Voittaisiko Marin presidentin vaalit?
Olen kokkari, enkä siis Marinin kannattaja, varsinkaan talouden osalta. Kuitenkin on selvää, että Marinin suosio sekä koti- että ulkomailla on ollut poikkeuksellista. Jos Marin nyt pyörtäisi päätöksensä ,jonka hyvin ymmärrän sen hullumylly julkisuuden jälkeen, että ei asettuisi ehdokkaaksi, niin voittaisiko hän? En siis kysy äänestäisitkö sinä häntä, vaan mielipiteesi siitä voittaisiko hän? Itse uskon niin.
Kommentit (45)
No ei :D Ensinnäkin ihan liian nuori ja toisekseen vain harvojen palvoma.
Ei Marin edes halua pressan hommaan, joten koko ketju on tyhjän jauhamista.
Onneksi ei ole asettumassa ehdolle niin ei tarvitse tällaistakaan miettiä.
Hommahan menee niin, että meidän Pekka on pari kautta, sitten joku. Supersanu tulee 2047 61- vuotiaana kehiin hienon uran tehneenä.
Mariin voitaisi mennen tullen persujen purrat ja äpäriä tekijä hallllaaaa-aaaaahooon veli venäjän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitaisaa, kiukuttelevaa, kansaa kahtiajakavaa pressaa tässä maailmantilanteessa viimeksi toivoisi.
Juuri niin, raivopää kun sille päälle sattuu ja ilkeili alaisilleen ministeriöissä koko ajan inhottavasti, mutta eihän sitä ole media uskaltanut kansalle tuoda esiin koskaan. Tiedän ihan varmasta lähteestä tästä asiasta. Eräskin pitkän linjan korkea asiantuntija sanoi minulle ettei koskaan ole nähnyt vastaavaa käytöstä.
Siinä se median puolueettomuus...
Tiedätkö minkälainen Niinistö oli valtiovarainministerinä.. :D
Niinistö ja Marin eivät mahdu samaan lauseeseen.
Kuin vertaisi jalopuuta koiranputkeen.
Kyse on ihmisen sivistyksestä ja sen näyttämisestä. Saulilla on sitä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tuttavapiirissäni minä mukaan lukien ei ole ketään joka äänestäisi sitä.
Se on liian ryvettynyt ja nuori. Sekä amnattitsidoton!En ymmärrä tuota nuori juttua. Miksi presidentin pitää olla haudan partaalla?
M54, kokkari
kokemus-kokemus- kokemus
sitä ei ole nuorehkoilla. kv kokemus on ehdoton edellytys
JOS tällainen asia jonain päivänä tapahtuu (ei onneksi ole tulevissa vaaleissa vielä mahdollista), on minun aika muuttaa pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
JOS tällainen asia jonain päivänä tapahtuu (ei onneksi ole tulevissa vaaleissa vielä mahdollista), on minun aika muuttaa pois Suomesta.
sitte sulla on 10-15v aikaa olla täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitaisaa, kiukuttelevaa, kansaa kahtiajakavaa pressaa tässä maailmantilanteessa viimeksi toivoisi.
Juuri niin, raivopää kun sille päälle sattuu ja ilkeili alaisilleen ministeriöissä koko ajan inhottavasti, mutta eihän sitä ole media uskaltanut kansalle tuoda esiin koskaan. Tiedän ihan varmasta lähteestä tästä asiasta. Eräskin pitkän linjan korkea asiantuntija sanoi minulle ettei koskaan ole nähnyt vastaavaa käytöstä.
Siinä se median puolueettomuus...
Tiedätkö minkälainen Niinistö oli valtiovarainministerinä.. :D
Niinistö ja Marin eivät mahdu samaan lauseeseen.
Kuin vertaisi jalopuuta koiranputkeen.
Mahtuu ne. Esim. näin: Niinistö on valovuosia edellä Marinia mitä tulee poliittiseen uskottavuuteen ja presidentiltä edellytettävään arvokkuuteen
Vierailija kirjoitti:
Hommahan menee niin, että meidän Pekka on pari kautta, sitten joku. Supersanu tulee 2047 61- vuotiaana kehiin hienon uran tehneenä.
Juurikin näin.
- Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitte sulla on 10-15v aikaa olla täällä
Ennemminkin 20-25 vuotta. Marin on sen verran nuori vielä, että ei se 10 vuoden päästä ole pressakisaan lähdössä. Pressa on eläkeikäisen pesti.
Aika huvittavaa, että kultti: persut, yrittää koko ajan antaa kuvaa kuin Marinin suosio olisi kultti.
Saanen muistuttaa, että mikä kultti kutsuukaan erästä mestariksi, ei välitä edustajiensa rikoksista, mölyää kuin sonnilauma, ja valehtelee että korvat heiluu?
Persut on seonneet lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
ei riikkuli ole ehdolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää.
On rikkonut oman poliittisen tulevaisuutensa Suomessa vaalien jälkeisellä hiljaisuudellaan.
Evvk-asenne tällaisina aikoina on paljastanut Marinista oleellisimman.
Tämä. Unohtanut kokonaan, että on vielä puolueensa puheenjohtaja. Kuka haluaa tällaisen mykkäkoululaisen pressaksi?
Marin-hullu haluaa
Taisi se Marinin maine kuitenkin tuossa vaalikeskusteluissa vähän laskea. Sikäli kun niitä nyt suurin osa edes katsoi.
Ei voittaisi.