Rankka kysymys mutta kadutko lapsien tekoa? Kysely
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan kyllä. Toinen lapsistamme on vaikeasti autistinen / kehitysvammainen, ei ole todennäköistä että pystyy ikinä itsenäisesti elämään. Ja arki on yhtä jatkuvaa vääntämistä, turhauttavaa kun muiden lasten kehittyessä ja itsenäistyessä meidän lapsi ei. Olen kai vaan väsynyt siihen arkeen äärimmäisen vaativan lapsen kanssa, ja kun ei ole edes tietoa että siitä vapautuisi esim. kun lapsi täyttää 18.
Yritin kirjottaa osanotot ja paljon tsemppiä mutta jostain syystä tuo sydän ei näkynyt niin tekstistä tuli kylmä. Mutta ymmärrän sua, veljen poika autisti ja vammainen. Paljon voimia sulle!
Miksi nämä vammaiset pitää tänne synnyttää veronmaksajien harmiksi ? Täysin hyödyttömiä ja aivottomia. Kyllä seuloissa se jo todettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan kyllä. Toinen lapsistamme on vaikeasti autistinen / kehitysvammainen, ei ole todennäköistä että pystyy ikinä itsenäisesti elämään. Ja arki on yhtä jatkuvaa vääntämistä, turhauttavaa kun muiden lasten kehittyessä ja itsenäistyessä meidän lapsi ei. Olen kai vaan väsynyt siihen arkeen äärimmäisen vaativan lapsen kanssa, ja kun ei ole edes tietoa että siitä vapautuisi esim. kun lapsi täyttää 18.
Tuettuun asumiseen vaan jos ei itsenäiseen elämiseen pysty. Käytte sitten tapaamassa sopivin välein.
Ei se ole mikään keittiörätti se lapsi vaikka olisi vammainen . Tosta noin vaan hus pois vaan . Ällöttävä kommentti.
Ällöttåvä olet itse.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään en kadu! En tullut landella alaikäisenä mistään latotanssi-illasta raskaaksi, vaan kävin pääkaupungissa kouluni ja yliopiston, menin naimisiin vasta kun tiesin että tienaan ja mies tienaa, ja että selviäisin vauvavuosista. Olen 65 ja nyt eläkkeellä, ja lapset ja heidän lapsensa ovat tärkeintä elämässäni.
Lapsenlapsesi ovat kuule mummo narkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kirjottaa osanotot ja paljon tsemppiä mutta jostain syystä tuo sydän ei näkynyt niin tekstistä tuli kylmä. Mutta ymmärrän sua, veljen poika autisti ja vammainen. Paljon voimia sulle!
Miksi nämä vammaiset pitää tänne synnyttää veronmaksajien harmiksi ? Täysin hyödyttömiä ja aivottomia. Kyllä seuloissa se jo todettiin.
Kerrotko vielä, miten autismi todetaan seuroissa? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä, miten autismi todetaan seuroissa? 😅
Luepas nyt uudestaan. Ajatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ex-vaimoani ja sitä kuinka hän pilasi elämäni. Olen lopun ikääni velkavankeudessa ja parisuhteeseen kelpaamaton vielä vuosia, kun lapset ovat huollettavanani. Kärsin kovasti yksinäisyydestä johtuen kumppanin puutteesta.
LAPSIANI EN KADU ENKÄ TULE KOSKAAN KATUMAAN!
Miksi ne lapset olisivat este parisuhteelle? ymmärsin kyllä että maksat elatusmaksuja, mutta ei sekään ihmisestä tee kelpaamatonta. Älä kärsi vaan ala rohkeasti elämään , kyllä on naisia jolle se pintaliito ja raha on merkityksetöntä.
Ei olekaan jos sen verran luonnetta että kestät kuunnella ryhmähauta joka aamu ja päivä ja miksi miksi miksi kysymyksiä ja hyväksyt sen että kotona ei ole koskaan siistiä . Sit pärjää hyvin .
Unohdit sen tärkeimmän. Eli jos hyväksyy sen, että elät oman elämäsi hyvin pitkälti toisten mukuloiden ehdoilla.
Niin, näistä katuvista äideistä näkee, että abortti on todellakin hyvä asia olla olemassa laillisesti ja turvallisesti sekä tuomitsemattomasti.
Minä en ole katunut ikinä lapsiani.
Kadun... Koko nuoruus meni siinä pyöriessä.. Sitä kadun... Lapset ovat aikuisia, elävät omillaan ja ovat tosi ihania..
Vierailija kirjoitti:
Niin, näistä katuvista äideistä näkee, että abortti on todellakin hyvä asia olla olemassa laillisesti ja turvallisesti sekä tuomitsemattomasti.
Minä en ole katunut ikinä lapsiani.
Kun ei sinusta juuri muuhun ole kuin poikimaan ja olemaan jalat levällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuloissa ei todellakaan todeta kaikkia vammaisuuksia. Vain yleisimmät yleensäkin testataan, tai jos perheessä on jo vammainen lapsi. Lisäksi lapsi saattaa vammautua vasta synnytyksessä tai synnytyksen jälkeen.
Katuisin, mutta onneksi tajusin että tulisin katumaan heti silloin kun raskaustesti näytti positiivista, joten tein abortin ja sitä en ole katunut hetkeäkään.