Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisiä ärsyttää paljon hymyilevä hyväntuulinen nainen?

Vierailija
05.08.2023 |

Myönnän että olen itse ollut tuollainen, hymyilin aina kun oli hermostunut tai jännittynyt. Niin moni kysyi aina "mitä sä nyt hymyilet" tai "mikä sua hymyilyttää?" Melko ivallisesti myös iha kuin se olisi ongelma. Ja nämä tapahtui työpaikoilla, kursseilla,ei missään hautajaisissa tai paikassa missä pitäisi olla vakava.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuossahan vastasit oikeastaan itse itsellesi.

Hymyilet väärissä paikoissa. Siksi ihmiset kysyvät mikä hymyilyttää kun muiden mielestä asiassa tai tilanteessa ei normaalisti olisi mitään mikä hymyilyttää ja sinä hymyilet /olet iloinen. Se hämmentää ihmisiä koska käyttäydyt eri tavalla kuin muut.

En nyt tiiä, kerran hymyilin kurssilla tehdessäni erästä työtä kun oli iloinen ja yks poika kysyi ilkeesti "miks sä nyt hymyilet"

Juuri niin. Lainaamassasi viestissä vastattiin tähän...

Niin mikä tuossa oli väärin? En saisi hymyillä koska oli kivaa tehdä tätä työtä?

Miksi menet defenssilinjalle? Olemalla avoin ja suora voisit mitätöidä tuonkin kiusaamisen.

"Hymyilin koska oli kivaa tehdä tätä työtä"

Vierailija
42/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilet väärissä paikoissa. Siksi ihmiset kysyvät mikä hymyilyttää kun muiden mielestä asiassa tai tilanteessa ei normaalisti olisi mitään mikä hymyilyttää ja sinä hymyilet /olet iloinen. Se hämmentää ihmisiä koska käyttäydyt eri tavalla kuin muut.

En nyt tiiä, kerran hymyilin kurssilla tehdessäni erästä työtä kun oli iloinen ja yks poika kysyi ilkeesti "miks sä nyt hymyilet"

Niin mikä tuossa oli väärin? En saisi hymyillä koska oli kivaa tehdä tätä työtä?

Siinä kerrottiin syy, miksi sinun hymyäsi ihmetellään. Nyt tiedät miksi. Se miten toimit jatkossa on oma päätöksesi. Voit hymyillä tai olla hymyilemättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet defenssilinjalle? Olemalla avoin ja suora voisit mitätöidä tuonkin kiusaamisen.

Kiusaaminen on aina väärin. Ei koskaan kiusatun syy.

Vierailija
44/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kerrottiin syy, miksi sinun hymyäsi ihmetellään. Nyt tiedät miksi. Se miten toimit jatkossa on oma päätöksesi. Voit hymyillä tai olla hymyilemättä. 

Ainakaan miehille en enää hymyile. Olenkin kaunis nainen.

Vierailija
45/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkevät, että olet feikki.

Luitko tuon aloituksen? Hymyilin siis paljon koska olin hermostunut.

Luitko vastauksen? Näkivät, että olet feikki.

Vain narsistit ja kiusaajat ajattelee noin. Sama juttu jos joku on hermostunut ja näprätä sormiaan tai puree niitä, ei hänelle mennä sanomaan miksi puret kynsiä.

Tämä juuri, kun narsistit näyttelee tunteita niin he näkee kaikkien muidenkin tunteet vain manipulointi yrityksinä.  Heidän ajatusmaailmansa ei tunnista hermostuneisuutta tai muitakaan syitä koska heidän puuoli psykopaattiset aivot ei niitä tunteita koe.

Ajattelin vähän samaa, kuin luin noita syyttelyitä feikkihymystä. Vähän kuin ne, jotka syyttävät itkeviä ihmisiä manipuloimisesta. Ei kai normaalilla ihmisellä tule mieleenkään koko ajan arvioida toisten tunnetilojen aitoutta koko ajan, että manipuloidaanko minua vai ei, paitsi jos itse manipuloivat toisia tms.

Vierailija
46/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistit ei ymmärrä toisten tunteita,menevät hämilleen jos esim joku ihminen itkee

Vierailija
47/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen on aina väärin. Ei koskaan kiusatun syy.

Luonnollisesti. Kiusattu voi kuitenkin itse vaikuttaa siihen kiusaamiseen ja sen toimivuuteen.

Vierailija
48/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

923 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no sanotaan että on hermostunut feikki hymy? Miksi siitä pitäisi huomauttaa? Huomautatko myös muista piirteistä jos huomaat että ihminen tekee jotain jännittyneenä? Kuulostaa kiusaamiselta.

Jos huomaisin jonkun hymyilevän jännittyneen oloisena, niin varmaan koettaisin jututtaa ja tehdä hänen olonsa rennommaksi. 

Se voisi alkaa vaikka "Mikäs sua nyt niin hymyilyttää?". On myös mahdollisuus että ap kokee kiusaamiseksi sellaista mikä ei ollut tarkoitettu.

Vierailija
49/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te aina kohtaatte näitä negatiivisia ihmisiä? Milloin randomit haukkuvat tai katsovat pahasti vaatteita, hymyilyä,meikkausta tai pitkiä hiuksia. Mä olen ollut aina hymyilevä ja kohtelias kaikille eikä kukaan ole koskaan tullut mussuttamaan mitään. Pukeudun vielä lähes päivittäin mekkoihin ja hiuksetkin yltää takapuoleen, vaikka olen jo lähes 40-vuotias. Mussa siis pitäisi vissiin ärsyttää kaikki, mutta kuitenkin kohtaan vain kivoja ihmisiä.

Vierailija
50/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti rajoittuneita nämä "olet feikki"-tyypit. Fiksu ja sosiaalisesti taitava ihminen ymmärtää erilaisia ihmisten hymyjä, hermostuneisuutta, ystävällisyyden ilmenemismuotoja jne.

Nämä "olet feikki"-tyypit sen sijaan riemastuvat voidessaan kuvitella, että joku muu on "heikko", "feikki", "ylimielinen" jne.

Vierailija
51/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te aina kohtaatte näitä negatiivisia ihmisiä? Milloin randomit haukkuvat tai katsovat pahasti vaatteita, hymyilyä,meikkausta tai pitkiä hiuksia. Mä olen ollut aina hymyilevä ja kohtelias kaikille eikä kukaan ole koskaan tullut mussuttamaan mitään. Pukeudun vielä lähes päivittäin mekkoihin ja hiuksetkin yltää takapuoleen, vaikka olen jo lähes 40-vuotias. Mussa siis pitäisi vissiin ärsyttää kaikki, mutta kuitenkin kohtaan vain kivoja ihmisiä.

Ehkä et vaikuta olevan uhka kenellekään. Olet tosi feminiininen, pitkät hiukset, mekko ja hymy.

Vierailija
52/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et vaikuta olevan uhka kenellekään. Olet tosi feminiininen, pitkät hiukset, mekko ja hymy.

Ehkä. Toisaalta mä olen myös henkisesti vähän aggressiivinen. En siis missään normaalissa elämässä tai ketään kohtaan, mutta mä olen harrastanut taistelulajeja sun muuta "miehistä". Ja jos joku tulis mulle jotain urputtamaan hymyilystä, vaatteista tai hiuksista, niin mä en oikeastaan välittäisi kovin paljon.

Ehkä tää mun sisäinen miehisyys ja välinpitämättömyys randomien ihmisten arvostelua kohtaan jotenkin näkyy mun iloisen ja naisellisen kuoren alta eikä kiusaajat tai arvostelijat edes viitsi yrittää.

Vierailija
53/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hymyillyt työtehtävissä, mistä muut ei tykännyt. Fyysisiä juttuja, liian rankkaa, loppuisipa jo, sanoivat muut. Heitä sitten ärsytti, kun tein hommia valittamatta ja he sanoivat, ettei mun tarvitse tehdä innokkaasti. Sä vaan hymyilet, mitä sä hymyilet, he sanoivat. Vastasin heille, että mä tykkään tästä hommasta. He epäilivät, että esitän vain epävarmuuttani. Hahhah. Tykkäsin työstä, outoa, että se ärsyttää muita.

Vierailija
54/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti hymy ei ole aina tervetullut. Etenkään jos ei tunne. Hymy voi olla myös huomiota itselle hakeva. Joskus käärmeen hymy.