Nyt sitä kahvii tarjoukseen. Kaappi on kohta tyhjä.
Kommentit (26)
Kannattaa lopettaa päihteiden käyttö, jos siihen ei ole varaa.
Miksi et ostanut pari viikkoa sitten Prismasta?
Cittarissa on Kulta Katriina 10 euroa 3 pakettia. Tarjous voimassa sunnuntaihin saakka. 😀
Saludo oli k marketissa tarjouksessa alle 5 e.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä töihin.
Meillä ainakin töissä vaan muutama paketti eikä ne sieltä myy vaikka olisi enemmänkin.
Mietin tänään aivan samaa :D. Olisi paljon muutakin ostettavaa, lasten kausivaatteet jne. Hyvä kahvitarjous voisi määrittää minne kannan visakorttini vinkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko olette keksineet suodatinpussisäästön? Kolmella pärjää hyvin viikon.
Kestosuodatin käytössä, ei tarvi kikkailla.
Lidlistä reilulla yhdellä eurolla kahvipaketti,, hyvää ja halpaa.
Ei mitään kiirettä, mulla on vielä n. 30 pakettia jäljellä edellisestä hyvästä tarjouksesta joka päättyi 2.4.2026 (3,90e/pkt). Sitä edellisiä tarjouskahveja oli silloin jäljellä vielä 18 pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa on Kulta Katriina 10 euroa 3 pakettia. Tarjous voimassa sunnuntaihin saakka. 😀
Se on mobiilitarjous ja vaatii plussakortin, enkä aio hommata. Sama se Prisman parin viikon takainen oli joku mob, tai korttijuttu. Ei oo sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ostamassa, vaikkei ole mikään lempikahvini, kun halvalla sai.😅 Muistakaa aktivoida etu!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on House kestosuodatin.
Lidlissä huomisesta alkaen Hieno mokka 2,99€. Kelpaa mulle.
Miksi ne on aina suodatikahvitarjouksia? Kaipaan papukahvia.
Voin myydä sulle muutaman paketin 5€/kpl. Ei kai haittaa, että päiväykset meni yli viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Xtran kahvi 1,28€/500g.
Tuu hakemaan multa 475g 0€, en kyennyt juomaan, ihmettelin jo keittäessä että mikä ihme täällä haisee, en edes tunnistanut kahvin hajuksi.