Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoide tosi vaalealle iholle?

Vierailija
03.08.2023 |

Tuntuu, että en ikinä löydä sopivaa meikkivoidetta. Ihoni on tosi vaalea, vähän possunpunaisuuteen taipuvainen kuten isolla osalla suomalaisista. Missä meikkisarjassa olisi hyvä sävy? Olen yrittänyt kysyä myyjiltä apua ja silti en onnistu. Viimeisin ostos oli Nyxin Born to Glow värissä Porcelain ja taas erottuu liiaksi kaulan ihosta. Aiemmin olen kokeillut mm. Lumenen eri tuotteita (Blur, Natural glow), Maybelline, Estee Lauderin Double wear sävyssä porcelain... onko ehdotuksia mitä seuraavaksi kävisin kaupoissa kokeilemassa? Miten tämä voikin olla näin vaikeaa, kun suomalaisista iso osa on vaaleaihoisia ja sinisilmäisiä?!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen 110 ja 105 sekoituksena Fit Me Matte&Poreless tai Luminous&Smooth

Vierailija
22/24 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen mineraalimeikkisarja Saaga Marian vaalein sävy. Itse olen ihan kalkkilaivan kapteeni ja tämä oli aivan nappivalinta itselle, eikä tuki ihohuokosia ja kestää hyvin iholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni "dior Backstage Face & Body Foundation" löytyy vaaleita?

Vierailija
24/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaaleista vaalein ja hyväksi olen todennut...

Meikkivoiteet:

- Illamasqua Skin Base-meikkivoide sävy 02

- Dior Backstage Face & Body-meikkivoide, vaaleimmat sävyt

- Idun Minerals-mineraalimeikkipuuteri, sävyt Jorunn ja Saga (peittävyys on melko kevyt)

Tällä youtubettajalla on hyviä meikkivoidesuosituksia supervaalealle iholle. Löytyy myös muita vaalean ihon meikkisuosituksia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi