Minkä takia jotkut äidiksi tultuaan alkavat itsekin käyttää Aku Ankka- ja Mikki-paitoja jne?
Ihmettelen vaan, että onko sitä itsekin muututtava mahdollisimman lapsenomaiseksi että voi olla hyvä äiti? Miksei voi käyttää samoja vaatteita kuin ennenkin, varsinkin jos mitat ovat samat?
Toisilla äideillä kaikki on avaimenperiä myöten jotain nallekamaa sitten kun on lapsia. Minusta vähän outoa.
Kommentit (3)
lasten syntymää. Ei liity äitiyteen. Jos jotain vaikutusta ollut, niin ehkä tollaiset jutut on itseltä vähentyneet.
Minäkin olen käyttänyt jonkin verran tuon tyylisiä vaatteita jo ennen lapsia. Nalle-avaimenperän sain lelukaupasta kaupan päällisenä. On mukavan pehmeä ja iso, jotta sen helposti tuntee takin läpi, vaikka se ei painakaan paljon.
Lapsekkaat rojut ovat minulle mieleisiä tavaroita. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko minulla lapsia vai ei. Tunnetko tosiaan ihmisiä, jotka ovat vasta lapset saatuaan ruvenneet pukeutumaan lapsekkaasti tai koristelemaan kotiaan leluilla?
On mulla kyllä paljon " aikuismaisia" vaatteitakin, mutta tälläkin hetkellä päällä on paita jossa komeilee Pikku Myy.