Kokemuksia ammattikoulusta aikuisena?
Elikkä ite oon tässä menossa pitkäaikaistyöttömänä opiskelee perustutkintoa ja myöhemmin toiveena olis päästä työelämän syrjään kiinni. Itse oon vähän jo vanhempi ja mietin että onkohan amistoissa nykysin vanhempaakin väkee opiskelemassa?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Niissä on 2 vuoden ilta- ja monimuotokoulutuksia aikuisille. Joskus sai opintotuenkin, ehkä vieläkin. Se voi olla ärsyttävä tapa oppia, mutta parempi kuin aikuiskoulutuskeskus.
Eikös monimuoto-opiskelu koske erikoisammattitutkintoja, jonka voi suorittaa työn ohessa? Kysyin perustutkinnon suorittamisesta ja sen ikähaarukasta...
Voi kyllä noissa kouluissa on aina pari täti-ihmistä. Enkä edes usko, että olet kovin vanha
Aikoinaan kävin työkkärin kautta useammankin ammattitutkinnon aikuisopintoina.
Kannattaa katsella sellaisia, saat samat paperit nopeammin.
Itse olin vasta 35v mutta ei mulla olis hermo kestänyt junnujen kanssa kolmea vuotta nuohota...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on 2 vuoden ilta- ja monimuotokoulutuksia aikuisille. Joskus sai opintotuenkin, ehkä vieläkin. Se voi olla ärsyttävä tapa oppia, mutta parempi kuin aikuiskoulutuskeskus.
Eikös monimuoto-opiskelu koske erikoisammattitutkintoja, jonka voi suorittaa työn ohessa? Kysyin perustutkinnon suorittamisesta ja sen ikähaarukasta...
Mä suoritin perustutkinnon ilta-opintoina. ihan ok. Siitä on tosin kaaaaaauuaaan mutta ei kai se niin paljoa muutu.
Ota asenne, "mä teen tämän" Muusta viis.
Onnea!