Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskaus ja synnyttäminen vaikuttaa parin seksielämään?

Vierailija
03.08.2023 |

Ollessani raskaana emme harrastaneet seksiä. Nyt lapsi on vuoden ikäinen emmekä ole vieläkään nussineet. Olen alkanut epäillä, että mieheni ei enää halua minua, kun synnyttäessäni pilluni löystyi ja reikäni venyi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä onko lapsiluku jo täynnä. Jos on niin seksi loppuu naisen toimesta

Ihan oma vika valita nainen, joka ei rakasta seksiä ja sinua. Oma vika on sekin, jos et saa pidettyä naistasi halukkaana synnytysten jälkeen ja lapsiarjessa.  Niin makaa kuin petaa.  Kun  hoitaa naisensa hyvin saa nauttia seksistä koko ikänsä. Kuulutko voittajiin vai häviäjiin? Ihan on itsestäsi pitkälti kiinni. 

Joo näin juuri. Miehen vikahan se aina on. Jännä että ennen molempia tyydyttänyt seksielämä kuihtuu kasaan vaikka miehen toiminta makuukamarissa ei muutu entiseen verrattuna mitenkään tai jopa entistä enemmän naista huomioivaksi. Lapsiakin hoidetaan runsaasti ja kotitöitä tehdään jopa enemmän kuin vaimo. Mutta eihän se mitenkään ole mahdollista että naisen pään sisällä vaan jotain muuttuu vaan vika on tottakai miehen

No siinähän se tulikin, jotain muuttunut naisen pään sisällä, muttet tiedä mitä ja miksi. Mikset tiedä?  Veikkaan, että olet laiminlyönyt läheisyyden ja naisesi arvostamisen tasa-arvoisena kumppanina jne. Ei tuollaiset asiat itsestään muutu.  Ei siihen mitkään siivoamiset auta. Vasta makuuhuoneessa huomioidessa on jo pskat housussa. Nainen tehdään halukkaaksi jo arjessa, sängyssä se on jo myöhäistä. 

Ethän sinäkään tiedä mikä mankelipillussa on muuttunut, että se ei saa enää orkkuja sun mahtisauvallasi. Miksi et tiedä?

Veikkaan, että olet laiminlyönyt läheisyyden ja naisesi arvostamisen tasa-arvoisena kumppanina jne. Ei tuollaiset asiat itsestään muutu. Et vaan ole tehny sitä halukkaaksi arjessa ja se reagoi siihen tuolla tavalla.

Vierailija
42/47 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä onko lapsiluku jo täynnä. Jos on niin seksi loppuu naisen toimesta

Ihan oma vika valita nainen, joka ei rakasta seksiä ja sinua. Oma vika on sekin, jos et saa pidettyä naistasi halukkaana synnytysten jälkeen ja lapsiarjessa.  Niin makaa kuin petaa.  Kun  hoitaa naisensa hyvin saa nauttia seksistä koko ikänsä. Kuulutko voittajiin vai häviäjiin? Ihan on itsestäsi pitkälti kiinni. 

Joo näin juuri. Miehen vikahan se aina on. Jännä että ennen molempia tyydyttänyt seksielämä kuihtuu kasaan vaikka miehen toiminta makuukamarissa ei muutu entiseen verrattuna mitenkään tai jopa entistä enemmän naista huomioivaksi. Lapsiakin hoidetaan runsaasti ja kotitöitä tehdään jopa enemmän kuin vaimo. Mutta eihän se mitenkään ole mahdollista että naisen pään sisällä vaan jotain muuttuu vaan vika on tottakai miehen

Ton alfa-pellen jutut on just tommosia. Vika on kaikissa miehissä, paitsi itse alfa-pellessä. Se saa kaiken kiimoittumaan. Kivikin sen lähellä alkaa valumaan nesteitä. Niin kova jäbä se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate tosiaan ei voi ymmärtää, että naisen pääkopassa asiat voisivat muuttua. Mutta pillussapa voivat.

Vierailija
44/47 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä taas jaksa, jooko.

Maailmassa on naisia, jotka ei ole kiinnostunut seksistä vaikka mitä tekisi. Sulla ei ole niistä kokemusta, mutta mitään taruolentoja ne ei suinkaan ole.

En ole missään väittänyt ettei olisi haluttomia naisia, mutta älä sinäkään yleistä ja puhu aina naisista paskaan. Jos et saa naista halukkaaksi, niin nainen on sulle väärä tai et vain kykene. Joku toinen mies kykenee. Turha syyttää aina naisia omasta kykenemättömyydestä. Olet jatkuvasti täällä valittamassa. 

Mun ei tartte valittaa kun olen tehnyt jotain sen eteen, että vaimo aina halunnut. Yksi halukas  rakastava nainen on riittänyt. En ole tarvinnut harjoituskappaleita. 

Mulla on asiat seksin suhteen ihan hyvässä jamassa. Kiitos kysymästä. Mutta kun sulla on kokemusta vaan yhdestä naisesta, niin olet mielestäni aika jäävi puhumaan siitä, että pidä vaan naisesi tyytyväisenä niin kyllä sitä pillua annetaan. Et vaan tajua, että toiset naiset nyt on vaan sellasia, että jalat pysyy kiinni vaikka mies tekisi mitä.

Sulle nyt on sattunut naisen joka haluaa seksiä usein. Kaikille näin ei ole käynyt. Mutta ethän sinä alfasonni tämmöstä voi ymmärtää. Ja miksi ymmärtäisitkään tuolla naiskokemuksella.

Mistä sinä tiedät mitä toiset miehet saavat samalle naiselle aikaan. Et mistään. Jonkun toisen naisia arvostavan alfasonnin käsittelyssä voi naisella olla toinen ääni kellossa. Et tiedä sen enempää kuin minäkään. Et vain suostu myöntämään ettet riitä kaikille naisille.

Ei mun tarvi riittääkään kuin yhdelle. Sori.

Mitä sitten täällä jatkuvasti poraat naiset sitä naiset tätä. 

Vierailija
45/47 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä taas jaksa, jooko.

Maailmassa on naisia, jotka ei ole kiinnostunut seksistä vaikka mitä tekisi. Sulla ei ole niistä kokemusta, mutta mitään taruolentoja ne ei suinkaan ole.

En ole missään väittänyt ettei olisi haluttomia naisia, mutta älä sinäkään yleistä ja puhu aina naisista paskaan. Jos et saa naista halukkaaksi, niin nainen on sulle väärä tai et vain kykene. Joku toinen mies kykenee. Turha syyttää aina naisia omasta kykenemättömyydestä. Olet jatkuvasti täällä valittamassa. 

Mun ei tartte valittaa kun olen tehnyt jotain sen eteen, että vaimo aina halunnut. Yksi halukas  rakastava nainen on riittänyt. En ole tarvinnut harjoituskappaleita. 

Mulla on asiat seksin suhteen ihan hyvässä jamassa. Kiitos kysymästä. Mutta kun sulla on kokemusta vaan yhdestä naisesta, niin olet mielestäni aika jäävi puhumaan siitä, että pidä vaan naisesi tyytyväisenä niin kyllä sitä pillua annetaan. Et vaan tajua, että toiset naiset nyt on vaan sellasia, että jalat pysyy kiinni vaikka mies tekisi mitä.

Sulle nyt on sattunut naisen joka haluaa seksiä usein. Kaikille näin ei ole käynyt. Mutta ethän sinä alfasonni tämmöstä voi ymmärtää. Ja miksi ymmärtäisitkään tuolla naiskokemuksella.

Mistä sinä tiedät mitä toiset miehet saavat samalle naiselle aikaan. Et mistään. Jonkun toisen naisia arvostavan alfasonnin käsittelyssä voi naisella olla toinen ääni kellossa. Et tiedä sen enempää kuin minäkään. Et vain suostu myöntämään ettet riitä kaikille naisille.

Ei mun tarvi riittääkään kuin yhdelle. Sori.

Mitä sitten täällä jatkuvasti poraat naiset sitä naiset tätä. 

Annapa nyt pari esimerkkiä mun poraamisesta. Luulen kyllä, että lyöt nyt vierasta sikaa.

Vierailija
46/47 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljentävästi :D

Vierailija
47/47 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron miten meillä on mennyt. Raskausaikoina meillä oli seksiä todella paljon, voi sanoa, että olisin voinut rakastella vaikka 5 kertaa päivässä, koko ajan halutti. Ekan synnytyksen jälkeen taukoa oli pari kk, siitä vähitellen taas lähti käyntiin, mutta valvominen ja imetys verotti voimia, niin että kertaan viikossa jäi, mutta hiljalleen vilkastui. Toisen ja kolmannen jälkeen seksielämä alkoi nopeammin, kun ei synnytyksessä tullut alapäähän naarmuakaan, toisin kuin ekalla kerralla.

Kokonaisuutena seksi parani todella paljon, aloin saada myös emätinorgasmeja ja ylipäätään orgasmit voimistui valtavan paljon ja helposti sain jopa 10 peräkkäin. Halut lisääntyivät myös ja minusta tuli estottomasti ja aloitteellisempi. Pimppi löystyi jonkin verran, mutta mies ainakin sanoo, että ei juuri eroa huomaa ja että nämä muut hyvät puolet kyllä korvaa sen. Itse olen samaa mieltä, ehdottomasti.

Aktiivisimmat seksivuodet olivat, kun olin n. 35-50 v, mutta edelleen muutama vuosi myöhemmin on ihanaa seksiä. Sanoisin, että nyt laatu korvaa määrän, vaikka on meillä edelleen seksiä vähintään kerran viikossa, useimmiten 2-3 kertaa ja tosiaan vielä parempaa kuin aiemmin. Vaihdevuodet ovat minulla haluja hieman vähentäneet, mutta muuten homma vaan paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme