Lue keskustelun säännöt.
  Alue: Seksi

Mikä on yhteistä seksiä?
03.08.2023 | 
                  Mitä lasket yhteiseksi seksiksi? Onko esim yhdessä masturbointi seksiä? Lasketko vain yhdynnän seksiksi?
Kommentit (22)
No sovitaan sitten niin että olen sekopää ja maailman ainoa nainen, joka ei pelkällä naimisella saa. Lisäksi olen ilkeä feministikin, tosin en ole milloinkaan sanonut ettei mihen pitäisi saada, mutta se on tälle yhdelle toissijainen asia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Alue: Seksi

Sinä vätys voisit olla välillä hiljaa. Vaimoni saanut ja halunnut yhdyntäorgasmeja ekat 43 vuotta putkeen, saanut niin monta tuhatta, ettei enemmistö naisista saa koskaan niin paljoa. Jos vaimo on nyt vanhemmiten halunnut saada suuseksillä ja sormettamalla, niin ei pitäisi olla sulta pois. Taidat olla niin yksinkertainen, että luulet ison kullin mahdin olevan maagista ja olet siitä kateellinen. Itse tiedän, ettei ole. Minulle ollut ihan se ja sama, miten vaimo on orgasminsa halunnut ja saanut. Olen tyydyttänyt kuten on halunnut. Minulle ollut tärkeää, että hän on saanut aina kun halunnut, tämän lupauksen olen myös pitänyt. Jos hän alkaa jatkossa haluamaan taas yhdynnässä niin sitten mennään sillä. Aika näyttää. Minusta ei ole kiinni.