Mitä jos työkaveri haisee vanhalle viinalle?
Lähes päivittäin. Joutuu olemaan asiakaspalvelussa. Haisee vanhalle viinille ja röökille. Ongelma on se että pomomme on sen esimies eikä kukaan uskalla puuttua asiaan kun pomolla on ollut aiemminkin tapana kostaa jos joku toimii eritavoin kuin hän olettaa. Pomon mieli muuttuu päivittäin. Moni ei uskalla kysyä edes normaaleja työasioita häneltä. Hänen esimies vässykkä joka ei puutu. Yritys on julkinen toimija.
Kommentit (26)
Tuleeko autolla töihin? Ilmoitus työsuojeluun tai poliisille.
Onko sillä pomolla pomoa? Menisin itse seuraavaan portaaseen keskustelemaan asiasta tai sitten työterveyteen. Jos pomo on yrittäjä eikä sopivaa muuta tahoa ole, niin etsisin uuden työpaikan.
Pomon pomo lässykkä. Tää pomo osaa mielistellä omaa pomoaan. Lisäksi kuuluu liittoihin niin kuka viitsii alkaa käryttää. Eipä tästä mihinkään viitsi alkoholistin takia lähteä. Toivon että joku asiakas alkaa puhumaan niin ehkä sitten puututaan. Vanha viini haisee. Sen on nyt kyllä huomannut. On juonut kuulemma joskus töissäkin, piilossa. Ja saanut raivareita krapulassa. Ääni on matala kuin mörköllä. Kuinka paljon on näitä juoppoja työpaikoilla muuallakin ? Puuttuisivat ylemmät tahot.
Valitettavasti tällainen keskustelu alkaa nyt hiljalleen siirtyä menneisyteen, koska tulossa oleva "pärstäkerroinlaki" irtisanomisen suhteen saattaa vaikuttaa tällaiseen juopon auttamiseen sehän saattaa vaikuttaa valittajan työpaikan pysyvyyteen kun kyllähän näitä "asiallisia" irtisanomisperusteita on työnantajien ja heidän edustajiensa pienet päät pullollaan. Pomon puolison juoppous on ihan asiallinen syy keksiä jotain juopon suojaksi.
Itse olen ryyppännyt töissä joten mitä välii.....
Juu. Sitten jos heillä on lapsia niin lasu ehdottomasti. Lisäksi jos tiedät missä asuu niin tee naapurien nimissä ilmoituksia isännöitsijälle.