Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö elämä hukkaan, jos on vaan kotona?

Vierailija
03.08.2023 |

Mä tykkään niin kovasti olla kotona. Tykkään tutuista asioista. Puuhailla kotitöitä ja sitten rentoutua siistissä kodissa. Syödä leipomuksia, lukea nojatuolissa, saunoa, kävellä läheisessä metsässä... välillä tulee kyllä outo olo, jäänkö jostain paitsi kun en aktiivisesti hakeudu johonkin kodin ulkopuolisiin tapahtumiin ja toimintaan. Käyn reissussa ehkä kerran vuodessa ja se on tuntunut riittävältä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kuollut heti kotoa ulos astuttuaan. Joten voi se elämä kodin ulkopuolellakin hukkaan mennä.

Vierailija
22/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee hukkaan jos sen tuhoaa. Huumeet, päihteet, itse mur ha.

Sinähän nautit elämästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät maskia naamalla kotona, sinun elinajanodote todennäköisyys kasvaa heti 10 vuodella ylöspäin. Suosittelen tätä jos olet paljon kotosalla.

Vierailija
24/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menee hukkaan.

Vierailija
25/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletko onnellinen siellä kotona vai et

Vierailija
26/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap päätä asian itse? Jos hän kyseenalaistaa asian....?

Vierailija
27/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene, jos nautit elämästäsi sellaisena, kuin se on. Kyse ei ole siitä, että arvottaisi kenenkään elämää, vaan siitä millaisesta elämäntavasta nauttii. Minä koen tuhlaavani aikaa, jos elämä on pelkkää kotona olemista. Tasapaino tässäkin asiassa. Sopivasti kotielämää ja sopivasti menemistä. En kuitenkaan arvota toisen puolesta onko elämä hukattua. Jokainen tietää ja tuntee omalla kohdallaan, hukkaako aikaa vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän