Kokemuksia vuokratyöfirmasta Eezy?
Kommentit (23)
Huonoja kokemuksia.
1. Yrittävät välttää sairasloma-ajan palkanmaksua vetoamalla pykäliin jossa jos et ole ollut muutamaan päivään töissä et saa koko palkkaa
2. Työntekijään luotto on heikkoa - jopa yhden päivän sairaslomasta pitää hakea todistus mikä on kiusaamista pahassa flunssassa jos ei omista autoa tai henkilöä joka vie sinut sairaana terveyskeskukseen
3. Uuden tekoälyjärjestelmän myötä työtarjousten määrä on romahtanut. Saatan saada työtarjouksia pienellä viiveellä jotka joku on jo napannut kun ne saapuu minulle. En ole juurikaan saanut töitä vaikka olen vuosien mittaan tehnyt satunnaisesti paljonkin vuoroja Eezyllä. Työantaja vetoaa vuorojen vähäisyyteen
Joten ei, en suosittele Eezyä. Uuden sovelluksen jälkeen luottoni firmaan on romahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Minua uhkaa työttömyys, joten mietin tuota vaihtoehtoa, siinähän voi itse vaikuttaa omiin työvuoroihin.
Joo voi vaikuttaa jos omaa sekunnin murto-osan sorminäppäryyden ja vuoroja edes olisi
Itselläni on niin huonoa kuin hyvääkin sanottavaa.
hyvä on se että töitä riittää, joskus hiljaisempia jaksoja kyllä mutta aina edes turhia hommiakin löytyy.
huonoa taas se että ne yhteyshenkilöt eezyllä eivät ainakaan alueellani ymmärrä rajoja, ilmoitin meneväni ulkomaille reissuun kahdeksi viikoksi, ajoisssa ilmoitin etten ole saatavilla tuolloin. Soittelivat sitten koko loman ajan tuletko töihin seuraavana päivänä (lomapäivänä) ja ilmoitin olevani lomalla. Myös sairastuessa soittelivat jatkuvasti että menetkö tänään töihin, vaikka saikkupäiväksi olin ilmoittanut. Soittelivat 8 aamulla jos olin saikullakin. Mutta toinen yhteyshenkilö oli sitten mukavampi!