Voiko nainen pitää miestä varalla?
Aina naiset valittaa miehistä, jotka pitää naista varalla etsiessään sitä oikeaa.
Usein asetelma voi olla toisinkin päin. Minulla ollut vuosia mies, josta pidän todella paljon, mutta virallista suhdetta en halua. Samalla etsin itselleni tulevaa aviomiestä, jonka kanssa perustaa perhe ja tehdä lapsia.
Kommentit (31)
Jos nainen on todella kaunis, niin mies voi suostua osa-aikaiseksi rakastajaksi.
Miksei tuokin olisi mahdollista? Voithan säkin kirjoittaa pelinaisen kirjan, jossa neuvot naisia miesten huijaamisessa.
Voi! Juuri tätä vartenhan on perustettu varamiespalvelu oy.
Vierailija kirjoitti:
Voi! Juuri tätä vartenhan on perustettu varamiespalvelu oy.
🤣🤣🤣
Kyllä. Pahimmilaan soitellaan sitten perään, kun lapset on saatu kasvatettua sen toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on todella kaunis, niin mies voi suostua osa-aikaiseksi rakastajaksi.
Eli nainen saa vapaasti hyväksikäyttää rakastunutta miestä? Ainakin jos on miehen mielestä kaunis?
No sanotaanko näin että suosittelisin. Itse aviossa elävänä miehenä ja 3 lapsen isänä pidän 5-6 naista varalla jos joskus tulevaisuudessa tiet erkanee syystä tai toisesta. Näiden kanssa ei siis ole mitenkään aktiivisesti tekemisissä, vaan pari kertaa vuodessa kysellään kuulumisia.
Tietysti voi. - Tosiaalta minulla (miehellä ) on sellainen kutina, että osa meistä miehistä toivoisi ja haluaisi asemaoida itsenä olevan naiselle "varalla" odottaen ja piinaten itseään ajatuksella siitä, että naine tulisi järkiinsä ja jättäisi nykyisen miehensä ja ottaisi varalla olevan itselleen
Miehillä tää järjestely ei ole ongelma. Moni suostuu varamieheksi kun kysyt.
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi ap:lle!
Varamiespalvelus on jokaisen miehen velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
No sanotaanko näin että suosittelisin. Itse aviossa elävänä miehenä ja 3 lapsen isänä pidän 5-6 naista varalla jos joskus tulevaisuudessa tiet erkanee syystä tai toisesta. Näiden kanssa ei siis ole mitenkään aktiivisesti tekemisissä, vaan pari kertaa vuodessa kysellään kuulumisia.
Hyvä esimerkki miestyypillisestä egoismista ja oman edun tavoittelusta. Ja siitä, mitä sen takana on, kun mies pitää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tää järjestely ei ole ongelma. Moni suostuu varamieheksi kun kysyt.
Ei se ole kaikille naisillekaan. Kuten ap. Jos tälle linjalle lähdetään, oikeastaan naisten ei tarvitse kuin vain tajuta tämä asia, niin miehiä voi vapaasti ottaa erilaisiin käyttötarkoituksiin, ilmaiseksi. Tinderistä vaan seuraava hömelö palvelija, vaikka leikkaamaan nurmikon.
Naisilla on usein mielessä b- tai c-vaihtoehto. Nämä varamiehet eivät kuitenkaan aina tiedä olevansa varalla tai ylipäätään kiinnostuneet tehtävästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen saa vapaasti hyväksikäyttää rakastunutta miestä? Ainakin jos on miehen mielestä kaunis?
Mies on niin tyytyväinen, että joskus edes saa kauniilta naiselta seksiä. Tavisnaisen ollessa kyseessä, tuollainen ei onnistuisi vaan mies katoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on niin tyytyväinen, että joskus edes saa kauniilta naiselta seksiä. Tavisnaisen ollessa kyseessä, tuollainen ei onnistuisi vaan mies katoaisi.
Mies on kauniille naiselle alistunut pelle ihan juuri niin kauan kuin nainen jaksaa juoksuttaa.
Olin rakastunut ja vakavissani miehen kanssa. Hän kuitenkin valehteli ja petti. Muuttui varamieheksi minulle. Sikamiehen kanssa mitään perhettä perusteta.
Roskanainen pitää miestä varalla. M25
Kaikki, siis ihan kaikki on mahdollista, koska maailma on täynnä erilaisia ihmisiä. Typerä kysymys.