Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavimmat kokemukset liittyen seksikkäisiin naisen reisiin.

Vierailija
05.08.2023 |

Kokemuksia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin sänkyyn itseäni 10 v vanhemman painonnostajan kanssa. Oli aiemmin päivällä tehnyt kovan kyykkytreenin. Hieroin reidet öljyllä. Pitkän session jälkeen pyysin että saisin laueta reisille. Hän suostui siihen mielihyvin. Pidin myös reisien puristuksesta kun istui naamalleni. Kaipaan tuota kokemusta edelleen. Siitä kulunut nyt yli 10 vuotta.

Vierailija
2/9 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ollut joku palaveri.Siinå olin kahdenkesken naisen kanssa. Naisella joku normi paita , lyhyt hame ja sukkahousut. Koko palaverin nainen piti jalkojaan siten , että sukkahousuihin verkotut reidet oli siinä just kuin tarjottimella silmieni edessä. Kotio kun pääsin niin sitä ajatellen tulin samantien ja samoin kymmenet kerrat sillä viikolla. Ne reidet olivat yhdet seksikäämmistä mitä olen ikinä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kommentin kirjoittaja jatkaa:

Tuon kokemuksen jälkeen minulle syntyi jonkinlainen fetissi paksuihin reisiin. Pari vuotta tuon kokemuksen jälkeen kerroin asiasta silloiselle tapailukumppanilleni. Hän kiusasi minua antaen hyväillä reisiään käsin ja kielellä. Muualle en saanut koskea pitkään aikaan.

Kiihotun myös sarjakuvista: Druuna sekä R. Grumpin jutut. Huhhuh

Vierailija
4/9 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, on jotenkin hullun kiihottavaa niitä reisiä hyväillä. Etenkin kun vaimo levittää reitensä ihan avoimiksi ja saa sitä herkkä pehmeää sisäreiden ihoa hyväillä....  väillä lusikassa ja yhteenpainettujen reisien väliin liukkarilla.....sperma roiskuaa ja tuntuu tuhmalta, rivolta, nöyrältä ja kiihottaa se ajatus että niin lähellä mutta silti ei sisään. Tuollaisen jälkeen rouvalle suulla nautintoa loppuun asti. Viikonloppuleikkejä nuo aivan rauhassa kun saa temmeltää

Vierailija
6/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on paksuhkot reidet, mutta ei niissä läskiä ole mitenkään eriityisen paljoa, ovat vaan runsaammat. Hänen mielestään ne ovat aivan liian paksut, mutta minun mielestä sopivat. Hän on muutenkin kurvikas, eli leveä lantio, isot rinnat, mutta vatsaa ei juurikaan ole vaikka ikää on jo liki 60. Noita reisiä minä aina ihailen ja naidessamme katselen niitä peilin kautta, kun hän ratsastaa. Fantasianani olisi päästä naisbodarin treenattujen reisien väliin nuolemaan ja panemaan.

Vierailija
7/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin alle parikymppisistä.Kuskailin viihteellemuutamaa naista ja porukassa oli myös naispuolinen serkkuni.Serkkuni oli pukeutunut seksikkääseen mekkoon missä hänen isot kiinteät rinnat pääsi seksikkäästi esille ja mekon helma oli tosi lyhyt.

Siinä välillä aina serkkuni yritin salaa katsella ja kaluni kovettui samantien. Jossain kohtaa serkkuni minulta kysyi mitä mieltä olen hänen reisistään ja haluaisinko niitä koskea.

Arkana en oikein saanut siihen mitään sanottua ja se hetki kuivui kokoon.

Kotio mentyä runkkasin ja serkun reidet mielessä muutamia kertoja käsi kävi ja spermaa lensi todi paljon ja kalu jäi pystyyn.Sitten heti uusinta ja vielä uusinta.

Varmaan satoja kertoja Siinä puolen vuoden aikana tuli serkun reisiä mietittyä.

Harmittaa näin jälkikäteen ettei tullut oltua rohkea.

Vierailija
8/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäinen hellepäivä..Joistain yhteyksistä tuttu nainen istui siten kun juteltiin rannalla , että hänen todella lyhyt hameensa näytti hänen pitkät säärensä ja hoikat seksikkäät reitensä tosi seksikkäästi siinä minulle.Hän oli vielä minua ylenpänä niin jotenkin vaan korostui hänen pitkät jalkansa.

Hänellä on seksikkåimmät jalat mitä kenellekään tiedän. Jotenkin kiihottava tilanne.

Vierailija
9/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiopanon reisiltä kusinoron nuoleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi