Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut nuoruusvuosistani

Vierailija
03.08.2023 |

Yhteensä 50 kiloa. Minusta se ei ole kamalaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parisuhde ja ruuhkavuodet tuoneet yli 40kg kans. En valita elämässä pitää miettiä mikä elämässä on tärkeää . Ja välillä pitää nauttiakin kaikesta.

Vierailija
22/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä määriä porukka on lihonu.. Onko se syöminen noin hemmetin kivaa? Säälittävää ja rumaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö teillä läskeillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Ettekö nauti elämässä mistään muusta kun sohvalla makaamiesta ja jostain pullan mässyttämisestä? :D

Vierailija
24/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jossain vaiheessa itkettääja ihmetellään, kun puoliso onkin käynyt vieraissa.

Vierailija
25/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ootte pinnallisia . Elämässä om muitakin iloja ja asioita kuin paino.

Vierailija
26/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on, se on normia. Paitsi nää jollon varaa kalliisiin terveysruokiin ja personal treinereihin.

Ei. Ruoan ei tarvitse olla mitään erityistä että se olisi terveellistä. Ja liikkumiseen et tarvitse PT. Tyypillistä mamma palstaa.

Vierailija
27/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö teillä läskeillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Ettekö nauti elämässä mistään muusta kun sohvalla makaamiesta ja jostain pullan mässyttämisestä? :D

Sama kysymys ja itseasiassa olettamus. Kaikki mikä merkitsee on jokaisen impulssin tyydyttäminen. Nössykät.

Vierailija
28/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kiireinen elämä lapset ja vuorotyö lihottanut molempia. Usein ainoa yhteinen aika on illalla,kun on saatu lapset nukkumaan. Silloin tulee usein herkuteltua.

Vierailija
29/29 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihonut teinivuosistani 7 kg. Tässä painossa olenkin pysynyt kohta 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi