Charlene 45 ja Albert 65 kuvattiin jälleen yhdessä! Kehonkielen asiantuntijalta tyrmäävä arvio!
ruhtinaspari on kuvattu jälleen yhdessä. kehonkielen asiantuntijalta tyrmistyttävä arvio heidän väleistään! https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/52b24e40-90ec-447e-8db9-c94a6…
Kommentit (6)
Albert on yhtä komea kuin Harvey Weinstein..
:D
Mies 32 kirjoitti:
sitä minä vain ihmettelen, miten tuollaisella miehellä voi olla noin kuumannäköinen vaimo? tuo nainen kelpaisi minullekin vaimoksi vaikka olen nuorempi kuin hän!
Tuollainen mies on valtakuntansa ruhtinas eli mainetta ja mammonaa riittää. Minusta hän ei edes ole mitenkään pahannäköinenkään, vanhentunut, kaljuuntunut ja lihonut vaan - ja se on normaalia.
Albert on todella limainen mies. Äitinsä Grace Kelly kaunotar, ei uskoisi Albertia hänen lapsekseen. Muutenkin nuo Monacon kuninkaalliset ovat todella rumia kaikki, ei ole tosiaan Grace Kellyn kauneus heihin tarttunut.
Vierailija kirjoitti:
Albert on todella limainen mies. Äitinsä Grace Kelly kaunotar, ei uskoisi Albertia hänen lapsekseen. Muutenkin nuo Monacon kuninkaalliset ovat todella rumia kaikki, ei ole tosiaan Grace Kellyn kauneus heihin tarttunut.
Jaahas, no makuja on monia. Nuorena Albert oli komea ja näytti lapsista eniten äidiltään.
Mies 32 kirjoitti:
sitä minä vain ihmettelen, miten tuollaisella miehellä voi olla noin kuumannäköinen vaimo? tuo nainen kelpaisi minullekin vaimoksi vaikka olen nuorempi kuin hän!
Jos on tarpeeksi statusta ja rahaa niin sen jälkeen ulkonäöllä ei ole väliä.
Albertilla on lisäksi paljon valtaa ja pystyi jopa estämään Charlenen paon maasta.