Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle miehelle mielestänne sopii kalju ja millaiselle ei?

Vierailija
03.08.2023 |

Millainen on mies, jolle sopii kalju?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minkäänlaiselle. Terveellä miehellä kasvaa tuuheat hiukset päässä.

Olin syöpää sairastanaiden tilaisuudessa. Eturauhassyöpään sairastuneista näytti n 80% olevan tuuheatukkaisia.

Omilla veljillä myös vahvat hiukset ja molemmalla ko syöpä ja toinen kuoli siihen.

En nyt mitenkään yleistä, mutta tämä oli näkymä.

Vierailija
102/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin aiemmin. Olen siis hyvin hoikka, feminiisen näköinen. Ja nyt pitäisi luoda kokonaan uusi kalju tyyli ja olen ihan pihalla, miten teen. Lähinnä olen käyttänyt hattuja ja pipoja. 

Jos täällä on naisia, niin voivatko naiset pitää hiuksettomasta miehestä? 

En tiedä, pitäisikö koneella ajaa siili, vai vetää kaljuksi. Ihan ok kallo ja hyvännäköineiset kasvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laatikkoleukainen lentäjäkirurgi, niin kalju lisää karismaa.

Jos on kaltaiseni IT-nörtti, kalju rumentaa ja naiset ällöää entistä enemmän.

Onneksi on tukka päässä.

M42

Vierailija
104/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju sopii luonnostaan kaljuuntuville. Se järkyttävä risuparta pois, ihan kaikilta! Järkyttävä! Aamupuurot ja tupakantuhkat parrassa, nenä-ja korvakarvat tursuilemassa ja kaiken kruunaa kellanruskeat hampaat tai mustat aukot. Miettikää joskus ihan peilin edessä, haluaisitteko itseänne? Miten charmantti ulkonäkö on?

Vierailija
105/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjotin aiemmin. Olen siis hyvin hoikka, feminiisen näköinen. Ja nyt pitäisi luoda kokonaan uusi kalju tyyli ja olen ihan pihalla, miten teen. Lähinnä olen käyttänyt hattuja ja pipoja. 

En tiedä, pitäisikö koneella ajaa siili, vai vetää kaljuksi. Ihan ok kallo ja hyvännäköineiset kasvot.

Jos ei ole kokonaan kalju, pidä silti jäljellä olevat hiukset lyhyellä sängellä. Hyvältä näyttää päältä kalju ja se kranssi ohimoilla ja takana lyhyenä. Ei kaikkea pois. My opinion.

Vierailija
106/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju sopii luonnostaan kaljuuntuville. Se järkyttävä risuparta pois, ihan kaikilta! Järkyttävä! Aamupuurot ja tupakantuhkat parrassa, nenä-ja korvakarvat tursuilemassa ja kaiken kruunaa kellanruskeat hampaat tai mustat aukot. Miettikää joskus ihan peilin edessä, haluaisitteko itseänne? Miten charmantti ulkonäkö on?

En ole koskaan miettinyt tuollaisia, enkä tule miettimään sillä olen jo parisuhteessa.

Vierailija
107/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en olekaan terve, ainakaan päästäni.

Vierailija
108/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljut miehet ovat miehekkäimpiä miehiä, koska suuri testosteronin määrä aiheuttaa kaljuuntumista. Niinpä Suomen kaikkien aikojen alfoin mies eli UKK alkoi kaljuuntua jo parikymppisenä.

Kaljuuntumisella ja suurella testosteronin määrällä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Miestyypin kaljuus on periytyvä ominaisuus. Tuo testosteronimyytti pitäisi jo hiljalleen hävitä maailmasta.

Kyllä tuossa joku perä on, koska testosteronia käyttävät miehet kaljuuntuvat, ihan miehestä riippumatta. Vaikka ei edes olisi alttiutta kaljuuntumiseen.

Niin, se on vaan vähän kysymyksiä herättävä juttu, että miksi sitä testosteronia on tarve käyttää.... Eikö muuten munat riitä jne

Puhutaan lihasten kasvatuksesta. Kaikilla miehillä ei lihas kasva ilman oman ruumiin ulkopuolelta tulevia aineita ja apuja. Yleensä juuri täydellisen hiusrajan ja sankat hiukset omaavat miehet tarvivat apua lihasten kasvatukseen.

Monet heistä toki ymmärtää alkaa vain pyöräilemään. 

Miksi ei kasvata sen verran kuin kovalla treenillä kasvaa? Itse teen niin ja tyydyn normaalin kokoisiin lihaksiin. Pitääkö olla niin epävarma itsestään, että on pakko kasvaa isoksi salikörmyksi lääkkeiden avulla? Samalla vielä menettää hiuksensa ja surkastuttaa pallinsa.

Jotkut miehet haluaa olla isoja ja ihailtuja naisten mielestä. Testosteroni taitaa lisätä halukkuutta.

Niin minäkin haluaisin, mutta en kuitenkaan tunkemalla itseeni kasvuhormonia tai ylimääräistä testosteronia. Eri asia sitten, jos testot olisivat olemattomat jo ihan luonnostaan ja asialle pitäisi oikeasti tehdä jotain terveyden kannalta.

Jotkut käyttää horkkaa, toiset viinaa tai jotain muuta. Minä juon nyt kahvia.

Vierailija
109/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon ihan vapaaehtoisesti kalju, koska näytän tarpeeksi hyvältä ilman hiuksiakin hehe.

Vierailija
110/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kokonaan kalju, pidä silti jäljellä olevat hiukset lyhyellä sängellä. Hyvältä näyttää päältä kalju ja se kranssi ohimoilla ja takana lyhyenä. Ei kaikkea pois. My opinion.

Olen vasta kaljuuntumassa ja ajattelin siiltukkaa ja vaihtaa tyyliä. Kiitos vastauksesta. Mikä on kranssi?

Vierailija
111/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin nainen niin en haluaisi itseni näköisen miehen kanssa yhtään kirjeenvaihtoa lähempään fyysiseen suhteeseen.

Onneksi osa naisista on varustettu huonolla arvostelukyvyllä ja siksi minullakin on käynyt tuuri.

Vierailija
112/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on kaljalla ja tosimiehellä?

Ne ei kysele olemassaolonsa oikeutusta vaan asettuvat olemaan.

Vierailija
113/120 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun vielä vanhemmiten useilla tulee shar-pei niskaan, ei ole kivan näköistä. Mutta miehenä on silti helpompaa. Kalju nainen ja elämä on ohi. Yksi tuttu käyttää pipoa talvisin sisälläkin ja huivia päässä kesällä. Ei voi mennä edes uimahalliin.

Työni puolesta voin kertoa, että sinä et edes tunnista, kenellä naisella on peruukki. Nykypäivän peruukit ovat niin luonnollisia, että niitä ei erota aidoista hiuksista. Suomessa on paljon naisia, jotka ovat menettäneet hiuksensa syöpähoitojen seurauksena. Ero miehiin on se, että naisille kasvavat hiukset takaisin. T. Syöpähoitaja.

Suomessa on myös paljon naisia joiden hiukset tippuu päästä ilman sairautta. Olen käynyt katsomassa jo peruukkeja ja tiedän kyllä että hienoja löytyy. Ongelma onkin siinä että naisena voit olla hyväksytty peruukki päässä, kaljuna et.

Vierailija
114/120 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteikäisenä järkyttävän ihastunut ystäväni isään, joka oli kuusikymppinen, valkopartainen ja kalju.

Vierailija
115/120 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on niitä päähän liimattavia hiuslisäkkeitä. Hyvältä näyttävät. YouTubesta löytyy jollain englanninkielisellä hakusanalla.

Vierailija
116/120 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on "jykevällä" tavalla komeat kasvot ja hyvä kallon muoto, niin kalju sopii hänelle hyvin.

Vierailija
117/120 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin syöpää sairastanaiden tilaisuudessa. Eturauhassyöpään sairastuneista näytti n 80% olevan tuuheatukkaisia.

Omilla veljillä myös vahvat hiukset ja molemmalla ko syöpä ja toinen kuoli siihen.

En nyt mitenkään yleistä, mutta tämä oli näkymä.

Oisko ollut peruukkeja? Ne on tosi laadukkaita nykyäänkin.

Vierailija
118/120 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju sopii parhaiten miehelle jolla ei ole hiuksia.

Vierailija
119/120 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro.

Itse mietin ja ajettelen kohta 58 vuotiaana vielä hyväkuntoisena ja rivakkana töissä, että ei minua haittaa hiukset, tiellä ne tässä olisi. Teen työtä kaikkien ihmisten parissa ja ja usein myssy päässä, niin luettakoon eduksi.

Mutta en koskaan siitö ole kärsinyt pahuuttaa, huonoa itsetuntoa ja menettänyt mitään, vaikka olen homo, hyvässä ammatissa ja kaljuuntuva.

Eli viisaus ja hiukset eivät pysy samassa päässä.

Voikaa hyvin muruset pojat.

Vierailija
120/120 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on todella kaunis kallonmuoto ja muutenkin hyvät piirteet (nenä, leuka, poskipäät) ja se ajelee kaljun. Tää on tosin siksi, kun alkoi tukka oheta ja harmaantua eikä se tykännyt siitä, niin alkoi ajeleen. Minusta on vielä komeampi ajeltuna, en valita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan