Miten voin lähettää käteistä rahaa ihmisille, muutenkuin oman tilini kautta?
Kommentit (38)
Onko kyseessä kenties facebook-rakas ulkomailta? Suurta onnea ja rakkautta ilmassa?
Enpä kerro vaikka tietäisin.
Tilaa taksi ja pyydä taksikuskia viemään rahat perille.
Mobilepay. Kytketty tiliin. Rahat lähtevät aina omalta tililtä. Mistä muuten saisit rahaa?
Avaa toinen tili mihin laitat vaikka 100e ja lähetä kortti kirjeenä ja tunnusluku viestillä.
"Rahat lähtevät aina omalta tililtä. Mistä muuten saisit rahaa?" ?????????????
Minulla ei edes ole tiliä, miten ne sieltä lähtisivät, käteisellä olen aina elänyt, jos on tarvinnut tililtä siirtää, olen käyttänyt vaimon tiliä ja maksanut hänelle käteisellä.
Western Union esimerkiksi; menet toimipisteeseen ja annat käteisen sinne + provikka, saat tunnusluvun, jolla toinen voi toisessa maassa nostaa summan.
Vierailija kirjoitti:
"Rahat lähtevät aina omalta tililtä. Mistä muuten saisit rahaa?" ?????????????
Minulla ei edes ole tiliä, miten ne sieltä lähtisivät, käteisellä olen aina elänyt, jos on tarvinnut tililtä siirtää, olen käyttänyt vaimon tiliä ja maksanut hänelle käteisellä.
Melko keskiaikaista. Vaikea nähdä mitään hyötyä/järkeä. Jos haluaa tehdä helpot asiat vaikeaksi niin mitäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Western Union esimerkiksi; menet toimipisteeseen ja annat käteisen sinne + provikka, saat tunnusluvun, jolla toinen voi toisessa maassa nostaa summan.
Toimiiko Western Union Suomessa ? Ja jos, niin missä on konttori?
Vie itse toiselle käteen käteinen.
Halvin postipaketti maksaa vitosen, matkahuollolla ja ärrällä menee myös. Laita pikkupakettiin setelit sisälle, täytä se paperihötöllä, teippaa kiinni ja lähetä. Jos paketti näyttää ulkoisesti siltä että se sisältää jotakin arvotonta(toisin sanoen, älä käytä pakettina mitään mikä viittaa mihinkään elektroniikkaan tai arvoesineisiin vaan mieluummin johonkin askarteluroinaan tai muuhun, mitä kukaan ei ikinä varastaisi), riski katoamiselle on hyyyvin pieni. Näin on raha kulkenut jo pari vuosikymmentä ulkomaille asti, ja välillä aika isojakin summia. Suurin summa oli 8000 taalaa jenkkeihin kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Mobile Pay
Tilillehän se menee, ei käteisenä🤣
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii. Eri kaupungeissa.
Varaudu pitkään listaan kysymyksiä maksuun liittyen.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Forex on ainakin aikaisemmin toiminut WU-siirtäjänä.
Käteistä??!!