Meneekö elämä hukkaan, jos on vaan kotona?
Mä tykkään niin kovasti olla kotona. Tykkään tutuista asioista. Puuhailla kotitöitä ja sitten rentoutua siistissä kodissa. Syödä leipomuksia, lukea nojatuolissa, saunoa, kävellä läheisessä metsässä... välillä tulee kyllä outo olo, jäänkö jostain paitsi kun en aktiivisesti hakeudu johonkin kodin ulkopuolisiin tapahtumiin ja toimintaan. Käyn reissussa ehkä kerran vuodessa ja se on tuntunut riittävältä.
Kommentit (27)
Elämä menee hukkaan jos sen tuhoaa. Huumeet, päihteet, itse mur ha.
Sinähän nautit elämästä!
Jos pidät maskia naamalla kotona, sinun elinajanodote todennäköisyys kasvaa heti 10 vuodella ylöspäin. Suosittelen tätä jos olet paljon kotosalla.
Riippuu oletko onnellinen siellä kotona vai et
Eikö ap päätä asian itse? Jos hän kyseenalaistaa asian....?
Ei mene, jos nautit elämästäsi sellaisena, kuin se on. Kyse ei ole siitä, että arvottaisi kenenkään elämää, vaan siitä millaisesta elämäntavasta nauttii. Minä koen tuhlaavani aikaa, jos elämä on pelkkää kotona olemista. Tasapaino tässäkin asiassa. Sopivasti kotielämää ja sopivasti menemistä. En kuitenkaan arvota toisen puolesta onko elämä hukattua. Jokainen tietää ja tuntee omalla kohdallaan, hukkaako aikaa vai ei.
Moni on kuollut heti kotoa ulos astuttuaan. Joten voi se elämä kodin ulkopuolellakin hukkaan mennä.