Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi haluatte parisuhteen

Vierailija
02.08.2023 |

Mitä hyötyä saattee siitä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon palkka.

Vierailija
2/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi elintaso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, mutta se on ainoa tapa saada usein seksiä. Parisuhdetta pitää sietää, jos haluaa säännöllistä seksiä. 

Vierailija
4/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin parisuhteen, koska rakastuin.

Vierailija
5/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannusten jakaminen. Matkaseura, siivousapu ja juttelukaveri.

Vierailija
6/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen. Parisuhteessa oleminen on tylsää. Olisin onnellisempi yksin.

Vierailija
7/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään leikkiä kotia ja lääkäriä.

Vierailija
8/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa yhdessäoloa, jutustelua, seksiä, olkapäänä olemista ja vastaanottamista, jne.

Vierailija
9/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluakaan. Silti aina joskus ihastuu ja epäonneksi ihastuskin ihastuu, ja parisuhde vain alkaa, vaikka järjellä jo tietää että pidemmän päälle on paljon mukavampaa olla yksin.

Vierailija
10/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kaipaan läheisyyttä, avoimuutta ja yhteistä kiinnostuksen kohdetta. Haluan kumppanin, jonka kanssa tunnen syvää yhteyttä ja jolla on samanlaisia arvoja. Toivon, että voimme tukea toisiamme kasvamaan paremmiksi ihmisiksi ja luomaan merkityksellisen elämän yhdessä.

Haluan, että kumppanini näkee minua pelkästään objektina, jolla hän voi toteuttaa omia mielihalujaan.

Puhut putkien levittämisestä alakehoni osalta, ja haluan korostaa, että jokainen ihminen on ainutlaatuinen ja jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Intiimiyden jakaminen on tärkeää, mutta sen tulisi perustua molempien osapuolien toiveisiin ja suostumukseen. Olen siis todella myös halukas suhteeseen, jossa minua kohdellaan pelkästään objektina tai joka keskittyy ainoastaan fyysiseen nautintoon.

Vierailija
11/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta kun en pahemmin välitä naisista

Vierailija
12/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta kun en pahemmin välitä naisista

Miksi et?

Vierailija
13/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan lähesiyyttä ja sioiden jakamista; toisen kuulemista ja näkemistä. Kosketusta - Vaikka toisaalta koska olen aina ollut sinkku, niin en ole aina itsekään aivan varma, mitä kaipaan ja tai mistä haaveksin silloin huomaan taas ajattelevani, että miten olisi enemmän kuin mukavaa, jos rinnallani olisi Hän; se Yksi ja erityinen.

Vierailija
14/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Jo teininä olin sitä mieltä, että parisuhde ei ole mulle mikään ns. pakollinen asia mitä haluan elämältä. Niitä kuitenkin tullut tässä reilussa 20 vuodessa muutama ja vaikka hyviäkin puolia on ollut niin enempi huonoja. Jotenkin helpompaa vaan maksaa itse kaikki ja tehdä kotityöt kuin, että joutuu niistä kinastelemaan ja lisäksi tietysti kaikki muutkin mahdolliset ongelmat.

Vierailija
15/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, etten jäisi vanhana yksin.

Vierailija
16/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioliitossa vain sen takia kun se kuuluu yleiseen normiin. Miestäni en ole rakastanut pitkään aikaan. Kaikki teen vain velvollisuuden takia. Minut on varmaan ikuisesti määrätty tähän suhteeseen josta en saa enää mitään. Valitkaa aina tarkasti se ihminen kenen kanssa päätätte olla loppuelämän...

Vierailija
17/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen. Parisuhteessa oleminen on tylsää. Olisin onnellisempi yksin.

ä

Kuka sinut pakottaa parisuhteeseen? - Luulen ikisinkkuna, että huonossa parisuhteessa sitä voi kokea ja tuntea itsensä paljon yksinäisemmäksi kuin silloin kun voi olla "vain" yksin. Mutta monela tuntuukin menevän sekaisin, mitä olla ja elää yksin vs. mitä olla ja elää yksinäisenä.

Vierailija
18/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, mutta se on ainoa tapa saada usein seksiä. Parisuhdetta pitää sietää, jos haluaa säännöllistä seksiä. 

Toimii alussa, mutta sitä mukaa kun suhde kestää niin seksi vähenee. Ei parisuhde ole mikään tae seksin saamiselle.

terv. nimim. "Tiedän kokemuksesta"

Vierailija
19/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen idiootti

Vierailija
20/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkivät aina muuttamaan minua kaltaisekseen, johon olen lopen kyllästynyt.

Naiset kevereina on ihan ok, hauskaa seuraa kun ovat