Millaiselle miehelle mielestänne sopii kalju ja millaiselle ei?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että kalju sopii harvoille suomimiehille. Suomalaiset piirteet ovat haaleat, ripset yleensä valkoiset, samoin kulmakarvat. Iho valkoinen. Kun ei ole hiuksia antamassa volyymiä kasvoille, kasvot ikäänkuin katoavat siihen valkoisuuteen. Lisäksi useat miehet ovat ylipainoisia, jolloin kaljuus paljastaa rumat makkarat niskassa, sekä kallon muhkurat. Tummemmilla kansoilla kalju voi näyttää hyvältä, koska on ihossa ja ripsissä/ kulmissa väriä. Sekä tummempi iho peittää virheet iholla.
Ei ole mikään ongelma käydä värjäyttämässä kulmia. Näin itse olen toiminut kaljuna. Hyvä kosmetologi osaa tehdä loistavasti kulmat siten, että ne näyttävät miehekkäiltä ja niissä on oikea väri.
👍 Veljeni kipuili kaljuuntumisensa kanssa. Hän kävi värjäyttämässä kerran kehoituksestani ripsensä ja kulmansa. Tulos oli upea. Hän on jopa itse oppinut värjäämään ne kotona. 😃 Hän näyttää komealta, kun on vähän väriä ripsissä ja kulmissa. Sitä kajuakin voi hoitaa, että iho näyttää hyvältä, puhdistaa, käyttää aurinkovoidetta/ kosteusvoidetta, että iho pysyy kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju on pahin, mutta tässä koko combo, joka ihannemieheltä löytyy:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Jos mies on kalju, niin millään muilla ominaisuuksilla ei ole juuri väliä, muuta kuin miehen itsensä kannalta. Mikäli mies taas on vaikka Eritreasta kotoisin, niin on aivan sama hänen naismenestyksensä kannalta, onko hänellä hiukset päässä.
Mikä se on se paljon puhuttu täydellinen hiusraja? Miten se määritellään?
T. Erääseen supersöpöön kaljuun mieheen juuri ihastunut nainen
Täydellinen hiusraja on yksinkertaisuudessaan hiukset, jotka eivät ole lähteneet harvenemaan yhtään. Hiustenlähtö on ratkaistava joko 24h liimattavalla aitohiusperuukilla (paras vaihtoehto, mutta järkyttävän kallis huoltaa) tai ajamalla hiukset kokonaan pois siinä vaiheessa, kun ohimot ovat paljaat.
Aloin käyttää kaljua aikanaan intissä ja sillä on menty 20 vuotta. On helppo, viileä ja enhän minä itseäni peilistä katsele heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että kalju sopii harvoille suomimiehille. Suomalaiset piirteet ovat haaleat, ripset yleensä valkoiset, samoin kulmakarvat. Iho valkoinen. Kun ei ole hiuksia antamassa volyymiä kasvoille, kasvot ikäänkuin katoavat siihen valkoisuuteen. Lisäksi useat miehet ovat ylipainoisia, jolloin kaljuus paljastaa rumat makkarat niskassa, sekä kallon muhkurat. Tummemmilla kansoilla kalju voi näyttää hyvältä, koska on ihossa ja ripsissä/ kulmissa väriä. Sekä tummempi iho peittää virheet iholla.
Ei ole mikään ongelma käydä värjäyttämässä kulmia. Näin itse olen toiminut kaljuna. Hyvä kosmetologi osaa tehdä loistavasti kulmat siten, että ne näyttävät miehekkäiltä ja niissä on oikea väri.
👍 Veljeni kipuili kaljuuntumisensa kanssa. Hän kävi värjäyttämässä kerran kehoituksestani ripsensä ja kulmansa. Tulos oli upea. Hän on jopa itse oppinut värjäämään ne kotona. 😃 Hän näyttää komealta, kun on vähän väriä ripsissä ja kulmissa. Sitä kajuakin voi hoitaa, että iho näyttää hyvältä, puhdistaa, käyttää aurinkovoidetta/ kosteusvoidetta, että iho pysyy kunnossa.
Tulos on varmasti upea, mutta ei läheskään niin upea, kuin veljesi olisi hiusten kanssa. Mutta kaljujen pitäisi ottaa automaattisesti repertuaariin kulmien säännöllinen kestovärjäys, ellei kulmissa ole hyvää omaa väriä.
Sitten kun vielä vanhemmiten useilla tulee shar-pei niskaan, ei ole kivan näköistä. Mutta miehenä on silti helpompaa. Kalju nainen ja elämä on ohi. Yksi tuttu käyttää pipoa talvisin sisälläkin ja huivia päässä kesällä. Ei voi mennä edes uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Aloin käyttää kaljua aikanaan intissä ja sillä on menty 20 vuotta. On helppo, viileä ja enhän minä itseäni peilistä katsele heh.
Se on juuri näin, eli jos länsimaiset naiset eivät ole elämässä erityinen kiintopiste, niin kaljusta on melko pitkälle vain hyötyä. Ei siihen kuole, ja se on helppo hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju sopii sellaiselle, jolla on tarpeeksi pitkä kaula ja hyvän muotoinen pää.
Mielestäni pitkä kaulaiselle ei sovi kalju ollenkaan.
Minusta on pahempi, jos on olematon kaula/ tosi paksu kaula, koska silloin tulee sellainen porsas tai Bull Mentula vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut miehet ovat miehekkäimpiä miehiä, koska suuri testosteronin määrä aiheuttaa kaljuuntumista. Niinpä Suomen kaikkien aikojen alfoin mies eli UKK alkoi kaljuuntua jo parikymppisenä.
Kaljuuntumisella ja suurella testosteronin määrällä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Miestyypin kaljuus on periytyvä ominaisuus. Tuo testosteronimyytti pitäisi jo hiljalleen hävitä maailmasta.
Kyllä tuossa joku perä on, koska testosteronia käyttävät miehet kaljuuntuvat, ihan miehestä riippumatta. Vaikka ei edes olisi alttiutta kaljuuntumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut miehet ovat miehekkäimpiä miehiä, koska suuri testosteronin määrä aiheuttaa kaljuuntumista. Niinpä Suomen kaikkien aikojen alfoin mies eli UKK alkoi kaljuuntua jo parikymppisenä.
Kaljuuntumisella ja suurella testosteronin määrällä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Miestyypin kaljuus on periytyvä ominaisuus. Tuo testosteronimyytti pitäisi jo hiljalleen hävitä maailmasta.
Kyllä tuossa joku perä on, koska testosteronia käyttävät miehet kaljuuntuvat, ihan miehestä riippumatta. Vaikka ei edes olisi alttiutta kaljuuntumiseen.
Niin, se on vaan vähän kysymyksiä herättävä juttu, että miksi sitä testosteronia on tarve käyttää.... Eikö muuten munat riitä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri näin, eli jos länsimaiset naiset eivät ole elämässä erityinen kiintopiste, niin kaljusta on melko pitkälle vain hyötyä. Ei siihen kuole, ja se on helppo hoitaa.
Muutama nainen on kyllä sanonut, että miksi ajat hiukset pois, tyhmän näköistä. Hassuja kommentteja heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on vaan vähän kysymyksiä herättävä juttu, että miksi sitä testosteronia on tarve käyttää.... Eikö muuten munat riitä jne
Puhutaan lihasten kasvatuksesta. Kaikilla miehillä ei lihas kasva ilman oman ruumiin ulkopuolelta tulevia aineita ja apuja. Yleensä juuri täydellisen hiusrajan ja sankat hiukset omaavat miehet tarvivat apua lihasten kasvatukseen.
Monet heistä toki ymmärtää alkaa vain pyöräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama nainen on kyllä sanonut, että miksi ajat hiukset pois, tyhmän näköistä. Hassuja kommentteja heh.
Ei ole mikään erikoinen kommentti naiselta. Itse sain eksältäni lauseen "miks sä ajat sun hiukset kokonaan pois, kun sulla kasvaa kuitenkin vielä vähän" Tajusin tuosta hetkestä, ettei hän ole minusta kaljuna kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään erikoinen kommentti naiselta. Itse sain eksältäni lauseen "miks sä ajat sun hiukset kokonaan pois, kun sulla kasvaa kuitenkin vielä vähän" Tajusin tuosta hetkestä, ettei hän ole minusta kaljuna kiinnostunut.
Teillä on kummia naikkosia.
Kannattaa kiepittää ja liimata sivuilla kasvavat hiukset päälaelle kuten Trump.
Naisille sopii kalju, miehille ei. Ja kalju tarkoittaa viron kielellä kalliota. Joten siinäkin mielessä kallio on hyvin komea.
Vierailija kirjoitti:
En minä kaljuuntumistani valinnut ja päättänyt. - Se valitsi minut, eikä asettunut ja ullut esimerkiksi isäni 92 v. tai äistin 87 v. päähän. - Ehkä kuitenkin onni että olen kaljuunyunut mies,. koska naisten kaljuuntuminenhano nlähes tabu, jonka mahdollsiuuden osa haluaa kieltää kokonaan. Tai pakottaa ja alistaa naisen käyttämään peruukkia tai huivia, jos jostain syystä naisen pää jouduttaisiin ajamaan paljossa kaljuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se minusta outoa baarin myyjältä, jonka vaan satuin tuntemaan melko hyvin, meinaan että helvataako hiustyylini sille kuului. Enhän minäkään sanonut sille, että laihduttaisit 5 kiloa, niin näyttäisit vielä paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan lihasten kasvatuksesta. Kaikilla miehillä ei lihas kasva ilman oman ruumiin ulkopuolelta tulevia aineita ja apuja. Yleensä juuri täydellisen hiusrajan ja sankat hiukset omaavat miehet tarvivat apua lihasten kasvatukseen.
Monet heistä toki ymmärtää alkaa vain pyöräilemään.
Miksi ei kasvata sen verran kuin kovalla treenillä kasvaa? Itse teen niin ja tyydyn normaalin kokoisiin lihaksiin. Pitääkö olla niin epävarma itsestään, että on pakko kasvaa isoksi salikörmyksi lääkkeiden avulla? Samalla vielä menettää hiuksensa ja surkastuttaa pallinsa.
Jos hiukset kasvaa normaalisti koko päässä (eli ei luonnollista kaljuuntumista) niin tarkoituksella leikattu kalju aiheuttaa mulla vähän reaktion tyyliin "mitä sä yrität esittää, jotain kovistako". Ehkä ymmärrän kaljuksi leikkaamisen jos on jotenkin tosi luonnonkiharat sillein rumalla tavalla (varsinkin jos leveä pää) että on epäsiistin näköistä eikä hiukset "tottele" laittamista ja muotoilua, niin sitten ehkä kalju parempi. Riippuu paljon kaikesta.