Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette kirjasta viettelyn jalo taito? Jos olette lukeneet...tai jos ette olekaan niin kerron yhden ohjeen

Vierailija
05.08.2023 |

esim. ohje 053 siinä opastetaan, että ensin pitää olla saatavilla ja sen jälkeen kun toinen ihastuu ja tykästyy, niin onkin kalenteri jonkin aikaa täydentämänä. Toiselle tulee tunnetason hälytystila ja hän tajuaa, ettei voi elää ilman sinua.

No itse en tekijänä ainakaan tykkäisi moisesta pelailusta ja kohteena olisin niin epävarma tai inhoan sitä epävarmuuden tunnetta, että saattaisin unohtaa koko jutun.

Ihan eri asia on, jos on menoja.. mutta niidenkin keskeltä haluaisin järjestää aikaa ihastukseni tapaamiseen. Joku valmiiksi suunniteltu matka olisi varmaan ainut joka tosiasiallisesti pitäisi hetken erossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
2/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Et ymmärtänyt siis? Eli pelaillaan eikä olla vaan rehellisesti ihastuneita ja ns tunteen viemiä. Unohtamatta sitä, että omaakin elämää saa olla. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä luin - Viiltelyn jalo taito.

Vierailija
4/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24:n keskustelusta; 

Vinkki numero 64: "Ilmainen drinkki = huono ajatus

Hyvä tapa osoittaa, ettei sinulla ole kerta kaikkiaan minkäänlaista arvoa, on aloittaa tarjoamalla drinkki. Monet miehet tekevät tämän virheen. Drinkin tarjoaminen on vähän niin kuin sanoisi: "Minun kanssani on niin tylsää, että minun on ostettava sinulta huomiota rahalla." Kun nainen sitten ottaa ilmaisen drinkkinsä ja häipyy, mies tuntee olonsa petetyksi. Syytä kuitenkin itseäsi. Nainen tekee järkevästi ja toivottavasti löytää jonkun paljon sinua hauskemman tyypin - jonkun, jolla on huomattavasti korkeampi sosiaalinen arvo."

Juttu jatkuu tuosta vielä ja seuraava vinkki neuvoo missä yhteydessä drinkin voi tarjota (lyhyesti: silloin kun välillänne on jo joku yhteys).

Vierailija
5/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo toimia, mutta pidän sitä moraalittomana toimintatapana. Itselläni on tavoitteena parisuhde ja parisuhteen kannalta lähtökohdat ovat huonot, jos se on alkanut toisen manipuloinnilla tuolla tavalla.

Vierailija
6/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän huono ohje, jos koko kirja on tuollaista, niin sillä voi lämmittää saunan uunin.

Vierailija
7/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei sitten toimi tunne-elämältään ns. normaalien kanssa, he pistävät pelin poikki.

Lue mieluummin se Robert Greenen kirja.