Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnkino laittaa korona-ajan velat katsojien maksettavaksi - Barbie elokuvan liput 16.90 - 21,90 euroa

Vierailija
02.08.2023 |

Kaksi aikusista ja kaksi lasta Barbie-elokuvaan 58,90 euroa. Miltä se kuullostaisi??

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä viitsi mennä enää elokuviin. Hinnat ovat karanneet pilviin. En usko että olen ainoa joka jättää elokuvat väliin juuri tolkuttoman hinnan takia. Ja ei ole siitä etteikö olisi varaa, palkkani on reilusti päälle 6000 €/kk, mutta yli 10€ leffasta on liikaa.  Viimeiselläkin kerralla(siitä on jo kauan) sali oli melkein tyhjä.

Vierailija
82/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mielenkiintoinen asenne. Jos omasta työstäkin maksetaan noin hyvin, niin voisi ajatella, ettei pitäisi outona, ettei kaikki palvelut ole hyvin edullisia. Mutta jokainen tavallaan.

Oma palkkani on ihan jälkeenjäänyt, mutta saan myös vähän kulttuuriarvoa ja olen niillä ostellut sarjalippuja toisinaan. Tykkään käydä välillä elokuvateatterissa, esimerkiksi Avatarin kakkososaa en olisi ikinä viitsinyt katsoa muuten, mutta 3D Imaxissa oli kuin sisällä siinä maailmassa. Ehkä sekin vaikuttaa, että leffateatteri on kevyen kävelymatkan päässä ja voin valita hiljaisempia näytöksiä helposti. Toki nyt nuo Superliputkin näkyy olevan hinnoissaan, kun ei ole mitään tarjousta kai päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule sellaista elokuvaa mistä maksaisin yli 10€ Lopetin leffoissa käynnin jo vuosia sitten.

Vierailija
84/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä viitsi mennä enää elokuviin. Hinnat ovat karanneet pilviin. En usko että olen ainoa joka jättää elokuvat väliin juuri tolkuttoman hinnan takia. Ja ei ole siitä etteikö olisi varaa, palkkani on reilusti päälle 6000 €/kk, mutta yli 10€ leffasta on liikaa.  Viimeiselläkin kerralla(siitä on jo kauan) sali oli melkein tyhjä.

Mun tulot on 1500€ 

10€ on päivän ruokarahat.

Vierailija
85/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat sen verran älyttömiä Finnkinossa että ostin beamerin kotiin jo aikoja sitten. Maksoi 800 € ja on maksanut itsensä jo moninkertaisesti takaisin. Varsin kun laskee myös snackit ja juomat siihen, mitkä maksaa kotona vain murtoosan.

Vierailija
86/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Barbie ei ole lastenelokuva.

Vierailija
87/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin, kun tytär tuli Tampereelta tänne kotipaikkakunnalle katsomaan Barbien ilmaisilla sarjalipuilla, että eikö ne junamatkat nyt kuitenkin maksa aika paljon, mutta hintavertailun perusteella en enää ihmettele.  Junaliput edestakaisin oli halvempi kuin Tampereella Finnkino.

Tampereen Niagra -elokuvateatterissa lippu 10 €

Vierailija
88/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako joku muka lippunsa itse? Epassilla tms ostaa sarjalippuja koko vuodeksi ja niillä sitten menee. Ei maksa mitään

Vierailija
89/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme boikotoineet Finnkinoa siitä saakka, kun alkoi pakkomyydä karkkejaan ja muita leffaeväitä. Oli kuulemma kielletty viemästä omia makeisia katsomoon. No, me äänestimme jaloillamme.

Vierailija
90/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi käytiin finnkinossa viime vuoden lopulla. Lippu 15e ja siihen päälle ylihintaiset herkut. Koko leffan ajan viereisestä teatterista kuului musiikit ja naurut meidän puolelle 😅 Finnkinoon en enää mene!

Vierailija
91/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kukaan ei pakota menemään elokuviin ja maksamaan riistohintoja. Malttaa odotella hieman ja stremaa elokuvat nettipalvelusta kotiteatteriin.

Vierailija
92/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako joku muka lippunsa itse? Epassilla tms ostaa sarjalippuja koko vuodeksi ja niillä sitten menee. Ei maksa mitään

kaikilla ei ole ilmaiseksi E-passia

Vierailija
93/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sarjaliput, 6 kpl maksoi reilu 60 e. Jotka työnantaja tarjosi.

Lähdin ystäväni ja meidän tyttöjen kanssa katsomaan.

Mummo oli käynyt aikaisemmin ja toi Urjalan alemakeisia, laitoin niitä 6 minigrippiin ja otin pillimehut mukaan.

Halpa ilta ja kaikki tykkäs

Eikö Finnkino jo aikaisemmin kieltänyt oma eväät? Eikö siellä ollut laukkutarkastusta?!

Vierailija
94/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Menun kävin katsomassa Fiennesin takia. Yllätyin kyllä hintaa kun kahteen lippuun ja popcorni kippoon juomineen upposi yli 60€.

Vierailija
95/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niukasti rahaa, silti olen valmis maksamaan leffakäynnistä lähes parikymppiä. En osta juomia enkä herkkuja siihen päälle. 

Mun mielestä leffan katsominen hyvältä paikalta on ihana elämys ja irtiotto arjesta. Jotain taikaa hyvässä ja hyvin tehdyssä tarinassa vain on. Kotona ei mikään pysty tuottaan samaa vaikka hyvä leffa on kotonakin hyvä leffa. 

Tykkäisin käydä myös teatterissa, mutta niissä lippujen hinnat on (helsingissä ainakin) karanneet mun ulottumattomiin. 

Nykyään ei mitään saa enää kympillä kahdella. Ihmettelen oikeasti tätä valitusta. 

Vierailija
96/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niukasti rahaa, silti olen valmis maksamaan leffakäynnistä lähes parikymppiä. En osta juomia enkä herkkuja siihen päälle. 

Mun mielestä leffan katsominen hyvältä paikalta on ihana elämys ja irtiotto arjesta. Jotain taikaa hyvässä ja hyvin tehdyssä tarinassa vain on. Kotona ei mikään pysty tuottaan samaa vaikka hyvä leffa on kotonakin hyvä leffa. 

Tykkäisin käydä myös teatterissa, mutta niissä lippujen hinnat on (helsingissä ainakin) karanneet mun ulottumattomiin. 

Nykyään ei mitään saa enää kympillä kahdella. Ihmettelen oikeasti tätä valitusta. 

En suin surminkaan mene mihinkään Finnkinoon kun ärsyttää se ruokailu elokuvissa. Eikö voi mennä syömään ennen leffaa tai sen jälkeen. Hirveä lemu, papereiden rapistelu ja vielä kännyt päällä. O tempora o mores sanoisi entinen opettajani. Onneksi on vielä pieniä, elokuvakerhojen vetämiä saleja, joissa pyörii samat leffat puolta halvemmalla eikä se ole samalla ravintola.

Vierailija
97/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbie-leffan nähneenä sanoisin että typerältä kuullostaa, ei se että ne liput maksaa (kaikki tässä maailmassa maksaa), mutta se että sinne vie lapsia, Ei ole lastenleffa, alle 15v ei saa siitä elokuvasta irti yhtään mitään. Sanoisin, että alle 20v ikäinenkin on vielä aika pihalla sen leffan sanoman kanssa.

No lapsille elokuvan anti ovat ne hassut puvut ja lavasteet sekä tanssiesitykset. Aikuisille sitten bonuksena moraalinen kasvutarina.

Vierailija
98/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sarjaliput, 6 kpl maksoi reilu 60 e. Jotka työnantaja tarjosi.

Lähdin ystäväni ja meidän tyttöjen kanssa katsomaan.

Mummo oli käynyt aikaisemmin ja toi Urjalan alemakeisia, laitoin niitä 6 minigrippiin ja otin pillimehut mukaan.

Halpa ilta ja kaikki tykkäs

Jos tällä työnantajan tarjoamisella viitataan näihin eri yritysten toimittamiin kulttuurietuihin, niin ne ovat henkilökohtaisia etuja. On siis palvelujen ehtojen ja verottajan ohjeiden vastaista ostaa koko köörille liput niillä omilla seteleillä tai saldoilla. Esimerkiksi elokuvalippujen kohdalla (Finnkino) niihin tulostuu ostajan nimi ja lipuntarkastajien pitäisi ovella tarkastaa henkilöllisyys (ei taida tosin kiinnostaa, en muista näin koskaan käyneen).

Nykyään Finnkinon leffakaupassa voi ostaa myös yksittäisiä lippuja kulttuurieduilla ja on teknisesti estetty ettei ostoskoria voi maksaa jos siellä on useampi kuin yksi lippu. En tiedä toimiiko, mutta näppärä ja nopea tietysti kiertää tämän varaamalla nopeasti n kappaletta lippuja peräjälkeen...

Vierailija
99/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, en käy elokuvissa.

Vierailija
100/101 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kaksi teiniä ja yhden alakoululaisen katsomaan Barbie -elokuvan Finnkinon teatteriin ja liput olivat koko porukalta lähes 64 euroa! Siihen vielä naposteltavat päälle. Voitte arvata, että seuraavan kerran mennään leffaan porukalla joskus...2080 -luvulla?