Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen pitää miestä varalla?

Vierailija
02.08.2023 |

Aina naiset valittaa miehistä, jotka pitää naista varalla etsiessään sitä oikeaa.

Usein asetelma voi olla toisinkin päin. Minulla ollut vuosia mies, josta pidän todella paljon, mutta virallista suhdetta en halua. Samalla etsin itselleni tulevaa aviomiestä, jonka kanssa perustaa perhe ja tehdä lapsia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on todella kaunis, niin mies voi suostua osa-aikaiseksi rakastajaksi.

Eli nainen saa vapaasti hyväksikäyttää rakastunutta miestä? Ainakin jos on miehen mielestä kaunis?

Mies on niin tyytyväinen, että joskus edes saa kauniilta naiselta seksiä. Tavisnaisen ollessa kyseessä, tuollainen ei onnistuisi vaan mies katoaisi.

Mies on kauniille naiselle alistunut pelle ihan juuri niin kauan kuin nainen jaksaa juoksuttaa.

Ei se haittaa, kunhan vain nainen antaa pllua.

Vierailija
22/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein mielessä b- tai c-vaihtoehto. Nämä varamiehet eivät kuitenkaan aina tiedä olevansa varalla tai ylipäätään kiinnostuneet tehtävästä

Musta näyttää olevan pikemminkin niin, että kavereina esiintyvät miehet ovat salaa mielessään jonottamassa. Sitten naisen erotessa joko ilmoittavat palveluhalukkuutensa tai suuttuvat, jos ei nainen sitä arvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei mies panosta naiseen niin alenee varamieheksi, sille viimeiselle sijalle jonossa.

Vierailija
24/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule,aikas tyhmää selittää muillekin pitävänsä varalla jotain joka ei edes ole mitenkään kysynyt sinua mihinkään tms. mutta yrität pitää sitä mielikuvaa yllä. todella tyhmää ja naiivia. luuletko että joku kuluttaa aiaansa mitenkään tuollaisen kanssa? Voit siten vaikka mediassa ja kadulla rääkyessä selittää kuinka oltiin taas milloin milläkin seudulla mitäkin tekemässä. miäli ole liikkuvaa sorrtia ei luulisi olevan vaikeaa ottaa yhteyttä johonkin joka selvästi kiinnostaa.

sitä paitsi siinähän itseasiassa petät itseäsi kaiekn aikaa. Ja annat itsestäsi todella kyvyttömän kuvan.

Vierailija
25/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin rakastunut ja vakavissani miehen kanssa. Hän kuitenkin valehteli ja petti. Muuttui varamieheksi minulle. Sikamiehen kanssa mitään perhettä perusteta.

Samat fiilarit mulla. Alussa tosissani. Miehen perseilyjen jälkeen aloin itsekin perseillä, latasin Tinderin. Tasapainossa ollaan.

Vierailija
26/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hyvin miehetkin voi sanoa että munanlämmittäjä on ihan odottamassa tuossa kulman takana..

Tyhmän ja naiivin kakaramaisen leikeissä naikoselle siipisulat kyllä pöllyävät kun riekko lähtee liikkeelle.

Vierailija
27/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joutuu tekemään kompromissin lasten hankinnassakin. Parempi ottaa se ei niin komea sohvalla makaava juntta, kun tietää miten vaikea sitä komeaa tummaa bisnesmiestä on pitää.

Vierailija
28/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että ainakin exäni piti minua varalla. Meillä oli aika kireät tunnelmat suht pitkään, mutta minä yritin eroajatuksen sijaan saada hommaa raiteilleen. Sitten vain eräiden pikkujoulujen jälkeen exäni ilmoitti pettäneensä minua työkaverinsa kanssa ja ero tuli. Saman tien exä rupesi tämän työkaverin kanssa parisuhteeseen. Eronneet ovat hekin jo nykyään.

Vierailija
29/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on todella kaunis, niin mies voi suostua osa-aikaiseksi rakastajaksi.

Eli nainen saa vapaasti hyväksikäyttää rakastunutta miestä? Ainakin jos on miehen mielestä kaunis?

Mies on niin tyytyväinen, että joskus edes saa kauniilta naiselta seksiä. Tavisnaisen ollessa kyseessä, tuollainen ei onnistuisi vaan mies katoaisi.

Mies on kauniille naiselle alistunut pelle ihan juuri niin kauan kuin nainen jaksaa juoksuttaa.

Ei se haittaa, kunhan vain nainen antaa pllua.

:DD ihana

Vierailija
30/31 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aina varamiehiä odottamassa. Naisten elämä on helppoa. Aina saa kun haluaa.

Vierailija
31/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisnaisena vaan ei saa sitä mitä haluaa, varamies ei kelpaa.