Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä se vasta tyhjän päällä olen

Vierailija
01.08.2023 |

Kyllä on asiat Helena Koivulla hyvin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikoinaan ku erosin. Lähdin "tyhjin käsin" velkataakka niskassa ja alotin rakentamisen ihan nollasta...

Vierailija
2/4 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalle varmaan tulee mieleen kadehtia Helenaa. Sulla on varmaan kuitenkin oma imuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä Helenalla ole sen verran laajat verkostot, että puheet taivasalle joutumisesta ovat suorastaan rienaavia todellisia köyhiä ja kodittomia kohtaan. Isi ja äiskä kyllä ottavat Helenan ja lapset oman katon alle, kunnes ostavat Helenalle sopivan residenssin Westendistä. Ette tule näkemään Helenaa sossun luukulla tai turvakodissa. Noloa uhriutumista totaaliselta kermaperseeltä. Jos olisin Helena, häpeäisin puheitani ja olisin jatkossa hiljaa. Ja kyllä sen joku divaripelaaja tai kiinteistöyrittäjä pian korjaa kuleksimasta. Ei Hellulla ole kuulkaa mitään hätää, elarit ja lapsilisätkin juoksee.

Vierailija
4/4 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös jäin erotessa tyhjän päälle.  Oli lähdettävä kodista tappouhan alla.  Ei ollut rahaa ja lähdin

tyhjin käsin peläten koko ajan, että eksä minut tavoittaa ja toteuttaa uhkauksensa.  Onneksi kiltti työnantajani järjesti minulle vuokra-asunnon, niin että pääsin elämisen alkuun.

Nyttemmin on asiani hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan