Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervapääskyt kirkuu ulkona,kesä ei vielä ohi :-)

Vierailija
04.08.2023 |

Ravintoa ja pitkiä päiviä täällä P-Pohjanmaalla vielä riittää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin kun kyyhkyt kujertaa vieläkin. Luinkin sitten että niillä ei pesintä usein ole ohitse vaikka metsästys jo alkaa.

Vierailija
2/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervapääskyjen kirkuminen oli osa mun lapsuuden äänimaailmaa!

Katsottiin, että nyt ne lentää matalalla, kohta sataa tai nyt ne lentää korkealla, poutasää jatkuu - en tiedä/muista pitikö paikkansa nämä ennustukset.

Asuttiin kahden kerrostalon yhtiössä ja tervapääskyt teki pesiään toisen talon katonharjan alle, vain toiselle puolelle taloa.

Kaksi tervapääskyä pelastettiin, kun ne oli jotenkin eksynyt vintilla vesikaton ja seinän välisestä raosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervapääskyjen kirkuminen oli osa mun lapsuuden äänimaailmaa!

Katsottiin, että nyt ne lentää matalalla, kohta sataa tai nyt ne lentää korkealla, poutasää jatkuu - en tiedä/muista pitikö paikkansa nämä ennustukset.

Asuttiin kahden kerrostalon yhtiössä ja tervapääskyt teki pesiään toisen talon katonharjan alle, vain toiselle puolelle taloa.

Kaksi tervapääskyä pelastettiin, kun ne oli jotenkin eksynyt vintilla vesikaton ja seinän välisestä raosta.

Sen tiedän,että silloin viimeistään kesä on tullut,kun kirkuna alkaa ja se jatkuu tänäänkin.

Vierailija
4/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin yks päivä että mitä asiaa noilla linnuilla vielä on ku reviirit muodostettu, lapset tehty ja ne on jo kai lentänyt pesästäki jo. Jotaki ne viestii.

Vierailija
5/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin yks päivä että mitä asiaa noilla linnuilla vielä on ku reviirit muodostettu, lapset tehty ja ne on jo kai lentänyt pesästäki jo. Jotaki ne viestii.

Huutelevat toisilleen että "lähetäänkö jo, vai vasta huomenna" jne :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän