Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teillä ei tehty avioehtoa?

Vierailija
03.08.2023 |

Mikä syy?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nollassa jaettavaa muutenkaan.

Vierailija
2/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole naimisissa lokin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut silloin 10v sitten mieleen. Tyhmä minä.

Vierailija
4/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin suhteen alkaessa p-aukisia teinejä.

Vierailija
5/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yhdessä tilanteessa avioehtoa Ei ole järkevää ja se on sellainen että molempien puolisoiden varallisuus on suunnilleen yhtä suuri tai esimerkiksi heillä on yhteinen yritys, jonka molemmat omistavat 50-prosenttisesti.

Vierailija
6/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut omaisuutta. Yhdessä olemme kaiken rakentaneet.

Vierailija
7/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ajatuksissa erota.

Vierailija
8/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin keskinäinen testamentti, koska molemmilla lapsia aiemmasta avioliitosta.

Vierailija
9/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menimme naimisiin, jotta saisimme omaisuuden jaettua tasan. Avioliiton kautta se tapahtui helposti ja ilmaiseksi, muuten olisi tullut maksettavaksi kauheat verot ym. maksut.

Vierailija
10/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä avioliitossani on, koska molemmilla on omia lapsia.

Vuonna 1990 solmitussa ei olut. Ei silloin ollut tapana. Varsinkaan, kun ei ollut omaisuutta kummallakaan.

Vierailija
11/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avioehto, koska yrittäjämies sitä vaati. Kuvitteli, että eron tullessa spekuloisin hänen patenteillaan. No nyt ollaan eron partaalla. Mies on onnistunut tuhlaamaan yrityksensä tuoton niin, että minun huolellisesti palkkatuloista säästämäni omaisuus on noin viisinkertainen hänen omaisuuteensa verrattuna. Eilen viimeksi hän harmitteli, että nyt ei tule menemään summat tasan, jos eroamme.

Vierailija
12/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluttiin, että kaikki menee eron twi kuoleman tullessa tasan.

Vierailija
13/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ollut kerryttänyt varallisuutta, kun opiskelijoina mentiin naimisiin, eikä kummankaan vanhemmat ole erityisen rikkaita. Emme keksineet mitään syytä avioehtoon.

Naimisissa 32v

Vierailija
14/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut omaisuutta. Yhdessä olemme kaiken rakentaneet.

Sama meillä. Nyt 30v myöhemmin on talot Suomessa ja ulkomailla yms., samasta pussista maksettuna

Vierailija
15/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut millään tavalla raha mielessä, vain rakkaus. Yhdessä oli tarkoitus pysyä ikuisesti ja olemmekin edelleen 30 vuoden jälkeen.

Eipä meillä ollut mitään omaisuuttakaan vielä silloin 20 vuotiaina.

Vierailija
16/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 25- vuotias ja mies 24-vuotias, eikä meillä ollut omaisuutta. Kaikki mikä nyt on, on hankittu yhdessä. Tai siis enemmän mun rahoilla, mulla on ollut isompi palkka.

Vierailija
17/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on avioehto, koska yrittäjämies sitä vaati. Kuvitteli, että eron tullessa spekuloisin hänen patenteillaan. No nyt ollaan eron partaalla. Mies on onnistunut tuhlaamaan yrityksensä tuoton niin, että minun huolellisesti palkkatuloista säästämäni omaisuus on noin viisinkertainen hänen omaisuuteensa verrattuna. Eilen viimeksi hän harmitteli, että nyt ei tule menemään summat tasan, jos eroamme.

Ja sitten heräsit. Hauskoja fantasioita on joillain 😅

Vierailija
18/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti halusin ja haluan, että meillä sama elintaso, kun yhdessä tätä elämää eletään. Naimisiin mennessä minä olin varakkaampi ja nykyään mies, kun alkoi yrittäjäksi

Vierailija
19/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kummallakaan ei ollut omaisuutta ja köyhiä oltiin molemmat.

Vierailija
20/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on yhteen hiileen puhaltamista ja tyhjä taskuja oltiin molemmat kaksikymppisinä. Avioliitolla varmistettiin tasa-arvo myös taloudellisesti vaikka toinen meistä on raskaana ja imettää useita vuosia, kun lapsiakin useampi.

Harmillista on tämän NHL- tähden käytös ennen avioliittoa ja avioliiton aikana. Enkä puhu pelkästä rahasta. En koskisi pitkällä tikullakaan tähän Herraan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi