja ihan peräsuolet pitkällä koko ajan. Jopa rumilla jatkosaumoilla, kun pitää saada aina siihen 7 metriä pitkään olohuoneen ikkunaan joku räsymattokappa, vaikka näyttäisi kuinka hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mammat ostavat kappaverhoja ihan peräsuolet pitkällä koko ajan. Jopa rumilla jatkosaumoilla, kun pitää saada aina siihen 7 metriä pitkään olohuoneen ikkunaan joku räsymattokappa, vaikka näyttäisi kuinka hirveältä.
Mikäs Hanna Sumari se täällä aukoo päätään 😅?
Vierailija kirjoitti:
Veetäkö sulle kuuluu.. Pidä sinä tai ole pitämättä..
Vierailija kirjoitti:
Meillä on keittiössä. Siihen ei saa muunlaista verhoa ja ilman tila oli ankea.
Sama. Sivuverhot ois siä epäkäytännölliset, mutta ilman verhoja tila jotenkin "kolkko".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veetäkö sulle kuuluu.. Pidä sinä tai ole pitämättä..
Kylläpäs nyt menee tunteisiin :DDDDDDDDDD
Ilolla myydään jopa rumia valmispitsikappoja. Mammat ja muorit ostavat ja kauppias kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole, mutta joskus näen joulukuosisia kappaverhoja, esim Klingelillä, ja ne olisi kivat tunnelmanluojat, kun muutenkin tykkään joulujutuista. Mulla ei vaan ole kappatankoja, enkä viitsi alkaa sellaisia laittamaan pelkkien jouluverhojen takia. Mitään rumia retkottavia vaijerisysteemejä en huoli.
Mikä on kappatanko? Mulla on ihan verhokisko ja siinä kappa.
Marimekko ei ole tajunnut vielä hyökätä valmiskappamarkkinoille. Olisi taattu menestys.
Kyllä on, jotta ulkoa ei näe sisälle suoraan ruokapöytään.