Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voittaisiko Marin presidentin vaalit?

Vierailija
04.08.2023 |

Olen kokkari, enkä siis Marinin kannattaja, varsinkaan talouden osalta. Kuitenkin on selvää, että Marinin suosio sekä koti- että ulkomailla on ollut poikkeuksellista. Jos Marin nyt pyörtäisi päätöksensä ,jonka hyvin ymmärrän sen hullumylly julkisuuden jälkeen, että ei asettuisi ehdokkaaksi, niin voittaisiko hän? En siis kysy äänestäisitkö sinä häntä, vaan mielipiteesi siitä voittaisiko hän? Itse uskon niin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Marin edes halua pressan hommaan, joten koko ketju on tyhjän jauhamista.

mutta kun jotenkin pitää saada Marinin haukkumisketju aikaan niin tekemällä tehdään

Vierailija
42/45 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin nousee kuin aave Urpilaisen takaa ja voittaa vaalit. Se kannatus on senverran laaja, SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, pikkutytöt, jauhojengi, työttömät ja yleensäkin rahaa tarvitsevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokoomuksen äänestäjä, sinä et. Se että jotkut piirit Suomessa ja ulkomailla pitävät Marinista ei tee hänestä voittajaa hävisi kahdet vaalitkin jo.

Vierailija
44/45 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan jauhamista taas.

Sanna Marin ei ole prsedenttiehdokas.

Eikä ehdokkaaksi lähde.

On kertonut tämän jo kevään tiedotustilaisuudessaan.

Mikä helvetin pakkomielle tällä paksralla on Sanna Marinista?

Vierailija
45/45 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin nousee kuin aave Urpilaisen takaa ja voittaa vaalit. Se kannatus on senverran laaja, SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, pikkutytöt, jauhojengi, työttömät ja yleensäkin rahaa tarvitsevat. 

Miten voi voittaa, kun ei ole edes ehdokas.

Eikä ole vielä Urpilainenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä