Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repikääs tästä te tiukkapipoiset av-mammat! Paistoin juuri TOISSAPÄIVÄISTÄ riisiä

Vierailija
16.05.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannulla jota en ollut pessyt eilisen käytön jälkeen. Eli siis eilenkin söin tuota samaa riisiä ja kasviksia joita paistoin pannulla, ja samalla pesemättömällä pannulla paistelin annoksen tänäänkin. Ja hyvää oli. Riisin olin keittänyt toissapäivänä, täällä kun on kielletty jo edellisen päivän riisinkin syöminen niin nyt minua varmaan odottaa teho-osasto ;)

Vierailija
2/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leivoin just lapsen kanssa, lapsi nuoli lusikkaa maistellen taikinaa ja kahmi sieltä kiposta lisää ja mä sitten vaan kaadoin sen taikinan vuokaan ja uuniin, ihan hyvä kakku tulee kuolalla varustettunakin :)

samoin kun nuolen välillä nuolijasta ja jatkan hommia. Tarjoan kakkua myös vieraille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leivoin just lapsen kanssa, lapsi nuoli lusikkaa maistellen taikinaa ja kahmi sieltä kiposta lisää ja mä sitten vaan kaadoin sen taikinan vuokaan ja uuniin, ihan hyvä kakku tulee kuolalla varustettunakin :)

Vierailija
4/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen noin kun leivon jotain, ja tarjoilen toki vieraillekin

T:ap

Vierailija
6/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän sinne "teholle" tai ripulille joudut, oma häpeäsi.

Vierailija
7/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paistinpannun olisin tainnut tuossa välissä kyllä pestä :o)

Mutta eipä tuosta ripulia tottuneelle tule. Ja jos mietin opiskeluaikojani niin eiköhän sitä ole pahempaakin syöty. Ja ulkomailla todella lämpöisessä yön olleita kasvispullia eikä niistäkään mitään ihmeellistä seurannut, mulla on kyllä aika kestävä vatsakin.

Me ollaan vaan täällä suomessa totuttu aivan ylihygienisiksi.

Vierailija
8/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n touhu on normaalimpaa kuin ruokaan räkiminen, hyi hitto..

Vierailija
9/9 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kauhistele ap:tä yhtään. Ihan hyvin voisin itsekin noin tehdä ja olen varmaan joskus tehnytkin. Meillä ei heitetä ruokaa roskiin, jos se ei haise tai maistu pahalle tai näytä pilaantuneelta. Ikinä ei ole kenelläkään meidän perheessä ruokamyrkytyksiä ollut.