Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnkino laittaa korona-ajan velat katsojien maksettavaksi - Barbie elokuvan liput 16.90 - 21,90 euroa

Vierailija
02.08.2023 |

Kaksi aikusista ja kaksi lasta Barbie-elokuvaan 58,90 euroa. Miltä se kuullostaisi??

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie-leffan nähneenä sanoisin että typerältä kuullostaa, ei se että ne liput maksaa (kaikki tässä maailmassa maksaa), mutta se että sinne vie lapsia, Ei ole lastenleffa, alle 15v ei saa siitä elokuvasta irti yhtään mitään. Sanoisin, että alle 20v ikäinenkin on vielä aika pihalla sen leffan sanoman kanssa.

Vierailija
22/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbie on lastenelokuva, eikö siinä silloin pitäisi olla lastenlipun hinta?

Barbie ei ole lastenelokuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten nähtiin Indy Hammerfestin kinossa hiukan alle 11 eurolla, mutta Norjahan on kallis maa, eiku.

Vierailija
24/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenlippu Barbie-elokuvaan on 7 - 12 vuotiaille. Sen hinta on 11,83 euro.

Mun lapset on 11 ja 14 eli vanhemmalle aikuisen lippu. 

Liput Sellon Finnkinoon 2 aikuiselle ja kahdelle lapselle 61,90 euoa

Vierailija
25/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkino on osa isoa globaalia elokuvateatteriketjua. Ne hinnat sanellaan ulkomailta asti.

Vierailija
26/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbie-leffan nähneenä sanoisin että typerältä kuullostaa, ei se että ne liput maksaa (kaikki tässä maailmassa maksaa), mutta se että sinne vie lapsia, Ei ole lastenleffa, alle 15v ei saa siitä elokuvasta irti yhtään mitään. Sanoisin, että alle 20v ikäinenkin on vielä aika pihalla sen leffan sanoman kanssa.

Mua vähän nauratti kun joku parikymppinen nainen sanoi haastattelussa että ihanaa kun tehdään leffa jossa kohdeyleisönä nuoret naiset.

Tuskin nekään kauheasti saa irti viittauksista 80-lukuun jne.

Melkeinpä keski-ikäinen pitää olla.

Vierailija
27/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, kun tytär tuli Tampereelta tänne kotipaikkakunnalle katsomaan Barbien ilmaisilla sarjalipuilla, että eikö ne junamatkat nyt kuitenkin maksa aika paljon, mutta hintavertailun perusteella en enää ihmettele.  Junaliput edestakaisin oli halvempi kuin Tampereella Finnkino.

Vierailija
28/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene chinakinoon sitä katsomaan, vaan pieneen teatteriin. Lippu 11e.

Kiinalaiset ei omista Finnkinoa enää, nyt sen omistaa jenkkifirma AMC

Vierailija
29/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän nauratti kun joku parikymppinen nainen sanoi haastattelussa että ihanaa kun tehdään leffa jossa kohdeyleisönä nuoret naiset.

Luulen että nykyajan nuoret tietää 80-luvusta enemmän kuin silloin sen ajan eläneet laput silmillä kulkeneet

Vierailija
30/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka elokuvalla olisi pääkohdeyleisönä tietty ryhmä niin on täysin normaalia, että elokuvassa on paljon sellaista joka puhuttelee laajempaakin yleisöä. Varsinkin kun puhutaan ison budjetin elokuvista, joihin pyritäänkin saamaan mahdollisimman laaja yleisö.

Vierailija
31/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan siis 2 vuotta että leffan saa netistä ostettua 6-10 eurolla.

Vierailija
32/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että nykyajan nuoret tietää 80-luvusta enemmän kuin silloin sen ajan eläneet laput silmillä kulkeneet

Ei voi mitenkään tietää miltä tuntui elää 80-luvulla jos on syntynyt 2000-luvulla. Ei sitä kirjoista opi.

Mun, 70-luvulla syntyneen ja tyttären, nyt 19-vuotias, kokemus mm. lapsesta naiseksi kasvamisesta on jotain tyystin erilaista. Kiitos metoo jne.

Vierailija
33/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt leffoissa 25 vuoteen. Olen säästänyt varmaan paljon rahaa. Odotan yleensä että leffan voi vuokrata tai se tulee telkkarista ilmaiseksi jolloin säästää paljon rahaaa.

Vierailija
34/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just ostin liput Barbieen, enkä pitänyt hintaa ihmeellisen kalliina. Just tuo 17 e oli aikuiselta. En oo käynyt leffassa pariin vuoteen ja viime kerrallakin oli varmasti jo jotain 12-14 e väliltä. Näin harvalla tahdilla lipun hinnalla ei ole juuri väliä, suurempi tuska mulle tulee ruokakaupan kassalla ja siellä pitää käydä alvariinsa.

Luulen että tuohon leffateatterit on nyt vaan menossa, kun ihmisillä on hyvät laitteet ja suoratoistot yms niin elokuviin mennään harvemmin ja satsataan kokemukseen, tarjoiluihin, pukeutumiseenkin. Sama kuin sirkukseen, teatteriin tai oopperaan meneminen, isompi elämys kuin ennen vanhaan.

Vierailija
35/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Laita itse pystyyn elokuva yritys.. Niidenkin on kulujen jälkeen saatava palkkaa työstään. Jos harmittaa, niin ei kun yrittäjäksi.. Paitsi elokuviin ei ole pakko mennä.

Vierailija
36/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka elokuvalla olisi pääkohdeyleisönä tietty ryhmä niin on täysin normaalia, että elokuvassa on paljon sellaista joka puhuttelee laajempaakin yleisöä. Varsinkin kun puhutaan ison budjetin elokuvista, joihin pyritäänkin saamaan mahdollisimman laaja yleisö.

Kyllä tottakai, en sitä kielläkään. Joku 10-vuotiaskin voi saada paljon irti pelkästään siitä visuaalisuudesta. Pointti oli vain se ettei se ole erityisesti suunnattu "nuorelle yleisölle".

Vierailija
37/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä oikein sönkötät, anteeksi nyt vain? Nykyäänhän jengi kulkee nenä puhelimessa.

Vierailija
38/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy Barbie-elokuvaan? Eikö nuo ole olleet jo useamman vuoden ihan normaaleja hintoja Finnkinossa?

Finnkino oli kallis jo ennen koronaa. Ei liity Barbie-elokuvaan tai koronaan nämä lipun hinnat. Ei nappaa Finnkinon kalliit lippuhinnat, ylihintaiset herkut ja mainokset, kun sillä hinnalla ei saa edes rauhallista elokuvahetkeä. Menen katsomaan Barbien pienempään teatteriin, jossa on edullisemmat ja paremmat leffaherkut, mukavat tuolit ja katsomisrauha. Mainoksiakaan ei tarvitse katsoa.

Vierailija
39/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene chinakinoon sitä katsomaan, vaan pieneen teatteriin. Lippu 11e.

Kiinalaiset ei omista Finnkinoa enää, nyt sen omistaa jenkkifirma AMC

Ei vaan kiinalaisen Wanda Groupin omistus AMC:stä väheni. Kiinalaiset omistivat AMC:n pitkään.

Vierailija
40/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole muuta kuin Finnkino?

Minä maksoin lipusta 13 €.

No mitäpä luulet, onko? Joo voisin saada muualta  liput hintaan 0.99€ mutta ei, tulen tänne ulisemaan Finnkinon hinnoista...

EI TIETENKÄÄN OLE MUUTA, ÄÄLIÖ.