Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies sanoi vievänsä mut salille

Vierailija
02.08.2023 |

Kysyin onko hän tosissaan, kun ensitapaamisella sanoi, että tykkää musta tällaisena kuin olen.
Nyt sanoi raahaavansa mut salille koska tahtoo hänen tyttönsä olevan maailman kuumin.
Tiedän, että mulla on extrakiloja ja olenkin laihtunut jonkin verran, mutta mulla on myös syömishäiriötaustaa ja saatan olla parikin viikkoa syömättä ja sitten taas ahmin.
Nyt kuitenkin keskityn opiskeluihin, jotta saisin työpaikan mahdollisimman pian valmistumisen jälkeen syyskuussa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille vaan, ei ne opiskelut ole niin tärkeitä.

Vierailija
2/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Salille vaan, ei ne opiskelut ole niin tärkeitä.

On ne, koska tarvitsen uuden työn. Onneksi valmistun pian ja työhaastattelu on varma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene salille jos haluat ja älä mene jos et halua. Itse en tykkäisi jos mies veisi minua minnekään tehdäkseen minusta vielä kuumemman

Vierailija
4/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään salille vaan ulos liikkumaan. Miksi käydä salilla jos voi harrastaa oikeaa urheilua?

Vierailija
5/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene salille jos haluat ja älä mene jos et halua. Itse en tykkäisi jos mies veisi minua minnekään tehdäkseen minusta vielä kuumemman

Tykkäsin aikoinaan käydä salilla, mutta nyt ei ole varaa. Toki jos hän maksaa niin mikä jottei, mutta ällöttää tuo "I want my girl to be hottest girl in the world".

Ennen kuin kukaan sanoo mitään miksi englanniksi, niin asun Englannissa.

Ap

Vierailija
6/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän ällöltä mieheltä

Vierailija
7/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit minkä aarteen oot löytänyt. Pidä kiinni kaksin käsin.

Vierailija
8/10 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit minkä aarteen oot löytänyt. Pidä kiinni kaksin käsin.

Noh, mies on hyvä sängyssä ja kuuma. En mä muuten sen kanssa aikaa viettäisi.

Ap

Vierailija
9/10 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä nyt keskityn asiaan x niin en ehdi huolehtia fyysisestä kunnostani -ihmiset.

Vierailija
10/10 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä nyt keskityn asiaan x niin en ehdi huolehtia fyysisestä kunnostani -ihmiset.

Mulla on opintoja jäljellä kuukauden verran ja kolme isoa projektia, jotka mun täytyy saada valmiiksi. Viimeiset kaksi kuukautta olen opiskellut 12-18 tuntia vuorokaudessa, mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa käydä salilla, eikä kyllä ole rahaakaan. Lenkkipolkuja täällä ei oikein ole.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi