Kaipaan ihan suomalaista hyvää miestä elämääni. Mutta mitä 40 v voi enää saada :(
Ihan perseestä. Ois pitänyt herätä aiemmin tähän totuuteen mutta eihän nyt 30v sitä osaa silleen nähdä.
Kommentit (9)
No jos suomalaisille miehille ei nelikymppinen nainen kelpaa, olisit joka tapauksessa tullut jätetyksi juuri nyt. Tai siis miehen kirjoittamahan tämä aloitus oli
Sellaisen rupsahtaneen kaljamahaisen setämiehen tyhmine juttuineen. Mutta kun ei kelpaa, niin turha surkutella.
Voit saada kiltin ja kunnollisen miehen mutta tuskin sinulle kelpaa. Olet nirsoillut koko elämäsi ja nyt valitat täällä ettei ole miestä vaikka annoit pakit kymmenille kilteille miehille koska panit nuorena niitä jännä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä asennetta. Olen 40+ ja miehiä pörrää ympärillä ihan niinkuin parikymppisenäkin. Ja miksi ei pörräisi? Kyllähän sinkkuja on monen ikäisiä.
Sonnan ympärillä pörrääkin usein monenlaista pörisijää.
No, minä tapasin puolisoni 44-vuotiaana, ja sen lisäksi että ikä, niin olin sairaalloisen lihava. Työpaikalta löysin, työkaveruuden kautta ihastumiseen ja nykyisin ollaan naimisissa. Ei se mahdotonta siis ole ollenkaan. Mieheni on minua 3 vuotta nuorempi. Ei suomalainen tosin, mutta ei myöskään kehitysmaista vaan länsieurooppalainen.
Kiltti mies kirjoitti:
Voit saada kiltin ja kunnollisen miehen mutta tuskin sinulle kelpaa. Olet nirsoillut koko elämäsi ja nyt valitat täällä ettei ole miestä vaikka annoit pakit kymmenille kilteille miehille koska panit nuorena niitä jännä miehiä.
Jos hän sinulle kelpaa niin elä hemmetissä puhu kaikkien miesten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä asennetta. Olen 40+ ja miehiä pörrää ympärillä ihan niinkuin parikymppisenäkin. Ja miksi ei pörräisi? Kyllähän sinkkuja on monen ikäisiä.
Minäkin olen, mutta kaikki miehet pörräävät kauas minusta.