Mahdoton yhtälö? Ruokia, joilla urheilevat teinut saisivat vatsansa täyteen ja ylipainoinen äiti laihtuisi?
Luulen, että osasyy painooni on tuo, että meillä syödään paljon, syystä että teinipojat kilpaurheilevat ja tarvitsevat paljon energiaa. Itse syön siinä sitten samalla.
Onko mitään ideaa terveellisestä ruoasta, jota voisi sitten tuunata pojile vähän tuhdimmaksi?
Lihaa en syö, mutta kasvista, kalaa, maitotuotteita ok.
Kommentit (63)
Teinipoika kohta 17 v pitää olla 2 lämmintä ruokaa päivässä ja teen sen valittamatta.
Töissä syömme miehen kanssa lounaan ja jotain pientä illalla esim. salaattia itse tai pari
leipää. Aamupala ja lounas itselläni ne pääruuat.
Normi kotiruokaa syödään kaikki. Ruuanlaitossa käytän vähärasvaisia ja suolaisia tuotteita
ja mausteita paljon. Ei kukaan ole valittanut. Pojan kanssa aina mietimme kuinka maustamme
ruuan uudella tavalla.
Kyllä sillä laskennallisesti pärjää. Nimimerkillä kokemusta on. Toimistotyöläinen helposti lihoo noilla ruoilla.
Aamu- ja iltapalat, ja kaksi lämmintä ruokaa. En nyt muista onko joku välipalakin.
Eri asia sitten, jos ei vaikka kalakeitto tai hernekeitto ole kelvannut nykynuorisolle. Sittenhän ei tosiaan "pärjää" mutta se on vähän niin kuin oma valinta.
Syöhän ne toki muutakin kuin tarjotut, kuten sotkun munkkeja ja pizzaako tarkoitat?