Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikas, älykäs ja kaunis. Mitään ei puutu muuta kuin onnellisuus.

Vierailija
16.12.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus tai onnettomuus ovat aina subjektiivisa kokemuksia, joskus jopa aivokemiallisia tiloja. Jonkun verranhan niihin ulkoiset tekijät vaikuttavat, mutta loppujen lopuksi se tunne tulee sisältä päin.

Toivottavasti sinäkin löydät joku päivä onnesi!

Vierailija
2/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että olen köyhä, tyhmä ja ihan vitun ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin länsimaisen kauneusihanteen mukainen, kai älykäskin koska arvostetussa työssä, jos nyt en rikas niin ainakin vailla taloudellisia huolia. Mutta kyllä, olen onneton. Minulle tämä ei ole mikään ihmetyksen aihe, koska en ole koskaan omissa mielikuvissani liittänyt rahaa, työtä tai kauneutta onnellisuuteen. Mutta hyvin monet muut tuntuvat liittävän ja se ÄLLÖTTÄÄ, kun ihmiset kadehtivat ja olettavat automaattisesti että kaikki on hyvin tämän ulkoisen perusteella, kun niin ei todellakaan ole...

Vierailija
4/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska opin jo nuorena, että onnellisuus on ainoa tavoittelemisen arvoinen asia.

Vierailija
5/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen samanlainen

Vierailija:

Olen hyvin länsimaisen kauneusihanteen mukainen, kai älykäskin koska arvostetussa työssä, jos nyt en rikas niin ainakin vailla taloudellisia huolia. Mutta kyllä, olen onneton. Minulle tämä ei ole mikään ihmetyksen aihe, koska en ole koskaan omissa mielikuvissani liittänyt rahaa, työtä tai kauneutta onnellisuuteen. Mutta hyvin monet muut tuntuvat liittävän ja se ÄLLÖTTÄÄ, kun ihmiset kadehtivat ja olettavat automaattisesti että kaikki on hyvin tämän ulkoisen perusteella, kun niin ei todellakaan ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi