Olen lihonut nuoruusvuosistani
Kommentit (29)
Ei helvetti mitä määriä porukka on lihonu.. Onko se syöminen noin hemmetin kivaa? Säälittävää ja rumaa.
EIkö teillä läskeillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Ettekö nauti elämässä mistään muusta kun sohvalla makaamiesta ja jostain pullan mässyttämisestä? :D
Sit jossain vaiheessa itkettääja ihmetellään, kun puoliso onkin käynyt vieraissa.
Kylläpä ootte pinnallisia . Elämässä om muitakin iloja ja asioita kuin paino.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on, se on normia. Paitsi nää jollon varaa kalliisiin terveysruokiin ja personal treinereihin.
Ei. Ruoan ei tarvitse olla mitään erityistä että se olisi terveellistä. Ja liikkumiseen et tarvitse PT. Tyypillistä mamma palstaa.
Vierailija kirjoitti:
EIkö teillä läskeillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Ettekö nauti elämässä mistään muusta kun sohvalla makaamiesta ja jostain pullan mässyttämisestä? :D
Sama kysymys ja itseasiassa olettamus. Kaikki mikä merkitsee on jokaisen impulssin tyydyttäminen. Nössykät.
Meilläkin kiireinen elämä lapset ja vuorotyö lihottanut molempia. Usein ainoa yhteinen aika on illalla,kun on saatu lapset nukkumaan. Silloin tulee usein herkuteltua.
Minä olen lihonut teinivuosistani 7 kg. Tässä painossa olenkin pysynyt kohta 20 vuotta.
Mulla parisuhde ja ruuhkavuodet tuoneet yli 40kg kans. En valita elämässä pitää miettiä mikä elämässä on tärkeää . Ja välillä pitää nauttiakin kaikesta.