Voittaisiko Marin presidentin vaalit?
Olen kokkari, enkä siis Marinin kannattaja, varsinkaan talouden osalta. Kuitenkin on selvää, että Marinin suosio sekä koti- että ulkomailla on ollut poikkeuksellista. Jos Marin nyt pyörtäisi päätöksensä ,jonka hyvin ymmärrän sen hullumylly julkisuuden jälkeen, että ei asettuisi ehdokkaaksi, niin voittaisiko hän? En siis kysy äänestäisitkö sinä häntä, vaan mielipiteesi siitä voittaisiko hän? Itse uskon niin.
Kommentit (45)
Sanna Marin nousee kuin aave Urpilaisen takaa ja voittaa vaalit. Se kannatus on senverran laaja, SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, pikkutytöt, jauhojengi, työttömät ja yleensäkin rahaa tarvitsevat.
Minä olen kokoomuksen äänestäjä, sinä et. Se että jotkut piirit Suomessa ja ulkomailla pitävät Marinista ei tee hänestä voittajaa hävisi kahdet vaalitkin jo.
Turhan jauhamista taas.
Sanna Marin ei ole prsedenttiehdokas.
Eikä ehdokkaaksi lähde.
On kertonut tämän jo kevään tiedotustilaisuudessaan.
Mikä helvetin pakkomielle tällä paksralla on Sanna Marinista?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin nousee kuin aave Urpilaisen takaa ja voittaa vaalit. Se kannatus on senverran laaja, SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, pikkutytöt, jauhojengi, työttömät ja yleensäkin rahaa tarvitsevat.
Miten voi voittaa, kun ei ole edes ehdokas.
Eikä ole vielä Urpilainenkaan.
mutta kun jotenkin pitää saada Marinin haukkumisketju aikaan niin tekemällä tehdään