Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen kaverin jäätelö

Vierailija
04.08.2023 |

Ostin tarjouksessa kun oli ja en ymmärrä miksi tätä pidetään jotenkin parempana jäätelönä. Ylihinnoiteltua kuraa mielestäni. Olen pettynyt.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä ja ei tuo nyt niin kallista ole kun ostaa joskus.

Aino jäätelössä muuten hyvää se saksanpähkinä.

Vierailija
22/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma-valkosuklaa on mun suosikki kolmen kaverin jätskeistä. Aitoa vadelmaa, ei mitään esansseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö sitä korvapuustia enää?

Vierailija
24/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin niin aika moni maku jäähyllä ja siksi en osta. Korvapuustia ei saa.

Vierailija
25/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen Kaverin paahdettu pähkinä & kinuski, ah ja voih. Maistakaa!

Samaa mieltä! Maanpäällinen taivas.

Vierailija
26/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä artesaanijäätelöt kalliita, mutta nehän on kuitenkin kokonaan eri tuote kuin jotkut valion tai ingmanin tiiliskivet. Jotka ei oikeastaan ole jätskiä nähneetkään.

Vaikka sitten vähemmän mutta parempaa, se on mun motto. Ja kolmen kaverin kahvijäätelö on taivas.  :)

Vierailija
27/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos korvapuustiakaan ei saa enää. Mun mielestä oli kaupassa vielä joskus viime vuoden puolella ainakin. Niistä vegaanisista kookos-ananas oli erittäin raikasta ja samalla täyteläistä. En tiedä saako sitäkään enää. Ei pitäisi kyllä jatkuvasti vaihdella noita makuja vaan pysyvyyttä enemmän.

Vierailija
28/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat tehdä rommirusinan. Ostaisin.

Vierailija
29/65 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot runkkaa paljuub

Vierailija
30/65 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on vegaanisia mutta ei suinkaan kaikki. Ovat kyllä huippujäätelöitä. Jääkahvi esim. ja pistaasi. Hinta on kova mutta silloin tällöin voi herkutella.

Pistaasia maistoi mutta oli ylikallis, todella pahaa ja valtavasti kaloreita. Ei ikinä enää tätä merkkiä. 

Vierailija
31/65 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanisia? Miksi kukaan ei kertonut? Ei mun lihansyöjä vatsa mokomaa kuraa kestä.

Osa on, pääosa ei

Vierailija
32/65 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kaverin lakritsi on sairaan hyvää!

Vierailija
33/65 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nämä artesaanijäätelöt kalliita, mutta nehän on kuitenkin kokonaan eri tuote kuin jotkut valion tai ingmanin tiiliskivet. Jotka ei oikeastaan ole jätskiä nähneetkään.

Vaikka sitten vähemmän mutta parempaa, se on mun motto. Ja kolmen kaverin kahvijäätelö on taivas.  :)

Nämä ole artesaanijäätelöä nähnytkään.

Vierailija
34/65 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolakinuski on paras! 

Vierailija
35/65 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on paljon eroja. 3 kaverin lakritsi oli ihan liian väkevän makuista. Mutta joku kinuskipähkinä taas suurta herkkua.

Vierailija
36/65 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäaineista yhtä pitkä kuin muillakin hinta vaan kalliimpi.

Vierailija
37/65 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vahingossa Kolmen Kaverin pistaasijätskin kun en huomannut että se oli vegaanista, Aivan hirveää, mieleen tuli saippua. Osaan jatkossa varoa.

Vierailija
38/65 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Ostin tarjouksessa kun oli ja en ymmärrä miksi tätä pidetään jotenkin parempana jäätelönä. Ylihinnoiteltua kuraa mielestäni. Olen pettynyt.

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Olen koittanut nyt kolmea eri kolmen koon makua kun ajattelin kaiken hypen jälkeen, että olen vain ottanut väärän puikon pakkasesta. Sympaattinen nimi ja mielellään tukisin pientä yritystä, mutta mun suuhun uppoa paremmin Classic.

Vierailija
39/65 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvää silloin kymmenen vuotta sitten kun ne ekat tuli, mutta nykyään kuraa. Puskan Pekka ilmeisesti lähetti niille nootin, ja niissä jäätelöissä ei ole enää rasvaa. Dieettijäätelöitä premiumhinnalla. Katsokaa huviksenne rasvamäärää niissä. Virossa 15.20% on normaali rasvamäärä jäätelöissä, Yhdysvalloissa on laki että jos jäätelössä on alle 10% rasvaa, sitä ei saa myydä jäätelönä. 

Kolman kaverin jäätelöitä ei saisi myydä Yhdysvalloissa jäätelönä.

Vierailija
40/65 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jymy ja santa claus jäätelöt on parhaita, santan alkoholilla maustetut ihania jälkkäri herkkuja.

3kaveria oli pettymys