Mitä ajattelisit jos miesystäväsi tekisi lumityöt
Kommentit (13)
Odottaa kaffekutsua lumitöiden jälkeen.
En mitään. Muistuttaisin vaan että palkka pitää pyytää joko rahassa tai sitten luonnossa.
Siinähän tekee. Kyllä se naapuri pian tulee sanomaan, ettei tarvitse, kun se on samassa urakointisopimuksessa meidän kanssa.
En sen enempää, kun meillä naapuri vetää pyytämättä traktorillaan meidän muiden tonttien edestä isot lumivallit pois. Ei me rivissä olla menossa kiittämään housut kintuissa.
Ei tehnyt muille naapureille, esim. sairaalle vanhukselle.
Kyllä vähän ottaa pattiin, sen nuorten naisten sometykkäilyn lisäksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tietääkö se mies että vanhus on sairas? Mitä jos se nuori nainenkin on sairas? Mikset sä auta sitä vanhusta?
Vähän niinkuin tiputanssiahan siinä vedettäisiin. Mielistellään ja keikaroidaan, jopa kosiskeluksi kutsutaan elänimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTietääkö se mies että vanhus on sairas? Mitä jos se nuori nainenkin on sairas? Mikset sä auta sitä vanhusta?
Tietäähän se omat naapurinsa. Se nuori nainen ei ole sairas.
Ja en minä tee hänen tai naapureidensa lumitöitä, kun olen itsekin selkävaivainen, jos edes omat saisi tehtyä niin hyvä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTietääkö se mies että vanhus on sairas? Mitä jos se nuori nainenkin on sairas? Mikset sä auta sitä vanhusta?
Ja en minä tee hänen tai naapureidensa lumitöitä, kun olen itsekin selkävaivainen, jos edes omat saisi tehtyä niin hyvä olisi.
No jos mies on ennenkin auttanut naapuria, miks sen pitäs lopettaa sun takia?
No olettaisin vastavuoroisesti että naapuri tekee seuraavaksi meidän lumityöt. Niin täällä ainakin toimitaan. Paitsi nuo muutamat laiskiaiset eivät tee kellekään muulle eikä mekään sitten heille.
Vierailija kirjoitti:
No olettaisin vastavuoroisesti että naapuri tekee seuraavaksi meidän lumityöt. Niin täällä ainakin toimitaan. Paitsi nuo muutamat laiskiaiset eivät tee kellekään muulle eikä mekään sitten heille.
Ei ikipäivänä tuo tyttö tekisi toisten lumitöitä, kun ei saa omiaankaan tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en minä tee hänen tai naapureidensa lumitöitä, kun olen itsekin selkävaivainen, jos edes omat saisi tehtyä niin hyvä olisi.No jos mies on ennenkin auttanut naapuria, miks sen pitäs lopettaa sun takia?
No ei kai sen ole pakko, mutta ärsyttää tuo nuorten naisten mielistely niin että taidan vastedes pysyä kotonani omien kinosteni saartamana, mielistelköön rauhassa.
Mitä pitäisi ajatella? Että pi**uhan se mielessä, vai?
Sorry, ei nyt lähde laukalle tämä.