Ovatko kaikki naimisissa olevat, 30+ sporttiset ja kauniit naiset työelämässä menestyneitä?
Näin on pakko olla. Köyhällä alueella tällaisia naisia ei ollut käytännössä ollenkaan. Sen sijaan varakkaampi alue vilisee tällaisia naisia. Siis 30+ naisia.
En myöskään muista koskaan nähneeni tämän tyyppistä naista ajelemassa vanhalla tai halvalla autolla. Alla on aina premium-merkin uudehko kärry tai kallis citymaasturi.
Parisuhteessa oleva kaunis ja sporttinen 30+ nainen nauttii hyvästä elintasosta, täysin poikkeuksetta.
Se mikä mietityttää on että tunnen nykyiseltä alueelta liikuntaharrastusten kautta tällaisia naisia. Ovat kuntosaliohjaajia, jooganopettajia ja muita vastaavia. Tienaako näissä ammateissa niin paljon että on varaa ajella 80 000 euron autolla ja asua lähemmäs miljoonan euron asunnossa?
Kommentit (33)
A. Rikkailla on varaa ja voimavaroja olla kauniita ja sporttisia.
B. Kauniilla ja sporttisilla on rikkaat puolisot.
C. Kauniit ja sporttiset ehkä työllistyvät parempiin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
'
Näistä B.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä olla muitakin bisneksiä kuin joogan opettaminen. Voi olla myös sijoituksia ja perintöä.
Outo sattuma jos kaikilla kauniilla ja sporttisilla naisilla on perintöä ja sijoituksia.
suurimmalla osalla rahat tulee muualta. alle 40 vuotiana todella harvat ovat rikkaita.
32-vuotias Kaverini on oikeasti todella kaunis, mukava, äärimmäisen urheilullinen ja naimisissa. Ammatiltaan opettaja, tienaa 2000 euroa kuukaudessa käteen. Tuskin lasketaan menestyjäksi.
Parikymppiset kauniit opiskelijanaiset ajaa vanhalla toyotalla mutta 30v varakkaat frouvat ajaa bmw x5 maasturilla.
Oo jo horajamata. Kyllä niitä kauniita sporttisia on työläisissä, viljelijöissä ja työttömissäkin.
Eivät ole. Olen hoikka, sporttinen, kaunis ja koulutettukin, mutta erinäisten tapahtumaketjujen seurauksena lähes syrjäytynyt työelämästä. Tietysti riippuu nyt vähän siitäkin, mitä tarkoitat kauniilla. Sellainen hiuspidennyksillä, irtoripsillä ja botox-huulilla varustettu beesin värinen töölöläistipu en ole.
Vierailija kirjoitti:
D. Parisuhteessa on tuplatulot ja vara asua kalliimmin.
E. Erotessa menettää puolet tuloista mutta on silti pakko asua jossain, joten muuttaa halvempaan, yleensä lähiöön.
F. Mun lähiössä asuu kauniita naisia parisuhteessa ja sinkkuina. Kiinnostelee, missä ap asuu.
Ei ole. Tiedän useita kuvausta vastaavia naisia (yli 30v, kaunis, urheilullinen), jotka ovat aika perustason duuneissa, esim. sairaanhoitajana.
Mitä nyt kukin kauniina pitää. Ap taitaa perustaa käsityksensä pelkästään viihdemediaan.
Usein nää incelien väitteet on tarkemmin vilkaisten kotoisin fiktiosta, romanttisista komedioista ja Salkkareista.
Ap keksii kun ei sillä muutakaan tekemistä ole. Mene stna vaikka torille istumaan. Huomenna sataa.
Kuulostaa siltä, että sekoitat toisiinsa luonnollisen kauneuden ja sellaiset kalliimmanpuoleiset ylläpitotoimenpiteet, joita varakkaampi väki harrastaa. Jos on varaa pistää hiuksiin, ihoon, kynsiin, hampaisiin ja vaatteisiin tuhansia euroja kuussa niin saahan sillä joo varmaan vähän pirteämpää ilmettä aikaiseksi, samoin sillä jos ei tarvitse varallisuuden takia tehdä mitään raskasta työtä, esim. kolmivuoroa. Muuta korrelaatiota tässä tuskin on.
Muumi-pussilakanan alla ap:n käsi vatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan normaalituloinen sinkku. En missään seksikkäässä, huippupalkkaisessa työssä, ja minulla on "varaa ja voimavaroja" pitää huolta ulkonäöstäni ja kunnostani.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sekoitat toisiinsa luonnollisen kauneuden ja sellaiset kalliimmanpuoleiset ylläpitotoimenpiteet, joita varakkaampi väki harrastaa. Jos on varaa pistää hiuksiin, ihoon, kynsiin, hampaisiin ja vaatteisiin tuhansia euroja kuussa niin saahan sillä joo varmaan vähän pirteämpää ilmettä aikaiseksi, samoin sillä jos ei tarvitse varallisuuden takia tehdä mitään raskasta työtä, esim. kolmivuoroa. Muuta korrelaatiota tässä tuskin on.
Ei, vaan päinvastoin.
Tarkoitan naisia jotka näyttävät hyviltä lenkkivaatteissa.
Hiustenpidennykset, irtoripset, rakennekynnet ja sotamaalaukset ovat nimenomaan köyhemmillä alueilla asuvien vähemmän kauniiden naisten juttuja.
Nyt puhutaan oikeasti kauniista naisista joiden kauneus tulee genetiikasta ja urheilullisuudesta.
ap
Jos haluatte jotain suuntaviivoja minkä tyyppisiä naisia avausviestissä tarkoitan, kokeilkaa Googlen kuvahaulla "beautiful woman jogging".
Hoikkia, luontaisesti kasvokauniita vaikka hikoilisivat lenkiillä. pitkäsäärisiä, useasti tiimalasikroppaisia.
Joo, lähiöstä kyllä löytyy niitä meikeillä ja lisukkeilla ulkonäköään viritteleviä, jotka eivät näytä miltään alasti suihkunraikkaina.
Toisilla on enemmän voimavaroja huolehtia itsestään kuin toisilla. Toiset eivät jaksa itsensä eteen nähdä vaivaa, vaan haluavat aina kaikessa päästä helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin ap:n pointteja, niin yksi tuli mieleen. En ole itse hyvännäköinen, ainoa hyvä asia ulkonäössäni on pitkät sääret.
Siksi kiinnitän tähän huomiota :D
Lähiössä olin aina se melkein ainoa pitkäsäärinen. Kun sain koulutuksen maaliin ja verrattain hyväpalkkaisen työn, tällä varakkaammalla alueella sääreni eivät erotu joukosta.
Kyllähän se varmasti noin menee että jos nainen on kaunis ja urheilullinen, niin se avaa mahdollisuudet menestyviin miehiin. Ja sellainen valitaan kun valinnanvaraa on. Jos nainen itse menestyy niin harva nai kovasti vähemmän menestynyttä miestä.
Voihan sitä olla muitakin bisneksiä kuin joogan opettaminen. Voi olla myös sijoituksia ja perintöä.