Väitetään että suomalaiset miehet ei osaa kommunikoida, mutta miksi sitten naiset eivät vastaa edes viesteihin?
Koita tässä nyt sitten kommunikoida ja olla esimerkiksi...
Kommentit (42)
Koska naiset saavat niin paljon viestejä, että ei kannata lähteä vastaamaan jokaiselle. Ainoastaan kiinnostavimmille kannattaa vastata.
No millaisia viestejä oot lähetellyt?
Jaha.
Varmaan taas on kyse Tinderistä ja kun nainen ei vastaa viestiin.
Tästä on tehty sata ketjua ja asia on puitu siinä läpi.
Jos ei vastaa viestiin se kertoo, että ei ole kiinnostunut viestittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus tapahtuu 2-14 päivän päästä
Muistan joskus Suomi 24 treffeissä saaneeni viestin, missä mies oikein tiukkasi, mikä hänessä on vikana, kun en hänelle vastaa. Siellä kuitenkin oli ilmaisessa palvelussa kolmen tai viiden viestittelykumppanin päiväraja, joten kaikille ei tosiaankaan edes voinut kirjoittaa. En ymmärrä muutenkaan, miksi pitäisi ryhtyä viestittelemään, jos heti näkee, että tyypissä ei ole potentiaalia. En tosin ole enää itse ollut noissa vuosiin mukana, oli aika turhauttavaa naiselle, kun ei niitä oikeasti hyviä ja itselle sopivia miehiä liioin ole. Ja ei ap, nyt ei puhuta pituudesta tai lompakon paksuudesta vaan siitä, että miehessä olisi edes jotain samaa kuin minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä ei huvita jutella kanssasi. Minä jätän aina pari päivää väliä ennen kuin vastaan ihmisille joiden kanssa en jaksa sen kummemmin jutella, vastaan vaan kysymykseen.
Jos vastaa heti niin on vaarana että toinen alkaa jutella pidemmästikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä ei huvita jutella kanssasi. Minä jätän aina pari päivää väliä ennen kuin vastaan ihmisille joiden kanssa en jaksa sen kummemmin jutella, vastaan vaan kysymykseen.
Jos mies tekisi samoin, hän olisi kommukikaatiokyvytön.
Todennäköisesti et vaan näytä hyvältä. Jos näyttäisit komealta profiilissasi, ne naiset kyllä vastaisivat sinulle.
Se kommunikointi tarkoittaa sitä että nainen puhuu ja mies myötäilee mukana. Sama pätee kaikkiin naisiin, syntyperään katsomatta. Käytännössä tehty havainto.
Katsoin kerran oikein kellosta miten keskustelut yleensä meilläkin kulkee. Vaimo puhui tunnin taukoamatta ja minä kerkesin muutaman kerran sanomaan siihen väliin yes ja okay, kun sitä vastausta oikeestaan katseella pyydettiin.
En ole tinderissä, mutta kuulemani perusteella miehet lähettelevät tusinoittain viestejä naisille, joita eivät oikeasti kelpuuttaisi suhteeseen, mutta jos sattuisi vaikka "saamaan". Viestit tyyliä "Moi." Mä en ainakaan vaivautuisi vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kommunikointi tarkoittaa sitä että nainen puhuu ja mies myötäilee mukana. Sama pätee kaikkiin naisiin, syntyperään katsomatta. Käytännössä tehty havainto.
Katsoin kerran oikein kellosta miten keskustelut yleensä meilläkin kulkee. Vaimo puhui tunnin taukoamatta ja minä kerkesin muutaman kerran sanomaan siihen väliin yes ja okay, kun sitä vastausta oikeestaan katseella pyydettiin.
Mee jo muualle sen mielikuvitus vaimos kanssa
Vierailija kirjoitti:
En ole tinderissä, mutta kuulemani perusteella miehet lähettelevät tusinoittain viestejä naisille, joita eivät oikeasti kelpuuttaisi suhteeseen, mutta jos sattuisi vaikka "saamaan". Viestit tyyliä "Moi." Mä en ainakaan vaivautuisi vastaamaan.
Siellä tinderissä voi lähettää viestejä vain, jos nainen ja mies "tykkää" molemmat toisistaan. Ongelma on helposti ratkaistavissa niin, että nainen ei tykkää miehestä jos ei keskustelu kiinnosta.
Tinderissä iso osa naisista on mittaamassa markkina-arvoaan. Voi katsoa minkä "tason" miehet mätsää. Ei ole tarkoituskaan vastata. Toinen porukka on ikisinkkuja (ihan omasta syystä) ja kukaan ei kelpaa.
Nämä molemmat ryhmät vaativat vastatakseen jotain nokkelaa aloitusta, joka ei tietenkään saa liittyä mitenkään kuvissa näkyviin asioihin tai profiilitekstiin, kun ne on "kuultu 100 kertaa"....
Mulla on ilmeisesti profiili ihan onnistunut, koska saan hyvin mätsejä. Useita päivässä. En lähde mukaan noiden peleihin, vaan aloitan aina, kuten aloittaisin livenäkin eli "Terve". Siihen osa vastaa samalla tavalla ja saadaan keskustelu käyntiin. Joka aamu poistan edellisen päivän vastaamattomat mätsit. Jos ei saa vastattua yksikertaiseen tervehdykseen, niin jatkakoot kikkailua jonkun muun kanssa.
Eli: jos muija ei vastaa, et ole menettänyt yhtään mitään. Elämä jatkuu.
Tämä on ajankohtainen ketju! Miten keskustella naisen kanssa, joka vain tykkää viesteistäni eikä ikinä jatka tai avaa keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tekisi samoin, hän olisi kommukikaatiokyvytön.
Joku viestittely tuntemattoman kanssa nyt ei kerro mitään kommunikaatiokyvystä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ajankohtainen ketju! Miten keskustella naisen kanssa, joka vain tykkää viesteistäni eikä ikinä jatka tai avaa keskustelua?
Mitä jos keskutelisit sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat siihen halukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Muistan joskus Suomi 24 treffeissä saaneeni viestin, missä mies oikein tiukkasi, mikä hänessä on vikana, kun en hänelle vastaa. Siellä kuitenkin oli ilmaisessa palvelussa kolmen tai viiden viestittelykumppanin päiväraja, joten kaikille ei tosiaankaan edes voinut kirjoittaa. En ymmärrä muutenkaan, miksi pitäisi ryhtyä viestittelemään, jos heti näkee, että tyypissä ei ole potentiaalia. En tosin ole enää itse ollut noissa vuosiin mukana, oli aika turhauttavaa naiselle, kun ei niitä oikeasti hyviä ja itselle sopivia miehiä liioin ole. Ja ei ap, nyt ei puhuta pituudesta tai lompakon paksuudesta vaan siitä, että miehessä olisi edes jotain samaa kuin minussa.
Nämä tinkaajat on aina jotain luonnehäiriöisiä, kokemusta on, ne kannattaa blokata heti, jos et blokkaa, alkaa häiriköinti- kokemusta on.
Koska sanonta kuuluu että miehen täytyy ymmärtää sekä itseään että naista, naisen ei tarvitse ymmärtää mitään.
Ei tämä sen kummempaa ole