Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydät hieman syrjäiseltä kadulta 20 € setelin ja oletat että silminnäkijöitä ei ole

Vierailija
03.08.2023 |

Mitä tekisit?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan kun olin ihan pieni skidi, varmaan joku 10-vuotias, niin löysin kadulta 100 markan setelin, sellaisen violetin Snellmannin kuvaisen satkun. Siihen aikaan se oli ihan älyttömän iso raha. Piilotin sen jonkun koulukirjan väliin kuivumaan ja en kertonut kenellekään. Tiesin, että sellaisella kakaralla kuin silloin olin, niin ei satasia ollut varmasti luvan kanssa. Meni tosi pitkän aikaa, kun suunnittelin "rahanpesua" eli kävin kaupassa mukamas äitin ostoksilla jonkun lippulapun kanssa.  

Ja tästä on jo niin kauan aikaa, että on jo vanhentunut monta kertaa.

Mäkin löysin teininä meidän rappukäytävästä (juurikin yhden ärsyttävän naapurin oven edestä) 100 mk setelin. No, kaljaanhan se tuon ikäisellä meni :D

Vierailija
22/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin sen taskuun vaikka se olis 500e seteli... Siis jos se olisi sellaisenaan siinä niin takuusti ottaisin. Raha on vaan paperia. 

Jos siinä olis lompakko missä se olis niin sitte veisin jonnekki. 

Jos joillakin on niin paljon rahaa että on putoamiseen asti niin pitäisin itse ja ostaisin ruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaveri kanssa lumen seasta 23 markkaa ja irtokarkkeihin se meni:) Mutta ei hätää, en suunnittele missään nimessä vartijan, valtion virkamiehen, poliisin tai kaupan kassan ammattia!

Vierailija
24/24 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaiden paratiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän