Tein vähän pidemmän päivän töissä ja tapahtui outoa
Olen itse nuorempi nainen ja töissä kyseisessä firmassa vasta pari kuukautta.
Luulin olevani yksin paikalla. Yhtäkkiä esimieheni tuleekin yllättäen paikalle ja haluaa minun mielipiteeni silmälasikehyksistä.
Hän pukee kolmea mallia vuoronperään päälleen ja kysyy, mikä näyttää parhaimmalta.
Häkellyin tilanteesta täysin. Yritin valita vaihtoehdoista parhaan vaihtoehdon.
Tämä oli hyvin outoa ja mietin edelleenkin, ettei miksi kysynyt vaimoltaan. Mies on kohtaani erittäin asiallinen kaikin tavoin.
Kommentit (24)
Mun entinen työkaveri kans kysy meidän kaikkien mielipidettä silmälaseja valitessaan. Hänellä itsellään oli niin huono näkö, että ei nähnyt miltä ne rillit näytti hänen kasvoillaan ja apu oli tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mitään mitään outoa ole. Normaalia kanssakäymistä.
Nykyisin ei mikään ole normaalia. Pitää noudattaa tarkasti kaavaa.
No siis, kun niitä kehyksiä sovittaa, ei sitä mitenkään voi nähdä, onko ne hyvännäköiset, jos ei ole piilarit päässä. Ja kaikki puolisokeat eivät voi piilareita käyttää, edes sitä hetkeä, kun sovittaa kehyksiä optikkoliikkeessä. Siksi pitää olla makutuomareita sanomassa, mitkä kehykset ovat hyvät.
Newsflash aapeelle. Ne pelottavat esimiehet on ihan tavallisia ihmisiä. Ajavat nurmikkoa ja syövät makaronilaatikkoa. Ei niitä tarvi pelätä.
Tuo mies olisi voinut olla minun mieheni. Nuo nyt vaan on tollaisia hönöjä. Ei tarvitse välittää.