Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

< Toukoisten viikonloppu >

16.12.2006 |

Pinoa en nähny...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolotti eilen ihan kauheesti kun tapasin siellä kerhon pikkujoulussa entisen työkaverin ja ohimennen vaihdettiin muutama sana. No tämä työkaveri on saanut pojan noin kuukausi sitten enkä mä muistanut onnitella!!! Viimeksi ollaan törmätty viime kesänä leikkipuistossa sattumalta (ei siis ikinä sovita tapaamisia, ei niin hyviä kavereita olla) ja silloin onnittelin tulevasta perheenlisäyksestä ja miehen kautta nyt olen kuullut että poika heille syntyi. Hän oli joulujuhlissa vain esikoisensa kanssa ja siinä tohinassa en sitten tajunnu!

Jotenkin niin nolotti jälkeenpäin, kun en muistanut!!! =(

Meidän neiti menee tänään mummulaan yö-kylään. itsellä on kaverin valmistujaiset ja mies menee oman kaverinsa synttäreille. harmittaa viedä neitiä tälläin hoitoon, kun sitten ei edes saada olla sitäkin hetkeä miehen kanssa kahdstaan! Noh, täytyy kysyä jos mummu jo miehen joululomalla ottais uudestaan! (Ja varmasti ottaakin, ei siitä oo kysymys. En vaan viittis olla kokoaikaa pyytämässä)

Maanantain rakenneultra lähenee ja hyvä niin!!!

-Alpukka rv19+6/20+2 & " Pinsku" 1v2kk

Vierailija
2/9 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin eilisessä pinossa oli ultrakuulumisia ainakin Mirage ja Daim, oliko muita.. sori en muista! Mutta iloisia kuulumisia oli eli onnea:)

Mulla vielä parisen viikkoa että pääsee rakenneultraan.

Meidän pitäisi mennä tänään siskolle yökylään koko konkkaronkka ja huomenna olis sitten iltatöitä tiedossa (keikkahommaa). Eli kiireinen viikonloppu tiedossa. Täytyy sitten maanantaina tulla kyttäilee teidän juttuja..

t:minnis80 rv 16 +3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eippa ja hyvää lauantaita vaan kaikille!

Me tässä kotiuduttiin Citymarketista viikonloppuostoksilta....ja tuli hankittua se ensimmäinen juttu uudelle vauvalle. HEH-HEH! Ei mitään söpöä, vaan Pampersin Mega vaippapaketti! Heh-heh! Oli vaan niin ohittamaton tarjous, 3 pakettia yht. 20.90 egee, joten ostettiin yks varastoon pikkuista tulokasta varten! On tää arkielämä sit ihanaa! :D

Siinäpä nuo tärkeimmät kuulumiset! Omaan napaan ei kuulu sitten yhtikäs mitään. Voin hyvin, mutta en valitettavasti tunne vielä potkuja. Esikoisella tunsin jo tässä vaiheessa suunnilleen, mutta istukka on tossa edessä, joten se varmaan estää tuntumisen vielä. Harmi sinäänsä, sillä viimeisestä ultrasta on jo yli kuukausi ja seuraava on vasta tammikuun toka. Mutta eiköhän tämä tästä...joulutohinat edessä ja sit meille tulee vieraita uudenvuoden seutuviksi. Ja sit sitä pääsee jo ultraan! Yes! Kunhan vain pikkuisella olisi kaikki hyvin.

Onnittelut kaikille rakenneultrassa iloisia uutisia saaneille ja tervetuloa uusille. On se vauva vaan sellainen ihme, että sitä kannattaa odottaa!

Voimia ja iloa vaan kaikelle arkeen ja juhlaan!

Mama2006 Rv17+3

Vierailija
4/9 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se kärsin täällä kaikenlaisista ihme jomotuksista. Koko ajan on masu kipeänä, ja tuntuu että se olis kasvanut kauheasti.

Onko kellään muulla ollut mitään sellaisia " kasvuspurtteja" , että masua jomottelee sivuilta ja alhaalta, on ollut vähän paha olo vaikkei muuten ole, ja naama kukkii? Mulla nimittäin on tuollaisia jutskia, ja aattelin että jos se otti kasvuspurtin siellä masussa, ja siksi tuntuu tältä. Ei ole enää supistellut, en ole ainakaan huomannut. En nyt haluaisi näistä mitään huolta alkaa keksimään, vaikka tuntuukin eriltä kuin ennen, kun ei kai tämä raskausaika kuulukaan olla ihan niinkuin ei mitään, vai mitä mieltä olette?

Noista himoista piti sanoa vielä.. kun en eilen niihin kommentoinut. :) Mulla himottaa salmiakkia. Just tuota fazerin mustavalkolaatikossa olevaa salmiakkia. Pitää yrittää rajoittaa sen syöntiä vähäsen. Sitten haluttaa monesti Hesen hampurilaisia siksi, että niissä on sitä aivan ihanaa kurkkumajoneesia! Voisin syödä sitä vaikka pelkästään. Herkkumunkkia (pitkänmallinen, kermavaahtoa sisällä, pomada päällä) on haluttanut koko raskauden ajan, mutten ole sitä vielä kertaakaan saanut! Siinäpä ne vakavimmat himot..:D Joo ja punajuurisalaatti on muuten herkkua!

Aika hiljaista täällä näin lauantai-päivänä, kaikilla on varmaan jotain kivaa ohjelmaa päiväksi. Itsellä ei kummempaa, kävin vain kaupassa ja se oli siinä. Nyt syön Ristorante pizza tonnoa..:) Hyvää on.

Noh, hyvää viikonlopun jatkoa ja kertokaahan kuulumisia, niin minäkin saan vähän luettavaa, aina melkein tässä koneella oleskelen!

sämpyläinen 16+4

Vierailija
5/9 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kattoo isänsä kanssa yhden jakson Puuha Peteä. Oli niin rauhaton. :)

Käytiin serkun luona, hänen toisen poikansa 1v synttäreillä. Kyllä oli komeana pikku ukko! Kravaatti ja kaikki. <3

Nyt odotellaan isääni saapuvaksi vaimonsa kanssa. Teemme hamppareita. Nam, isän tekemät hampparit on kyllä ihan parhaita! :)

Huomenna on se Turkuun lähtö.. (joka päivä sitä toitotan.. ;D)

Jännää ja outoa olla erossa miehestä su-pe välinen aika. :/ Nyt ollaan oltukkin ku paita ja peppu. :)

Sämpyläinen: Minulla myös ollut masussa (itseasiassa tänään) jomotusta/särkyä. Jotain mitä ei voi kuvailla oikeen sanoin. Uskon että juuri kasvukipuja. Kävellessä ja paikallaan seistessä tuntui inhottavalta aamulla. Ja sellainen painon tunne masunpohjassa... Äh, ota tästä selostuksesta nyt selvää. :D

Olipas ihana kuulla Miragesta! Hyvä että ultrassa oli kaikki hyvin ja vauva voi hienosti. Olin ihan huolissani susta kun et heti ollut kertomassa kuulumisia. ;)

Onnea Alpukalle maanantain ultraan, jos en nyt huomenna kerkiä kirjottelemaan. :)

Saadaan huomenna pojalle se isojen-poikien-sänky! :) Mutta poika pääsee kylläkin sitä testailemaan vasta... 26.12, kun tulemme kotiin. Sattuipa sopivasti. ;)

Hyviä viikonlopun jatkoja kaikille!

Voikaahan paksusti.

t:tiitiäinen, poika (4 päivän päästä 2v!!) ja Oiva rv 16+4

Vierailija
6/9 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni nyt voin istahtaa hetkeks:) toivottavasti mies ja poika nukkuu vielä jonkun aikaa....aika kauan jo nukkunut kylläkin,menivät ruuan jälkeen nukkumaan ja pois mun tieltä(heh) että sain rauhassa tehtyä porkkana-ja lanttulaatikkoa! tuola ne nyt uunissa paistuu ja osa jääkaapissa ku ei mahtunut uuniin kerralla. tai menishän ne kiertoilmalla,mut en jaksa sitä ikinä käyttää! sain nyt 7vuokaa tehtyä yhteensä noita laatikoita. sellasia pienempiä vuokia kylläkin. vähän kyllä mietin että tuleekohan liikaa ku vieläkin olis porkkana ja lanttusosetta.ostin valmiit soseet niin onki helppo tehä:) mut oon tainnu ostaa vähän liikaa....nooo täytyy sitten käskeä lisää porukkaa syömään,jos tuntuu ettei laatikot lopu!

Aika äkkiä on päivä mennyt....oltiin kyläilemässä tädin luona ja kaupassa 2 kertaa käyty,aina jotain unohtuu. äsken laitoin saunan päälle,jospa mentäs samalla saunaan kun poikaa viedään kylpyyn.

Tääläkin on muuten välillä tota amalaha" paineen" tunnetta....tai mitenhän sen selittäis...ei nyt niin erikoisesti tunnu,mutta välillä tuntuu ihan niiku olis rakko täynnä vaikka just oisin vessassa käynyt. ja toinen on ilmeisesti turvotusta ylämahassa....ei tää maha aamulla näin iso oo mitä iltaa kohden! ja ei se kohtukaan vielä navan yläpuolella ole! hih

nyt pitää mennä,kutsu kävi.....mutta TIITIÄISELLE hyvää matkaa turkuun(kai muistin oikein paikan?) ja kaikille muillekkin mukavaa viikonlopun jatkoa:D

toymama 18+1

Vierailija
7/9 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin itekki pääsen vilkasee..

Onnee ultras käyneille jne =D

tää makaa ähkynä sohvalla, ex kantanu heselt ruokaa, herkkuja ym.. Paijjannu masua ja kuha muksu menee unimaan niin lupas hieroa hartiat ja selän.

Liekkö potee omantunnon tuskia, mut otanpa tästä nyt kaiken ilon irti.. Hehhee ;)

kellää alkanu jo ruokahalut vähenee? Tai maha täyttyy nopeemmin ruokaillessa. Tuntuu et nykyään tarvii syödä kauheesti ni ihan ähky olo..

viikonloppuja ja jaksuja!

Rv 18+3 (puoliväli häämöttää)

Vierailija
8/9 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille ja onnea meille kaikille, jotka olemme yhä mukana. Vieläkään ei ole kuulunut tuloksia lapsivesipunktiosta...toivottavasti ensi viikolla.

Sämpyläinen kuvasi mun olon kyllä täydellisesti plus että mulla supparit jatkuu. Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan, että mitä tehdä. Vielä olis tulossa monta raskasta keittiöpäivää ja tammikuussa taas harjoittelu, toisaalta liika istuminenkin tuntuu vatsassa. Vaatekaupassa pitäs varmaan käydä kun ei oikeen mikään tunnu hyvältä päällä, kiristää ja puristaa :)

Ruokahimoja on millon mitäkin: suolaista, riisipiirakat, salmiakki, hampurilaiset, appelsiinimehu... Suolaista suositteli lääkärikin kun kovan oksentelun takia oli natriumarvot laskeneet.

Tänään ajattelin piiperon kanssa leipoa vähän pipareita ja torttuja. Muuten en hirveesti jaksa itse tehdä. Odotan todella rauhallista joulua ja että tämä kiire hellittäis.

AatuEetu rv 17+1

Vierailija
9/9 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukuttiin koko yö heräämättä! Ihanaa :) Tälläsiä öitä ollu pojan syntymästä asti tasan 3 ja ukkeli on 1v4kk.

Itse tosin heräsin kerran vessareissulle siitä on tullu inhottava tapa :(

Omaan oloon ei mitään uutta joten ei siitä sen enempää...

Onnittelut Daimille ja Miragelle iloisista ultrakuulumisista!

Ja sämpyläisen ja keijo.annikin suppareille annetaan nyt porukalla häätö!!!

Ja toivottavasti keijo.annikki saat pian ne tulokset, paljon voimia!

Onkos varjokkaasta kuulunut mitään? Eikös se lisätutkimus tehty ensi viikolla?

Oikein paljon voimia sinullekin!

Daim; Juu meidän oli se taapero joa kaahas siellä kuin päätön kana, poika ei pienistä ja välillä tuntuu ettei suuristakaan muksauksista välitä :) Jos itkee, pitää sattua tosi lujaa...

Taisin huomata teidät, me tultiin tapamme mukaan ihan tarkalleen 12.50 ja taisitte tulla juuri ennen meitä paikalle? Oliko sulla sellainen raidallinen paita, jotain turkoosia väriä siinä? Jos olit, niin vilauksen näin teistä :)

Hyvät voinnit kaikille ja toivottavasti te jotka olette joutuneet lisätutkimuksiin, saatte pian vastaukset!

Onnipapunen, Käpy 19+4 & " iivari" 1v4kk