Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juomisen lopettamisen vaikeus kesäloman lopussa.

Vierailija
04.08.2023 |

Otsikon mukainen sisältö.
Pienimuotoinen klassinen kesäputki ja nyt on haastavaa lopetella. Aika Wt menoa, en edes ole jaksanut käydä baarissa, tavtata/soittaa ystäville.Kuuntelin juuri Topi Sorsakoskea ja Agentsia ( hienoja artisteja toki ), mutta...?
Colleget jalassa ja hampaat pesemättä.
Pitäisi jotenkin tsempata ja vähän työorientoitua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin-siis vinkkejä?

Vierailija
2/7 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tapana tissutella lomat läpeensä. Ei lopettamisessa ole vaikeuksia, kun on motivaatio mennä töihin ja pysyä töissä. Kun ymmärtää ja sisäistää että kännissä ei voi mennä ja krapulassakin se on kauhean kenkkua, niin juopottelu loppuu viimeistä lomapäivää edelliseen iltaan kuin itsestään. Eihän siihen sen kummempaa vinkkiä ole olemassakaan kuin että ei vaan juo enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku. Rauhoittavia, tötsyt.  Kuppi kahvia.

Jotain terveellistä ruokaa ja vähän pötyputkea. Lusit pari päivää.

Vierailija
4/7 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain juo ennen ensimmäistä työpäivää, niin kyllä se siitä. Aika moni taitaa tylsistyneenä käyttää aikansa siihen alkoholiin, mutta työ vie tylsistymisen ja liian luppoajan pois, joten todennäköisesti ihan luonnostaan alkoholi taas vähenee.

Vierailija
5/7 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanataiko menet töihin?Olisit aihe heränyt aikaisemmin ja hakenut apua aiheesesi lääkäriltä.Sinulla on vitamiinien ja hivenaineiden puutos.Pahin puutos on B-vitamiini.Antavat pistoksina tarvittaessa.Itse päätät mitä elämällesi teet.Kukaan ei puolestasi voi sitä tehdä tai neuvoa sinua asiassasi.

Vierailija
6/7 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanataiko menet töihin?Olisit aihe heränyt aikaisemmin ja hakenut apua aiheesesi lääkäriltä.Sinulla on vitamiinien ja hivenaineiden puutos.Pahin puutos on B-vitamiini.Antavat pistoksina tarvittaessa.Itse päätät mitä elämällesi teet.Kukaan ei puolestasi voi sitä tehdä tai neuvoa sinua asiassasi.

Maanantaina joo. On tässä pari päivää aikaa lusia. Ei lääkäriin pääse nykyään ja työterveydessä ei uskalla puhua aiheesta. Olen kasvissyöjä, joten täytyy ehkä muutenkin käydä ostamassa b-vitamiinia.

Vierailija
7/7 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis päässy toteuttamaan itseäsi. Kesälomalla pesemättömillä hampailla et ainakaan heilaa löydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi