Hirveetä, kun ihastuu toiseen mieheen, eikä pääse tunteistaan eroon. Mikä neuvoksi?
Päätinkin, että välttelen kys. miestä mahdollisuuksieni mukaan. Aina, kun nään sydän hakkaa ja tunteet joka kerran vaan aina voimistuu.
Jopudun joskus kuiteskin pakosta olemaan työni merkeissä kys. miehen kanssa tekemisissä.
Olen onnellisesti naimisissa, 3 lasta ja aviomies.
Miten joku voi sekoittaa pääni totaalisesti. En jaksa ajatella jouluvalmisteluja enkä mitään muutakaan.
Työni on vaativa ja teen pitkiä päiviä välillä. Harrastuksiakin on.
Antakaa hyviä vinkkejä, miten unohtaa ihastus!
Kommentit (6)
Sydän hakkaa jnejne...
Mutta usko pois, se on vain hetkittäistä. Kestää aikansa ja sitten se menee pois. Yleensä kun huomaa ihastuksessa jonkun ällöttävän jutun tai jonkun idioottimaisuuden, niin se ihastumisen saa nopeammin pois.
Mulla on kanssa oma mies. Ihan ensi tapaaminen oli tällainen sydän hakkaa juttu. Ois kiva kyllä kokea se uudestaan oman miehen kanssa. Mutta joskus sitä ei vaan mahda itselle mitään, sitä vaan ihastuu... mutta onneksi se menee ohi.
Sehän tässä vaan on, kun tunteet tuntuu koko ajan vaan voimistuvan.
Paras konsti ois varmaan päästä eroon miehestä, kun ei nähtäis ollenkaan. Hän on kuitenkin näitä tapaamisia ehdotellu ihan työn merkeissä.
ap
kokeneena tiedän että nappia painamalla asia ei päästä lähde pois. Mulla aika ja se kun ei näe kyseistä henkilöä on helpottanut ja se kun kauheesti yrittää asiaa järkeillä vaikka tunteet huutaa muuta, vaikeeta. Kun kyseisen henkilön nään vaikka asiasta jo vuosia niin muutama päivä taas menee pää pilvissä.
Menee kuukausi ja kidut, alkaa toinen, kidut ehkä vieläkin, mutta välillä ihastus jo unohtuukin. Kaksi kuukautta ja helpottaa paljon, kolme, ja olet selvillä vesillä. Tää edellyttää, että todella pyrit välttelemään ja pakolliset tapaamiset suoritat tunteettomasti ja viileesti ja ennen kaikkea nopeesti.
Olen jonkun verran ollut kys. miehen kanssa tekemisissä ihan asiallisissa merkeissä.
Ollaan soiteltu ja viestitelty, mutta ihastuksista ei oo puhuttu.
Ihan hirveetä.
Olen ollut yli 10 v onnellsesti naimisissa ja sitten tulee mies, joka sekoittaa totaalisesti pääni.
ap