Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet kateellinen ihmiselle

Vierailija
01.08.2023 |

Joka ei omista mitään ja ei ole päässyt työelämään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastausta tähän?

Vierailija
2/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tuollaiselle voisi olla kateellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä tuollaiselle voisi olla kateellinen?

En tiedä. Sen haluaisin tietää.

Vierailija
4/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että joku moista kadehtii? Aika erikoinen ajatuskin.

Vierailija
5/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinulle kukaan kateellinen on. Tietysti on mukavampi ajatella että joku on kateellinen vaikka yksinkertaisesti ei vaan pidä sinusta

Vierailija
6/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinulle kukaan kateellinen on. Tietysti on mukavampi ajatella että joku on kateellinen vaikka yksinkertaisesti ei vaan pidä sinusta

Monet tutut ja sukulaiset ovat sanoneet, että sulla on niin helppo elämä.

Vierailija
7/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ja köyhyys tuskin on syy, mutta ne lisäävät ihmisten epä-älyllisissä ja ennakkoluuloisissa mielissä negatiivisia ajatuksia kohteesta. Ihmiset myös unohtavat, että ne ovat vain heidän ajatuksiaan, eivätkä ne ole minkäänlaisia totuuksia.

Kun moni asia on arvotettu negatiiviseksi jo ennen sen esittämistä syntyy ihmisten välille jännite, missä puolustaudutaan tai alistutaan, mutta ei saada hyväksyntää. Jos voimavarat ovat lopussa tätä seuraa eristäytyminen ja juuri kukaan ei pidä eristäytyneestä.

Vierailija
8/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se työssäkäynti elämästä niin vaikeaa tee, että pitäisi ketään kadehtia.

Vierailija
9/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on turhat luulot sosiaalietuuksista, ottaisivat itse loparit ja kokeilisivat miltä "lorviminen"

tuntuu jos ei ole säästöjä. Vaikka on aikaa niin ei ole varaa tehdä mitään, tässä mitään kadehdittavaa ole.

Vierailija
10/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on turhat luulot sosiaalietuuksista, ottaisivat itse loparit ja kokeilisivat miltä "lorviminen"

tuntuu jos ei ole säästöjä. Vaikka on aikaa niin ei ole varaa tehdä mitään, tässä mitään kadehdittavaa ole.

Minä en saa sosiaalietuuksia. Ap

Vierailija
11/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa sosiaalietuuksia. Ap

En minäkään.

Vierailija
12/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin miksi ylenkatsot?

Vierailija
13/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvittelevat, että se on helppoa. Tyypillistä kiukuttelua, kun itseä väsyttää töissä tms.

Vierailija
14/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että se saa baarista pimpettiä.

Vierailija
15/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että mitä kaikkea sitä ihmiset pohtivatkin kun on liikaa aikaa.

Vierailija
16/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa siitä on itselle jos joku on kateellinen? Erikoinen tapa tuntea iloa.

Vierailija
17/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuollaiselle, mutta kateellinen olen. Kaveri rakennutti juuri aivan saakelin hienon hirsimökin saareen. Osti siis sen ihan koko saaren. Pieni mutta aika täydellinen. Nyt kävin syömässä siellä rapuja ja olihan se upea. Neliöitä oli ja nukkumatilaa enemmän kuin he tarvivat. Aivan vimosen päälle tehty. Pakko olla kateellinen.

Vierailija
18/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kateuden tunnetta voi myös kääntää myönteiseksi eli iloitsee sitä mitä toisella on tai mistä toinen on onnellinen.

Vierailija
19/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kateuden tunnetta voi myös kääntää myönteiseksi eli iloitsee sitä mitä toisella on tai mistä toinen on onnellinen.

Ei sitä osaa olla iloinen toisen puolesta jos itse kantaa leipään pöydän ja toinen syö siitä osan. Se leipä kuuluisi kokonaan itselle, ellet sitten ole vakavasti sairas.

Vierailija
20/21 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä osaa olla iloinen toisen puolesta jos itse kantaa leipään pöydän ja toinen syö siitä osan. Se leipä kuuluisi kokonaan itselle, ellet sitten ole vakavasti sairas.

Yhteiskuntarauha vaan säilyy paremmin jos jakaa leivästään osan sille jolla ei leipää ole.