Miksi ihmisiä ärsyttää paljon hymyilevä hyväntuulinen nainen?
Myönnän että olen itse ollut tuollainen, hymyilin aina kun oli hermostunut tai jännittynyt. Niin moni kysyi aina "mitä sä nyt hymyilet" tai "mikä sua hymyilyttää?" Melko ivallisesti myös iha kuin se olisi ongelma. Ja nämä tapahtui työpaikoilla, kursseilla,ei missään hautajaisissa tai paikassa missä pitäisi olla vakava.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkevät, että olet feikki.
Luitko tuon aloituksen? Hymyilin siis paljon koska olin hermostunut.
Luitko vastauksen? Näkivät, että olet feikki.
Vain narsistit ja kiusaajat ajattelee noin. Sama juttu jos joku on hermostunut ja näprätä sormiaan tai puree niitä, ei hänelle mennä sanomaan miksi puret kynsiä.
Joka paikassa hymyily antaa halvan ja epäuskottavan kuvan ihmisestä! Jotkut voivat jopa ajatella,et liikaa hymyilevä käy liian hitailla.
Vierailija kirjoitti:
Okei no sanotaan että on hermostunut feikki hymy? Miksi siitä pitäisi huomauttaa? Huomautatko myös muista piirteistä jos huomaat että ihminen tekee jotain jännittyneenä? Kuulostaa kiusaamiselta.
Välttelisin väkinäistä hymyilijää. Hänellä varmaan muitakin ongelmia.
923 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei no sanotaan että on hermostunut feikki hymy? Miksi siitä pitäisi huomauttaa? Huomautatko myös muista piirteistä jos huomaat että ihminen tekee jotain jännittyneenä? Kuulostaa kiusaamiselta.
Kysyt väärältä henkilöltä sillä en huomauttaisi.
923 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului, että miksi ihmisiä ärsyttää. No, vastaus kuuluu, että feikkiys ärsyttää.
Miksi et hyväksy saamaasi vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain narsistit ja kiusaajat ajattelee noin. Sama juttu jos joku on hermostunut ja näprätä sormiaan tai puree niitä, ei hänelle mennä sanomaan miksi puret kynsiä.
Tämä juuri, kun narsistit näyttelee tunteita niin he näkee kaikkien muidenkin tunteet vain manipulointi yrityksinä. Heidän ajatusmaailmansa ei tunnista hermostuneisuutta tai muitakaan syitä koska heidän puuoli psykopaattiset aivot ei niitä tunteita koe.
Vierailija kirjoitti:
923 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului, että miksi ihmisiä ärsyttää. No, vastaus kuuluu, että feikkiys ärsyttää.
No mutta kun sun narsismi äsyttää kaikkia muita. keskity sen hoitamiseen. Ei ketään häiritse jonkun hermostunut hymy, mutta sun paska luonne häiritsee kaikkia kenen elämässä olet.
Vierailija kirjoitti:
923 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän se ole feikkiä jos on hermostunut. Jos olet empaattinen ja ymmärtäväinen ihminen, sinun pitäisi aistia se ihmisestä. Jonkun lokeroiminen myös feikiksi hymyn perusteella on lapsellista.
Kyllä näitä ihania on onneksi olemassa.
No mutta tuossahan vastasit oikeastaan itse itsellesi.
Hymyilet väärissä paikoissa. Siksi ihmiset kysyvät mikä hymyilyttää kun muiden mielestä asiassa tai tilanteessa ei normaalisti olisi mitään mikä hymyilyttää ja sinä hymyilet /olet iloinen. Se hämmentää ihmisiä koska käyttäydyt eri tavalla kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilet väärissä paikoissa. Siksi ihmiset kysyvät mikä hymyilyttää kun muiden mielestä asiassa tai tilanteessa ei normaalisti olisi mitään mikä hymyilyttää ja sinä hymyilet /olet iloinen. Se hämmentää ihmisiä koska käyttäydyt eri tavalla kuin muut.
En nyt tiiä, kerran hymyilin kurssilla tehdessäni erästä työtä kun oli iloinen ja yks poika kysyi ilkeesti "miks sä nyt hymyilet"
Leveäpyllyiseen naiseen haluisin suorittaa yhdynnän.
t. mies56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri, kun narsistit näyttelee tunteita niin he näkee kaikkien muidenkin tunteet vain manipulointi yrityksinä. Heidän ajatusmaailmansa ei tunnista hermostuneisuutta tai muitakaan syitä koska heidän puuoli psykopaattiset aivot ei niitä tunteita koe.
Tää kyllä. Normaali ihminen tunnistaa esim ihmisen kehonkielistä, jos toinen on jännittynyt/hermostunut. Silloin tekee mieli suojella toista. Narsistit ei ymmärrä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilet väärissä paikoissa. Siksi ihmiset kysyvät mikä hymyilyttää kun muiden mielestä asiassa tai tilanteessa ei normaalisti olisi mitään mikä hymyilyttää ja sinä hymyilet /olet iloinen. Se hämmentää ihmisiä koska käyttäydyt eri tavalla kuin muut.En nyt tiiä, kerran hymyilin kurssilla tehdessäni erästä työtä kun oli iloinen ja yks poika kysyi ilkeesti "miks sä nyt hymyilet"
Juuri niin. Lainaamassasi viestissä vastattiin tähän...
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin voisi sanoa että hymyilen kun olen hermostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilet väärissä paikoissa. Siksi ihmiset kysyvät mikä hymyilyttää kun muiden mielestä asiassa tai tilanteessa ei normaalisti olisi mitään mikä hymyilyttää ja sinä hymyilet /olet iloinen. Se hämmentää ihmisiä koska käyttäydyt eri tavalla kuin muut.En nyt tiiä, kerran hymyilin kurssilla tehdessäni erästä työtä kun oli iloinen ja yks poika kysyi ilkeesti "miks sä nyt hymyilet"
Juuri niin. Lainaamassasi viestissä vastattiin tähän...
Niin mikä tuossa oli väärin? En saisi hymyillä koska oli kivaa tehdä tätä työtä?
923 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaisin jonkun hymyilevän jännittyneen oloisena, niin varmaan koettaisin jututtaa ja tehdä hänen olonsa rennommaksi.
Olen kuin 50 % naisista tinderissä. Pelkkää hymyä ja naurua. Hypin jatkuvasti ilmaan spontaanisti puhtaasta riemusta.