Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoide tosi vaalealle iholle?

Vierailija
03.08.2023 |

Tuntuu, että en ikinä löydä sopivaa meikkivoidetta. Ihoni on tosi vaalea, vähän possunpunaisuuteen taipuvainen kuten isolla osalla suomalaisista. Missä meikkisarjassa olisi hyvä sävy? Olen yrittänyt kysyä myyjiltä apua ja silti en onnistu. Viimeisin ostos oli Nyxin Born to Glow värissä Porcelain ja taas erottuu liiaksi kaulan ihosta. Aiemmin olen kokeillut mm. Lumenen eri tuotteita (Blur, Natural glow), Maybelline, Estee Lauderin Double wear sävyssä porcelain... onko ehdotuksia mitä seuraavaksi kävisin kaupoissa kokeilemassa? Miten tämä voikin olla näin vaikeaa, kun suomalaisista iso osa on vaaleaihoisia ja sinisilmäisiä?!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mishan tai Mizonin bb-voide. Molemmista löytyy tosi vaaleat sävyt, Misshaa taitaa saada ihan cittaristakin, jos ei, niin netistä.

Vierailija
2/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuntuu että ne vaaleat ovat hävinneet markkinoilta, esim. nuoruuden suosikkini max factorin pan stikin vaalein sävy.

Joskus luin suosituksen ostaa valkoista ja sekoittaa itse johonkin muuhun. Saaneeko sitä valkoistakaan oikein mistään... no ulkomailta ehkä. Onko cybershop vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insesti!

Vierailija
4/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva suomalainen on paperin valkoinen.

Vierailija
5/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen Fit Me Liquid Foundation 110?

Vierailija
6/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maybellinen Fit Me Liquid Foundation 110?

Olen kokeillut, liian keltainen.

Ap

Vierailija
7/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt Lumenen Cc Color Correcting Cream sävyssä Ultra Light. On riittävän vaalea ainakin itselleni.

Kiinnostaa myös muiden suositukset. On tosi haastavaa löytää meikkivoidetta, kun on vaalea iho, joka on pintakuiva, ja välillä tulee finnejä. Tuo nykyinen on muuten hyvä, mutta ei tarpeeksi peittävä, finnejä ajatellen siis.

Vierailija
8/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaisilla kosmetiikkamerkeillä on tosi vaaleita sävyjä.

Vierailija
9/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisetko ovat possunpunaisia?

Vierailija
10/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt Lumenen Cc Color Correcting Cream sävyssä Ultra Light. On riittävän vaalea ainakin itselleni.

Kiinnostaa myös muiden suositukset. On tosi haastavaa löytää meikkivoidetta, kun on vaalea iho, joka on pintakuiva, ja välillä tulee finnejä. Tuo nykyinen on muuten hyvä, mutta ei tarpeeksi peittävä, finnejä ajatellen siis.

Tämäkin on tullut kokeiltua, liian tumma. 🤷

Ap

Vierailija
11/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaisissa sarjoissa on vaaleita sävyjä.

Vierailija
12/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mishan tai Mizonin bb-voide. Molemmista löytyy tosi vaaleat sävyt, Misshaa taitaa saada ihan cittaristakin, jos ei, niin netistä.

Osaako joku sanoa mikä numero olisi Misshan vaalein bb? Nettikaupoissa näyttää vaihtelevan sävyt.

Ap

Vierailija
13/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealaisilla kosmetiikkamerkeillä on tosi vaaleita sävyjä.

Tätä tulin kirjoittamaan, mutta ehditkin ensin. Niistä olen löytänyt itselleni sopivia sävyjä. Aiemmin käytin Lumenea. Kaikki ranskalaiset ym. on liian tummia.

Vierailija
14/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Joe Blascon myyntipaikassa. Sieltä löytävät takuulla hyvän värin ja se meikkivoide on muutenkin paras.

Vierailija
15/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fentyllä on laaja valikoima sävyjä, olisiko PRO FILT'R SOFT MATTE LONGWEAR FOUNDATION sävy 100 tarpeeksi vaalea?

Sitten on Kat Von D Lock it Liquid Foundation, sävy Light 41.

Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter, sävy 1 Fair.

Vierailija
16/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoa mikä numero olisi Misshan vaalein bb? Nettikaupoissa näyttää vaihtelevan sävyt.

Ap

13 taitaa olla vaalein. Käytän itse 21, joka on kans vaalea, mutta on peittävämpi kuin 13

Vierailija
17/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkeistä!

Ap

Vierailija
18/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil hajusteeton light ivory 

Vierailija
19/24 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline: anti-shine stick, jossa 2 väriä. Toinen voide, toinen puuterimainen. Tummempaa varjostuksiin ja vaaleaa otsa-nenä-leuka-alueelle

Vierailija
20/24 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy Joe Blascon myyntipaikassa. Sieltä löytävät takuulla hyvän värin ja se meikkivoide on muutenkin paras.

Joe Blascolta on vaaleat sävyt tällä hetkellä loppu. Avasin keskustelun, koska mulla on ap:n kanssa em. syystä sama ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä